'Viestin lähetti Daespoo
Suurin osa faneista sanoo että Kärpillä on kaikkein puusilmäisimmät fanit ja joilla on aina värilliset lasit silmillään.
Viestin lähetti Daespoo
Suurin osa faneista sanoo että Kärpillä on kaikkein puusilmäisimmät fanit ja joilla on aina värilliset lasit silmillään.
Viestin lähetti Soliad
Porissa on aika laimea meininki, ainakin siltä tuntuu.Korjatkaa jos olen vääräsä
Viestin lähetti JiiGeePee
Siis paras tunnelma on kyllä Kilpureiden peleissä. Pystyn vielä kertomaan tän melkein kokonaisen erän puolikkaan kokemuksella. Haka II:ssa oli aivan uskomaton tunnelma.
Viestin lähetti Peter Gabriel
Tämä nyt menee ehkä jo väkisinkin provoamisen piikkiin, mutta meinasin kuolla äsken nauruun käydessäni HIFKn kotisivuilla. Siis onko muka aivan totta että Suomen ruotsalaisimman joukkueen fanit tunnustautuvat suosiolla BeeKakkosen miehiksi!?!
Alapään huumoria mutta aika huvittavaa... Mä en kestä:)
Hyvää kesää kaikille.
Viestin lähetti Peter Gabriel
Tämä nyt menee ehkä jo väkisinkin provoamisen piikkiin, mutta meinasin kuolla äsken nauruun käydessäni HIFKn kotisivuilla.
Viestin lähetti oulang
Itellä on kokemusta vaan Kärppien ja Jokereiden faneista (ja näiden pitämästä tunnelmasta hallissa) ja tässä kyllä on huomattava paremmuusero tänne Ouluun päin ja kyllä minä ainakin oman henk. koht. suosikkijoukkueeni faneihin olen tyytyväinen. Tunnelmaa toki Helsingissä lannistaa se, että halli on niin kovin iso. Taitaa kyllä olla niin, että tunnelma Oulussakin lannistuu halliremontin, lippujen kallistumisen, ja "seisomapaikat kulmiin"-teorian myötä :/.
Viestin lähetti Ikijokeri
Totuus taitaa olla, että mitä pienempi halli, sitä parempi on tunnelma.
Viestin lähetti Jaakko
Yleisesti kiinnostaa, mitenkä määritellään parhaat kannattajat? Kenellä on isoin fanikatsomo, kenen kannattajat käyvät eniten vierasmatseissa ja suurimmalla joukolla? Kenen kannattajilla on hienoimmat banderollit? Vai kenties kenellä huutaa koko halli koviten? Itseasiassa aika vaikea kysymys.
Sitäpä juuri!Viestin lähetti -=JoKeRiT=-
Sitä tässä itsekkin mietin, kai se on sitten ihan yleisesti määrä ja ääni.
Viestin lähetti Alfred
Read my signature.