Millä joukkueella parhaat fanit?

  • 14 541
  • 63

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Suurin osa faneista sanoo että Kärpillä on kaikkein puusilmäisimmät fanit ja joilla on aina värilliset lasit silmillään.
 

H.Hietaharju

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Viestin lähetti Daespoo
Suurin osa faneista sanoo että Kärpillä on kaikkein puusilmäisimmät fanit ja joilla on aina värilliset lasit silmillään.
'

sen takia kärpät pärjää!
Fanit luottaa omiinsa :D
 

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Viestin lähetti Daespoo
Suurin osa faneista sanoo että Kärpillä on kaikkein puusilmäisimmät fanit ja joilla on aina värilliset lasit silmillään.

Tarkoitat varmaan: "muutama espoolainen fani sanoo että..."

Kyllä, olen täsmälleen samaa mieltä teistä espoolaisista. Ja edelleen kyllä, mielipide on muodostettu ihan puhtaasti sen Tuomais-episodin ja jälkipyykin pohjalta. Ja pelkästään tällä palstalla nähtyjen juttujen perusteella.
 

Soliad

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Pittsburgh Penguins
Jyväskylässä on ajoittain erinomainen tunnelma, mutta liikaa taitaa mennä sen mukaan kulkeeko peli JYPillä vai ei.Silloin vain rumpuryhmä ja pari muuta jaksaa olla mukana.Pieni halli mahdollistaa kuitenkin hyvän meiningin.

Oulussa meno on yleensä hyvää, mutta kääntyykö yleisö omiaan vastaan jos peli ei kulje?

Tampereella ainakin finaaleissa näytti olevan hieno tunnelma.

Porissa on aika laimea meininki, ainakin siltä tuntuu.Korjatkaa jos olen vääräsä

Turussa ei sitten porukka näköjään syty millään.Olisiko jonkinlainen vakio rumpuryhmä paikallaan?

Helsingissä Jokerien yleisö määrä oli kauden tärkeimmissä peleissä oli häpeä.Oisko sitten lippujen kallis hinta syynä.Ehkä narri-fanien kukkaroa syötiin urakalla.
HIFK-fanien meno on ihan hienoo, mutta ehkä liioiteltu.

Muista ei ole tietoo
 

lisamarie

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄSSÄT ja SAIPA
Pelicans, Jokerit, Tps, Saipa.......

Miltäköhän jokkueelta löytyy parhaimmat fanit? No itse rupesin oikein miettimään niin en löytänyt sitä ylivoimaista ykköstä. Mutta jos joku pitäisi sanoa niin sitten se on Pelicans. Mutta muuten olen sitä mieltä että joka joukkueella on todella hyvät ja kannustavat fanit.Myöskin siis Lukolta vaikka sieltä "Raumalta" onkin.
 

kalma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ässillä tietenkin!!!-+

Täytyykö nyt tämmöstä threadia edes tehdä?

Kaikki sen tietää että porin tiimillä on niin hyvät fanit ettei muilla tuu koskaan olemaan... (ainakaan helsinkiläisillä, koska tarvii olla järkeäkin)


Eli tää on turha ketju!! Modet voi sulkee kokonaan, tai ainakin siirtää vapaaseen keskusteluun...
 

Tarik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, St. Louis Blues
Viestin lähetti Soliad

Porissa on aika laimea meininki, ainakin siltä tuntuu.Korjatkaa jos olen vääräsä

Ai, ootko koskaan käynyt täällä. Riippuu tietenkin siitä että miten Ässät pärjää. Alkukaudesta kun oli tasaisesti yli 4000 tuhatta ihmistä hallissa ja seisomakatsomo täynnä niin tunnelmaakin oli. Loppukautta kohden yleisömäärät laskivat ja tunnelma samalla.
Ja täytyy kyllä myöntää, istumakatsomossa tunnelma on laimea, seisomakatsomossa ei.

Jos Porissa on laimea tunnelma niin mikä sitten Hartwall areenalla on? Olin yhden pelin siellä katsomassa päättyneellä kaudella ja fanikatsomo oli ainoa paikka, jossa pidettiin meteliä. Kun Jokerit teki maalin, niin toisessa päädyssä ei edes taputettu. Vai olisiko kaikki siellä ollut porilaisia ja pitänyt pieniä jokerilippuja kädessä? Heh heh...
 

JiiGeePee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Pallo & Raha
Siis paras tunnelma on kyllä Kilpureiden peleissä. Pystyn vielä kertomaan tän melkein kokonaisen erän puolikkaan kokemuksella. Haka II:ssa oli aivan uskomaton tunnelma.

Sit heti hyvänä kakkosena tulee Pirkkalan Pingviinit...
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Viestin lähetti JiiGeePee
Siis paras tunnelma on kyllä Kilpureiden peleissä. Pystyn vielä kertomaan tän melkein kokonaisen erän puolikkaan kokemuksella. Haka II:ssa oli aivan uskomaton tunnelma.

Tämä piti paikkansa ainakin silloin kun Koo-Vee vielä pelasi liigassa.Jos sattui kotimatsi lauantaiksi niin Tampereen työväestön parhaat voimat pienessä laitamyötäisessä pitivät kyllä sellaista älämölöä että oksat pois.
 

Peter Gabriel

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
B2 Reds!

Tämä nyt menee ehkä jo väkisinkin provoamisen piikkiin, mutta meinasin kuolla äsken nauruun käydessäni HIFKn kotisivuilla. Siis onko muka aivan totta että Suomen ruotsalaisimman joukkueen fanit tunnustautuvat suosiolla BeeKakkosen miehiksi!?!

Alapään huumoria mutta aika huvittavaa... Mä en kestä:)

Hyvää kesää kaikille.
 
Re: B2 Reds!

Viestin lähetti Peter Gabriel
Tämä nyt menee ehkä jo väkisinkin provoamisen piikkiin, mutta meinasin kuolla äsken nauruun käydessäni HIFKn kotisivuilla. Siis onko muka aivan totta että Suomen ruotsalaisimman joukkueen fanit tunnustautuvat suosiolla BeeKakkosen miehiksi!?!

Alapään huumoria mutta aika huvittavaa... Mä en kestä:)

Hyvää kesää kaikille.

Heh, lähes yhtä hauskaa kuin Jyväskylän Kuokkalassa sijaitseva osoite: Kakkospesänkatu, B-rappu.

Kesiä, kesiä vaan.

edit: korjaus
 
Viimeksi muokattu:

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: B2 Reds!

Viestin lähetti Peter Gabriel
Tämä nyt menee ehkä jo väkisinkin provoamisen piikkiin, mutta meinasin kuolla äsken nauruun käydessäni HIFKn kotisivuilla.

Nohhh. Siellä taisi lukea jotain muutakin, joka sinua, Peter, Kerhon miehenä kiinnosti? Hyvää kesää sinnekin.
 

Rl

Jäsen
Raumalla ei olisi yhtään ääntä eikä elämää ilman erästä herraseuruetta seisomakatsomossa.He kannustavat ja innostavat muitakin kannustamaan.Vaikeenakin aikana sitä löytyy...Oli Raumalla aika ankea tunnelma Lukko-Japani pelissä kun kyseisiä herroja ei näkynyt.Taisi Japani-faneista lähteä isoin ääni.Mutta parhaat fanit ovat Hifkin fanit mutta kun Raumalla saadaan hurmos päälle niin kyllä melkein jokaisesta lähtee aika kohtuullisesti ääntä.
 

oulang

Jäsen
Itellä on kokemusta vaan Kärppien ja Jokereiden faneista (ja näiden pitämästä tunnelmasta hallissa) ja tässä kyllä on huomattava paremmuusero tänne Ouluun päin ja kyllä minä ainakin oman henk. koht. suosikkijoukkueeni faneihin olen tyytyväinen. Tunnelmaa toki Helsingissä lannistaa se, että halli on niin kovin iso. Taitaa kyllä olla niin, että tunnelma Oulussakin lannistuu halliremontin, lippujen kallistumisen, ja "seisomapaikat kulmiin"-teorian myötä :/.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Viestin lähetti oulang
Itellä on kokemusta vaan Kärppien ja Jokereiden faneista (ja näiden pitämästä tunnelmasta hallissa) ja tässä kyllä on huomattava paremmuusero tänne Ouluun päin ja kyllä minä ainakin oman henk. koht. suosikkijoukkueeni faneihin olen tyytyväinen. Tunnelmaa toki Helsingissä lannistaa se, että halli on niin kovin iso. Taitaa kyllä olla niin, että tunnelma Oulussakin lannistuu halliremontin, lippujen kallistumisen, ja "seisomapaikat kulmiin"-teorian myötä :/.

Näinhan se menee. Pienemmässä ja tiiviimmässä hallissa fanien huuto kuuluu tottakai paremmin. Monet ovat moittineet Hartwallin ja Elysee areenan tunnelmaa, mutta eipä siinä kovin suurta mökää voi saada aikaan vain yhden katsomon voimin niin suuressa ja massiivisessa areenassa. Varmasti Oulussakaan tunnelma ei ole enää samaa tasoa kuin nykypäivänä tuon remontin jälkeen.
Totuus taitaa olla, että mitä pienempi halli, sitä parempi on tunnelma.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Viestin lähetti Ikijokeri
Totuus taitaa olla, että mitä pienempi halli, sitä parempi on tunnelma.

Näinhän se on ainakin yleensä. Pienemmässä hallissa ei tarvitse niin paljon ääntä kuin isommassa hallissa saadakseen sen kuulostamaan loistavalta. Varsinkin meillä Hippoksella on joskus sellainen meteli että oksat pois. Tähänkin vaikuttaa hallin akustiikka ja kuinka tasaisesti sitä ääntä tulee.
 

Wince

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja TPS!
Tuleva kausi senkuin lähestyy ja harjoituspelit on alkamassa. Millä joukkueella on ne parhaiten kannustavat fanit? Ässiltä ainakin löytyy kova kannattajisto taas tulevaan kauteen ;) Miten on muilla? Me täällä Porissa taistelemme ja uskomme omiimme!
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Yleisesti kiinnostaa, mitenkä määritellään parhaat kannattajat? Kenellä on isoin fanikatsomo, kenen kannattajat käyvät eniten vierasmatseissa ja suurimmalla joukolla? Kenen kannattajilla on hienoimmat banderollit? Vai kenties kenellä huutaa koko halli koviten? Itseasiassa aika vaikea kysymys.
 

Grome

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Jaakko
Yleisesti kiinnostaa, mitenkä määritellään parhaat kannattajat? Kenellä on isoin fanikatsomo, kenen kannattajat käyvät eniten vierasmatseissa ja suurimmalla joukolla? Kenen kannattajilla on hienoimmat banderollit? Vai kenties kenellä huutaa koko halli koviten? Itseasiassa aika vaikea kysymys.


Sitä tässä itsekkin mietin, kai se on sitten ihan yleisesti määrä ja ääni.
 

Wince

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja TPS!
Viestin lähetti -=JoKeRiT=-
Sitä tässä itsekkin mietin, kai se on sitten ihan yleisesti määrä ja ääni.
Sitäpä juuri!
 

Peter Gabriel

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hpk:n fanit
Kyllähän niistä siellä H-linnassa lähtee ääntäki (tiiän oon käyny), mutta ainakaan ouluun asti ei oo ääntä löytyny.

Asiaan tietysti saattaa vaikuttaa myös se että Hamptonin vinkkelistä katsottuna 150km säteellä pelaa seitsemän liigajoukkuetta. Jos haluaa vieraspeliä lähteä katsomaan, Oulu ei ehkä kuitenkaan ole sijaintinsa vuoksi piikkipaikalla.

Tosin itse olen vuosikausia (kyllä, jo Kärppien ed. liigavisiitillä) haaveillut Raksilan keikasta...
 

Corbucci

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Eihän tässä ole muita mahdollisuuksia kuin että Ässillä on parhaat fanit. Ainakin silloin kun Ässät pelaa hyvin, uskollisuudessa vähän parannettavaa, meinaan heti kun pelit alkaa mennä perseelleen niin myös yleisö kaikkoaa hallista.. Hifkillä on siinä mielessä hyvät fanit että koko kausi hallissa on hyvin yleisöä vaikka pelit menisivätkin perseelleen. Mutta legendaarisin tunnelma on Porissa. (ainakin silloin kun hallissa on porukkaa tarpeeksi=)
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Viestin lähetti Alfred
Read my signature.

Jos saan sanoa, niin maailmassa taitaa olla muutama muukin Real-fani.. Hymiöitä kehiin.

Oman kokemukseni pohjalta parhaat fanit on "me", mutta täytyy antaa tunnustusta Kärppä-faneillekin. Porilaisista itselläni ei valitettavasti ole juurikaan tietämystä/omakohtaisia kokemuksia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös