Miljonääri-Jussi

  • 50 194
  • 245

ShakesBier

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Juu, ja kaiken lisäks Hämeenlinna on käsittääkseni siellä vallan erinomaisesti edustettuna... Se ykskin ihan vaan hivenen yksinkertainen neitokainen, joka on näitä paikallisia "miss kauppakeskustavastila"-kisoja kiertänyt aika aktiivisesti! Hianoo...
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Jussi

Meniväthän juuri viime viikolla kymmenet, jollei sadat, HIFK-fanit Penan virittämään Miljonääri-Jussi lankaan.











--
Toi oli vähän turhan julmaa?
 

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Re: Jussi

Viestin lähetti Twite
Toi oli vähän turhan julmaa?
Julmaahan tuossa oli Jortikan puuttuminen hifkin pelaajahankintoihin, kun on niin vaikutusvaltainen mies.

Itse aiheesta eli tulevasta ohjelmasta odotukset ovat suhteellisen matalalla. Ekan jakson jos vilkaisee, jotta näkee kaikki muijat "rahaakkaan" miehen perässä. Ja lopuksi pitänee katsoa se paljastusjakso, jolloin kupla puhkeaa. Kokonaisuudessaan nämä sinkut, unelmien poikamiehet yms. paratiisisaaret ei kiinnosta vähääkään. Mikä niissä oikein viehättää ja miksi niitä on niin älyttömän paljon tarjolla?
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Lehmänkaupoja

Niin, itse olen en malta olla kysymättä, että koskakohan joku hardcore-feministi ottaa tämän lehmänkaupan hampaisiinsa?

Sitä odotellessa kysynkin, että ottaako horo pullaa?

Täältä tähän
 

Vagabond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors Idrottsförening Kamraterna, Penguins
Sunnuntaina se alkaa. Toivottavasti se on ainakin kelpo ohjelma, niin että siitä ei tule täysi floppi. Se on kuitenkin suurella budietilla tehty. Saas nähdä...!
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Miesasialiikkeenhän pitäisi olla aktiivinen.
Tässäkin parikymmentä naikkosta jahtaa miestä vain rahojen takia. Eipä taida nykymiehellä muuta virkaa olla kuin olla lompakkona kyltymättömille naisille.
 

polvipetteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
Viestin lähetti Kotkafani
Koetas katsoa telkkaria ilman lupamaksua, ja selitä tarkastajalle, että sori, mä en katso muuta kun maikkaria, siks en mä maksa lupaakaan.

Ovi pysyy visusti kiinni ja TV:tä kovemmalle jottei kellon ääni häiritse.

Kaikkea paskaa suolletaan näköradiosta ulos...
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Kaunottaret? No jokaisella on makunsa.
 

Serppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Al'SaiPa
Viestin lähetti Ted Raikas
Eikös muuten ole sellainen joku totuus että jokaisella tytöllä on sellainen sadunomainen prinsessaunelma? Että jostain tulee komea prinssi ratsullaan/ferrarillaan joka nai tytön ja tämä saa sitten puoli valtakuntaa tai jotain sinnepäin.

No sinähän sen tiedät jos kuka. Mutta ainakaan omassa tapauksessani asian laita ei ole tämä. Eli eipä siitä sen enempää.

Itse ainakin katsoin intensiivisesti tätä Miljonääri-Joe -sarjaa ja naureskelin useasti näille hassuille neidoille ketkä sinne olivat ilmoittautuneet. Heillähän on niitä koekuvauksiakin, joissa katsotaan onko hakija tapeeksi "hyvän näköinen" "näyttää hyvältä kameran edessä" (vaikka näyttäisikin luonnossa ihan kaamealta) ja sama asia oli näillä suomalaisillakin osanottajilla, kuten lehdistä voimme päätellä. Amerikkalaisessa versiossa neidot vaan näyttävät mielestäni paremmilta, kun suomen versiossa ovat he niin tavanomaisen näköisiä, ja tätähän selitettiin sillä, että haluttiin vähemmän missimäisiä olemuksia kuviin. Mikäs siinä.

Aion kyllä katsoa edes sarjan ensimmäisen osan, vaikka en kaikkia jaksoja aikoisikaan katsoa. Saattaa käydä kuten kävi Suomen Robinsonille. Ensimmäisen jakson katsoin, mutta lopulta halveksuinkin jo tätä ohjelmaa.

Onkohan se siitä, että suomalaiset ovat huonompia televisiossa?
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Eikö se kaikki ole huijausta?

Siis...täällä nyt nauretaan "yksinkertaisille" tytöille/naisille jotka ovat muka rahan perässä. Luuletteko tosiaan että homma on noin? En usko.

Olen melko varma siitä että kaikki tytöt ovat alusta asti tienneet ettei jamppa ole oikeasti rikas,ainoat joita huijataan on siis typerät katsojat.

Olen luullut että tämä on yleinenkin luulo/käsitys,muttei niin ilmeisesti ole kun näitäkin juttuja lukee.
 

ipa rules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Packers
Viestin lähetti polvipetteri
Pyydän nyt anteeksi oheisten linkkien takana olevilta naisilta asian esille ottamista huumorin varjolla, mutta toisaalta, itsepähän ovat kisaan turhamaisuuttaan tms. ilmoittautuneet:

Miljonääri-Jussin kaunottaret?

http://www.iltalehti.fi/osastot/kuvagalleria/data/yleinen/91/8.shtml

http://www.iltalehti.fi/osastot/kuvagalleria/data/yleinen/91/10.shtml

http://www.iltalehti.fi/osastot/kuvagalleria/data/yleinen/91/13.shtml

Entäs tuo???

-ipa rules
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Re: Eikö se kaikki ole huijausta?

Viestin lähetti kakkonen
Olen melko varma siitä että kaikki tytöt ovat alusta asti tienneet ettei jamppa ole oikeasti rikas,ainoat joita huijataan on siis typerät katsojat.
Noup. Ei noille miizuille ole mitään kerrottu. Tottakai he ovat saattaneet aavistaa että jotain hämärää tuohon liittyy mutta eivät tuosta ole olleet tietoisia.

Mua ei kyllä koko sarja kiinnosta. Muutaman jakson näin Miljonääri-Joeta ja se oli kyllä karmeaa katsottavaa. Plus että nämä 14 naista eivät pahemmin hetkauta, eivät todellakaan. Minäkö liian kriittinen? Niin sanoi äitinikin.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Ma en ole Suomen sarjaa nähnyt mutta pakostakin muijilla on motiivina raha tai heillä on jokin henkinen sairaus...se jätkähän on järkyttävän ruma spede...kuin Kalle Palander hiuksilla varustettuna.

Miten yksikään Jatkoajan naisista ei ole kommentoinut asiaa, pitikö se taas mun aukaista suu tästäkin asiasta...hehe.

Se aasialainen typy oli kyllä nätti. Täytyy soitella kaverille joka tuntee noita eksoottisia tyttöjä Tsadissa.
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Nätti-Jussi

Viestin lähetti goldenawe

Miten yksikään Jatkoajan naisista ei ole kommentoinut asiaa, pitikö se taas mun aukaista suu tästäkin asiasta...hehe.
En voi muiden Jatkoajan naisten kommentoimattomuudesta mitään faktaa sanoa, mutta jokin aavistus minulla asiasta on.
Saattaa olla niin, että Jatkoajan naiset ehkä kenties tietävät, että noin ylipäätään rikkaat ja komeat miljoonaperijät eivät juurikaan hae itselleen vaimoa TV-ohjelman kautta. Heidän ei tarvitse.

Luulen myös, että nämä miljonäärijahtiin osallistuneet tytöt tietävät tekevänsä "vain telkkariohjelmaa".

Eikä sekään nyt niin kauheasti haittaa vaikka kaikki maailman naiset unelmoisivat "jostain" rikkaasta ja komeasta, valkoisella ratsulla ratsastavasta Jussista, keneltä se nyt olis pois, unelma.

Vaatimattomaan elämään tottuneena olen jo jättänyt noi hevoset ja rikkaudet pois. Minulle riittää mainiosti ihan vaan komea .....

Terveisin koo
 
Viimeksi muokattu:

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Viestin lähetti goldenawe
Täytyy soitella kaverille joka tuntee noita eksoottisia tyttöjä Tsadissa.
Eikös Sir Vili siirtynyt jo ajasta i(t)äisyyteen?
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Ihmeen kyynistä porukkaa täällä on näitten tosielämän sarjojen suhteen. Kaikki on muka ennalta sovittua ja kaikki tietää kaikesta kaiken. Tällä teorillahan saadaan kaikki töllöstä tulevat urheilu tapahtumatkin ennalta sovituiksi.

Mutta mitä tulee noihin naisiin, niin suurin osa oli karmeita kuvatuksia. Liekköhän naisten värväys tiimikin ollut pienessä myötäsessä, kun ovat naisia ohjelmaan baareista etsineet?
Olihan siellä pari tosi kivan näköstä typyä, mutta jos 14 "kaunottaresta" tyyliin 3 on oikeasti hyvän näkösiä, niin ei ohjelman naisten taso ainakaan päätä huimaa.
Toisaalta jos minä tekisin tuommosta ohjelmaa, niin etsisin kyllä tälle "Jussille" parhaiten sopivia yksilöitä jo valinta vaiheessa.

Näinköhän tästä "Jussista" ja sen naisista saadaan lukea jatkossa seiskasta viikottain.

Eniten tässä ohjelmassa harmittaa se, että se vie tv ajan joltain ehkä oikeasti hyvältä ohjelmalta, joita ei maikkarilla tule nykyään liikaa.
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Jaahas, ennakkotiedoista poiketen mukana onkin 13 mimmiä ja yksi Michael Jackson. Ja heti ennen ensimmäistä mainoskatkoa mimmit jo tilittelivät toisilleen humalassa jotain. Asiaa.
 
Ensimmäisen vartin jälkeen piti vaihtaa kanavaa.
Ei oikein napannu ja tuskin tulee jatkossakaan katteltua.
Ei nouissa mammoissa muu sytyttäny kun tuo aasialainen noutaja.
Muutaman jenkki jakson kattoneena tämä sarja tyyppi ei tule olemaan koskaan suosiossani.

Enemmän nappaa nämä surviolit ja nämä maailman ympäri matkaajat jotka kisaavat toisiaan vastaan.
 

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
Viestin lähetti Cosmo
Jaahas, ennakkotiedoista poiketen mukana onkin 13 mimmiä ja yksi Michael Jackson. Ja heti ennen ensimmäistä mainoskatkoa mimmit jo tilittelivät toisilleen humalassa jotain. Asiaa.

No eipä noi kummosia ole ja tilittävät pienessä jogurtissa että ovat kranttuja. Ja Ville vaikutti tosi mukavalle (varmaan joo kaikki 19 sek. mitä se kävi näytillä).

Olen aina ollut sitä mieltä, että mimmit ovat turhan ronkeleita...

Pokalla väitetään, että olen aidosta syystä mukana...aivan, väärä raha ei pitkälle johda.
 
Viimeksi muokattu:

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
En voi muuta kuin todeta, että on hirvittävintä paskaa, mitä Suomen televisio on syytänyt kuvaputkistaan pitkään pitkään aikaan siten, että se on minun silmiini osunut.

Täytyy todeta, että hölmöjä naisia riittää. Jos sarja olisi tehty niin, että rikas nainen etsisi itselleen miestä, ei varmastikaan niin helpolla saataisi äijäkööriä TV-kameroiden eteen johonkin "Prinsessa ja puoli valtakuntaa"-linnaan.
 

DeS

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÄSSÄT
UUHHH....

Ei herranjumala mitä p**kaa, näin viimeisen kymmenen minuuttia ja riitti tätä lajia tv-viihdettä
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Viestin lähetti Sistis
Täytyy todeta, että hölmöjä naisia riittää. Jos sarja olisi tehty niin, että rikas nainen etsisi itselleen miestä, ei varmastikaan niin helpolla saataisi äijäkööriä TV-kameroiden eteen johonkin "Prinsessa ja puoli valtakuntaa"-linnaan.

Voi helposti. Tästähän on jo ohjelmiakin tullut (Mr. Finland yms.) eikä luvassa ollut edes salettia prinsessaa tai edes puolta valtakulmaa. Naama ruutuun hinnalla millä hyvänsä on nykynuorison aate tällä hetkellä. Unisex-sukupolvi ei tässäkään juuri sukupuolistaan eroa.

Ihan viihtyisän diskon olivat linnaan rakentaneet. Ja katsoin jo, että lahjaksi jaettiin jotain kännyköitä, mutta onneksi ne paljastuivatkin digi-kameroiksi.

Michael Jackson tippui heti jatkosta mutta "Munis" (munahaukka) onneksi jatkaa. Parasta antia on kuitenkin rento perijämme: kädet taskussa hei, siistiii daamit, noni hei. Tässon sun Sony, ole hyvä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös