Miles Koules

  • 88 428
  • 342

MJ64

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Mä luotan Mikkeen, lausuu ihan englanniksi Cools ja kyllähän Miles jossain postgame haastattelussa sanoi itsekin että häntä saa kutsua nimellä Milesey ja Cools. Jantan viljelemä Kuulis ei kuulosta minusta oikealta kirjoitusasuun nähden. Niin ja kuka nyt ei haluaisi olla cool!
 

13lapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

444

Jäsen
Välillä lausumisissa ei ole päätä eikä häntää. Esim. Toews lausutaan "theiws" ja Byfuglien "buflin". Ja minkä vuoksi New Yorkissa Houston Street lausutaan "hauston street" mutta Texasin Houston "hjyyston"?
Toewsin ja esim. Boeserin nimen jenkkiääntämys varmaankin kumpuaa siitä, että on ns. ulkokielinen nimi. Boeser = Böser -> Besser; Toews = Toows (hollanti) / Töws (saksa) -> Taves. Ihan vaan koska englanninkieliset ovat historiallisesti huonoja ääntämään sanoja, jotka eivät sovi omaan kielimaailmaan. Toisaalta samoja muunnoksia tapahtuu kaikissa kielissä, kun aikaa vain kuluu tarpeeksi, ja esim. näiden kahden osalta sitä lienee kulunut pari vuosisataa.

Mikäli tuo Koulesin nimi on kreikkalaista alkuperää niin ”oikea” ääntäminen olisi tyyliin Kules, mutta lopulta se oikea muoto on se, jota hän itse käyttää. Turha tässä on mennä suomipojan hänelle opettamaan, miten homma toimii. :D
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Ei tämän tasoiselle pelaajalle voi tarjota jatkosopimusta. Itse olisin jo valmis pistämään nyt mäkeen, mutta kai tuota hiihtelyä pitää seurata vuoden vaihteeseen asti.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei tämä edelleenkään mikään maailmanluokan vahvistus ole, mutten jaksa häntä kauheasti arvostellakaan, koska työmoraali on korkealla huolimatta siitä, että äijät ympärillä vaihtuu lähes joka pelissä. Vähän epäkiitollinen roolikin, kun joutuu pelaamaan milloin umpipaskojen Nykoppin ja Petrellin kanssa, milloin toipuvan Koiviston ja silmät kiinni vetelevän Petrellin kanssa. Jos poistetaan jengistä, tilalle pitäisi saada joku. Ja onko se ”joku” sitten yhtään sen kovempi korvaaja.

Mun puolesta menee toistaiseksi tuolla mukana eikä joukkue nyt ainakaan huonompi hänen kanssaan ole kuin ilman. Ongelmat on jossain muualla kuin Koulesissa ja ne pitäisi korjata ensin.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mun puolesta menee toistaiseksi tuolla mukana eikä joukkue nyt ainakaan huonompi hänen kanssaan ole kuin ilman. Ongelmat on jossain muualla kuin Koulesissa ja ne pitäisi korjata ensin.

Ei mainittu miestä radiossa varmaan kertaakaan tänään paitsi jonkun pikku jäähyn takia. Olin juuri kehityskeskustelussa ja pomo sanoi, että et ole saanut oikeastaan minkäänlaista palautetta, et hyvää, etkä huonoa.

Sehän on nimenomaan paras palaute mitä voi saada. Ei ole ainakaan kovin huonosti silloin mennyt.

Tai siis tietenkin voi olla joku eteenpäin pyrkivä pyrkyri tai sitten se kaveri mikä kuitenkin hoitaa hommansa, vaikka ei loistaisikaan päivittäisellä tekemisellään. Se ei silti tarkoita jonkun olevan heikennys johonkin.

Miksi ihmeessä pitäisi voittoputkessa alkaa kenkiä jotain yksittäistä pelaajaa.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
mutten jaksa häntä kauheasti arvostellakaan, koska työmoraali on korkealla huolimatta siitä, että äijät ympärillä vaihtuu lähes joka pelissä. Vähän epäkiitollinen roolikin, kun joutuu pelaamaan milloin umpipaskojen Nykoppin ja Petrellin kanssa, milloin toipuvan Koiviston ja silmät kiinni vetelevän Petrellin kanssa. Jos poistetaan jengistä, tilalle pitäisi saada joku. Ja onko se ”joku” sitten yhtään sen kovempi korvaaja.
Vaikka olen Petrelliä ja Nykoppia kovin sanoin arvostellut niin kyllä tämä toimii kahteen suuntaan, eli Koules on niin harmittoman huono pelaaja, ettei tuo mitään uutta yhteenkään ketjuun. Tuollaisia korkean työmoraalin kavereita on Mestis täynnä, joten ei näitä pitäisi tänne raahata ulkomailta. Minun silmissäni tuo kuvailemasi Koulesin työmoraali on myöskin hiukan kyseenalainen, sillä häviää järjestäen kaikki kaksinkamppailut pehmeyttään, ja lisäksi ei ole edes mikään kummoinen luistelija, joten ei pysty silläkään jengiä/ketjuaan auttamaan. Täysin samaa sekundaosastoa kuin Ryan Thang, Austin Block sekä Dan Hacker.

Toisaalta ei se ole Koulesin vika, että meillä on palkattu UTJksi henkilö, joka tätä vauhtia alittaa edeltäjänsä hyvin matalalle asetetun riman joukkueen rakentamisessa. Alleviivaa vaan Jumppaajan surkeutta, jos Koules tulee saamaan loppukauden diilin.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Vaikka olen Petrelliä ja Nykoppia kovin sanoin arvostellut niin kyllä tämä toimii kahteen suuntaan, eli Koules on niin harmittoman huono pelaaja, ettei tuo mitään uutta yhteenkään ketjuun. Tuollaisia korkean työmoraalin kavereita on Mestis täynnä, joten ei näitä pitäisi tänne raahata ulkomailta. Minun silmissäni tuo kuvailemasi Koulesin työmoraali on myöskin hiukan kyseenalainen, sillä häviää järjestäen kaikki kaksinkamppailut pehmeyttään, ja lisäksi ei ole edes mikään kummoinen luistelija, joten ei pysty silläkään jengiä/ketjuaan auttamaan. Täysin samaa sekundaosastoa kuin Ryan Thang, Austin Block sekä Dan Hacker.

Toisaalta ei se ole Koulesin vika, että meillä on palkattu UTJksi henkilö, joka tätä vauhtia alittaa edeltäjänsä hyvin matalalle asetetun riman joukkueen rakentamisessa. Alleviivaa vaan Jumppaajan surkeutta, jos Koules tulee saamaan loppukauden diilin.

Jos Koulesin sopimukseen todella liittyy vuodenvaihteeseen (?) kestävä koeaika, kuten aluksi ehdittiin uutisoida, niin pitäisin selviönä, ettei sitä jatketa loppukaudelle. Asia on juuri näin kuten sanoit - pehmeä, häviää kaksinkamppailut, ei erityisen taitava eikä kykene erottumaan liikkeellä tai pelisilmälläkään. Vastaa oikeastaan juuri niitä odotuksia, josta suurin osa tännekin kirjoitti kun sopimus julkaistiin, eli toisin sanoen täytyy jälleen ihmetellä, että kuinka hemmetissä nykyiset skoutit saavat jatkaa työtään. Heille sentään maksetaan tästä!

Joukkueesta löytyy aivan riittävästi keskinkertaisia jämäpelaajia ja yksi lisää oikeastaan sekoittaa vain pakkaa entisestään. Jos hyökkäääjistä on uupeloa junnukisojen aikana, niin nostetaan vaikka Wiljami Myllylä edariin. Hän sentään omaa ratkaisupotentiaalia ja hänen peluuttamisensa on muutenkin vähän kuin laittaisi rahaa pankkiin.
 

Ardbeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, New York Rangers
Alaketjujen pelaaja, joka ei varsinaisesti tuo mitään merkittävää lisäarvoa mutta pörrää kivasti. Eikö tällainen pelaaja ole juuri sitä mitä pitäisi välttää kun ongelma valmiiksi on alaketjujen heikko suorittaminen. Okei, loukkaantumisten seurauksena rosterissa on ollut vajausta, mutta kannattaako kaveria roikottaa mukana enää pidempään? On saanut paikkoja eri ketjuissa, tulos silti yhtä ja samaa, eiköhän tämä ollut tässä.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Alaketjujen pelaaja, joka ei varsinaisesti tuo mitään merkittävää lisäarvoa mutta pörrää kivasti. Eikö tällainen pelaaja ole juuri sitä mitä pitäisi välttää kun ongelma valmiiksi on alaketjujen heikko suorittaminen. Okei, loukkaantumisten seurauksena rosterissa on ollut vajausta, mutta kannattaako kaveria roikottaa mukana enää pidempään? On saanut paikkoja eri ketjuissa, tulos silti yhtä ja samaa, eiköhän tämä ollut tässä.
Alan epäilemään että oikea muoto on "U-los" kun yllä käytiin keskustelua oikein ääntämisestä.

Olen samaa mieltä kanssasi. Ei tarvi roikottaa. Pehmeä ja ensimmäisen potkun jälkeen ei tapahdu mitään. Eli kehno luistelija myös.
 
Suosikkijoukkue
IFK
Kyllähän tämä kaveri on melko turha pelaaja. Ei tuo lisäarvoa. Toivoin että olisi ollut edes tällainen alempien ketjujen valopilkku joka voi stuntata välillä tuloskentissä, mutta ei.

Turha hankinta, liityn tähän ihmettelijöiden joukkoon miksi tällainen kaveri on pitänyt ottaa ylipäätään joukkueeseen, saati sitten kesken kauden. Olisi edes rymistelijä niin toisi jotain viihdearvoa mutta tämä herrahan on enemmän tätä lambiosastoa.

Olen siis toipunut tästä aiemmasta yhden erän visiosta josko tästä kuitenkin pelimies saataisiin.
 

topdog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Sen yhden läpiajomaalin jälkeen toivo heräsi josko sittenkin olisi pelimies. Mustapekka jäi Tobbelle tästäKIN hankinnasta. Se tästä vielä puuttuisi kun Tobbe olisi suoraan lyönyt loppukauden paperia nokan eteen, kun se vuoden loppuun asti oleva tryout maininta hävisi ”mystisesti” jutusta.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En tiedä muista, mutta itse peilaan Koulesin otteita jatkuvasti Lessioon. Vaikkei asiaa liene suoraan myönnetty, niin näen tässä tapahtuneen pelaajan korvaamisen toisella.

Tasaisella pistetahdilla LL olisi tehnyt pisteet 23+19=42 jos olisi saanut jatkaa kauden loppuun ja pysynyt terveenä. Koulesin pistetahdilla koko kaudella tulisi tehot 11+0. Joo ei tietenkään pelaa koko kautta, kun tuli korvaamaan Lessiota, mutta paska se on joka tapauksessa. Itse antaisin monoa.

Toivottavasti Koules istuu hyvin pelisysteemiin. Lession korvaajaksi hänestä ei silti ole.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Näkemiin vaan, ei ihan napannut. Lession poistuminen tuntuu entistä suuremmalta mysteeriltä.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Alkuun esitti mielestäni pieniä välähdyksiä, mutta siihen ne kyllä sitten jäivätkin. Odotukset toki eivät suuret olleet joten eipä tämä pettymys ollut, perus HIFK:n tyylinen kokeilu missä ei ole oikein mitään päätä eikä häntää.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Näkemiin vaan, ei ihan napannut. Lession poistuminen tuntuu entistä suuremmalta mysteeriltä.

Tuntuu että pakko on olla kyse jostain kaukalon ulkopuolisista jutuista. Muuten tuntuu liian oudolta. Jännityksellä jään odottamaan jumpataanko samaan positioon uusi jäbä, ja onko se jälleen downgreidaus edelliseen suorittajaan.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eiköhän tämä HIFK-keikka ollut Koulesille vain hauska, edarityyppinen riemuloma Joulupukin maassa.
 
Viimeksi muokattu:

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Muuten samaa mieltä, mutta nyt meillä ei taida olla hyökkääjiä neljään ketjuun. Ainakaan liigatason pelaajia.

Kuka tahansa suurella sydämellä varustettu juniori paikkaa tämän kaverin ainakin yksittäisessä pelissä, eli sieltä suunnalta rotaatiota kehiin. Hyvänä esimerkkinä nyt vaikka Hämäläinen ja Kulmala. Kyllä Koulesin lähtö varmasti tarkoittaa myös sitä, että hyökäystä on tarkoitus vahvistaa. Olisin samalla ovenavauksella laittanut ulos Pitkäsen ja Koiviston.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Eiköhän tämä HIFK-keikka ollut Koulesille vain hauska, edarityyppinen riemuloma Joulupukin maassa.

Seurasin Koulesin otteita hänen instafeedinsa kautta ja tältähän se vaikutti. Illallisia kalliissa ravintoloissa, nähtävyksien katselua ja joulureissu Damiin. Turistireissu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös