Itse olen ihmetellyt tuota Jurcinaan kohdistuvaa kriitikkiä. Ehkä se oli kaikkien tiedossa ettei tuo ole mikään raketti luistimilla ja muutenkaan ei ole täysin NHL-tasoa kaikilla osa-alueilla, vaikka on hyvin lähellä sitä.
Paljon on puhuttu että Tikkanen olisi terrieri, no Tikkaseen verrattuna Jurcina on kaukasianpaimenkoira. Joka pelissä vastustaja on tullut alussa hyvin lähelle Vehasta, mutta kun Jurcina on kentällä, kolaaminen alkaa. Poikkaria, nyrkkiä, tönimistä, suoraan sanoen Jurcinan ollessa kentällä tuo 2m säde Vehasen maalin edessä on taistelutanner, siellä tulee mustelmia ja siellä ei ole vastustajalla kivaa.
Tuo on muuten mielenkiintoinen huomio että taklauksen yms jälkeen Jurcina vielä puhelee/muistuttelee jotain, itse veikkaisin että sanoma on yksinkertaisuudessaan "painu vittuun".
Nyt käsi rehellisesti ylös kuka haluaa mieluummin Vehasta vartioimaan jonkun 150cm/50kg (luistimet jalassa ja varusteet päällä mitattu) "hiiren" tuohon rooliin? Ei taida kauhean montaa pelaajaa tässä Liigassa olla ketkä Jurcinan kanssa pärjää maalin edessä, mies pelaa aavistuksen ehkä liian kovaa, mutta niin moni pelaaja on saanut noottia pehmeydestä (Pettisen pehmeys esimerkkinä), että nyt kun meillä on se Isäntä maalin edessä niin annetaan hänen pelata kovaa.