Miksi kirjoitat jatkoajan keskustelupalstalle?

  • 1 645
  • 7

TML

Jäsen
Sellaista kyselisin (toivottavasti ei ole ennen kyselty) että mikä oli/on motivaatiosi kirjoittaa jatkoaikaan. Onko olemassa jokin erityinen syy miksi olet rekisteröitynyt jatkoaikaan. Joku aihe johon kiinnosti kirjoittaa tai jokin vastaava syy. Kertokaa ihmeessä miksi?! Sana on vapaa.

Itse luin jo pidemmän aikaa jatkoajan juttuja ja eksyin keskustelupalstaakin tutkailemaan. Luin juttuja varsinki NHL-puolelta ja oli pakko rekisteröityä käyttäjäksi kun videoita osiossa oli hirveä vääntö Darcy Tuckerin taklauksesta Sami Kapaseen. Sen jälkeen tein nimimerkin ja täälä väännetään nyt joka päivä.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Ketju kyllä lienee jossakin. Oma syyni oli että varjo ärsytti ja ajattelin tehdä tilapäisnimimerkin ja vähän tapella - tuolloinen työpaikka oli selvitystilassa ja hukkaamiskielto oli päällä mikä tarkoitti sitä, että töiden teko oli kielletty, joten pitkästymisen aste oli kiitettävä, palkka kyllä juoksi iloisesti. Olin lukenut JA:ta melkoisen ajan ennen kirjautumista, siihen aikaan otteluketjut olivat todella informatiivisia. No, ehkä aika kultaa muistot. Sittemmin olen ruvennut arvostamaan varjoa huomattavasti, ja ollaan aika marginaalisista asioista eri mieltä (kuten moraali, etiikka, inhimillisen kokemuksen rakenne jne.).
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
TML kirjoitti:
Luin juttuja varsinki NHL-puolelta ja oli pakko rekisteröityä käyttäjäksi kun videoita osiossa oli hirveä vääntö Darcy Tuckerin taklauksesta Sami Kapaseen.

Se oli puhdas ja komea taklaus.

Itse pidän Jatkoaikaa samanaikaisesti hyvänä tiedonlähteenä ja viihteenä. Kirjoittaminen palstalle on luontevaa jatkoa sille, että joka tapauksessa päivittäin seuraa jääkiekko-, urheilu- ja reaalimaailman tapahtumia ja keskustelee niistä kavereidensa kanssa. Jatkoajan keskustelijoiden joukossa on paljon tietoa, kokemusta ja näkemystä, josta saa uusia ideoita omaan ajatteluunsa ja toimintaansa, ja vastapainoksi tietämättömyydellään suoranaisesti pöyhkeileviä nimimerkkejä, joiden kirjoitukset ovat loistavaa viihdettä.

Hauskinta on toki ollut silloin, kun on saanut käydä mielenkiintoisia vääntöjä mielenkiintoisista asioista (kiitos tästä esimerkiksi cobolille ja onomorolle). Ilman niitä Jatkoajan palstojen lukemisesta ja niille kirjoittamisesta puuttuisi suola.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Pakko sitä johonkin on päästä suoltamaan itsestään, elämästään ja muista.

Vai onko muka elämää ilman Jatkoaikaa?
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Silloin 2002 talvella seurailin jonkin aikaa Jatkoaikaa kunnes päätin laittaa hakemuksen vetämään, epäilin kyllä alkuun suuresti pääsenkö edes kirjoittajien joukkoon - kuvittelin kriteereiden olevan tiukempienkin mitä sitten olivatkaan. Koin Jatkoajan olevan oivallisen jatkumon käydä kiekkokeskustelua sekä keskustelua muistakin aiheista, olin osallistunut jonkin verran kirjoitteluun Kiekkopesän aikaan mutta sen lopetuksen jälkeen olin sitten varmaan vuoden ilman varsinaista kiekkopalstaa jolle kirjoitella, satuin sitten lukemaan Jatkoajasta jostain lehdestä ja lähdin tutustumaan palstaan ja tällä tiellä ollaan edelleen. Tosin elämä on tässä heitellyt sen verran ettei kiekko ole enää kovinkaan korkeassa asemassa listallani joten antini kiekkokeskusteluun on vähäisempää kuin alkuaikoina.

Se täytyy todeta, että elämää on kyllä Jatkoajankin ulkopuolella mutta sitä en tiedä onko sitä netin ulkopuolella laisinkaan, oletettavasti on.

vlad.
 

Vincent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern München,Ottawa Senators, HIFK
jaa miksi kirjoitan tänne... varmaan ihan puhtaasti tekemisen puutteen takia.
 

Korppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jaa-a?
Todennäköisesti kirjoittelen siksi kun kyseisellä hetkellä ei ole tärkeänpää tekemistä. Ajankuluahan tämäkin, tosin ei kovin hääviä sellaista.
Jotain korviketta lienee syytä kehittää..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös