Mainos

Miksi fudut Calounille ja Veikolle???

• 1 340
  • 28

Owen

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Liverpool
Isakssonille

Siis kuka Harri ? Tuohimaa ? En usko ikinä ja mitä pelaajilta olen kuullut, kaiken syypäänä kavereiden lähtöön oli vain ja ainoastaan Pena, ei kukaan muu. Sihvonen olisi tosiaan halunnut jatkaa, mutta Pena ei edes tarjonnut mitään diiliä hänelle. Penalla oli paremmat stuntit tiedossa :)))

5penniä

Jäsen
Suosikkijoukkue
H I F K
Viestin lähetti ribis

Ilveksen nettisivuilla Veikko kyllä kertoi näin viime kaudesta:

Mua oltiin myymässä Tepsiin. Viimeisenä siirtopäivänä Matikainen sanoi mulle, että oletko pakannut? Mä sanoin, että en varmasti lähde mihinkään. Siinä olisi muka pitänyt sanoa kotona, että mä muutan kahdeksi kuukaudeksi Turkuun. Jos viikkoa aikaisemmin olisi sanottu sama ja olisin saanut hetkin miettimisaikaa, olisin saattanut lähteäkin.

Mistähän mahtaa olla revitty??? Eikös se nyt ole vaan hyvä jos kaverin motivaatio löytyy kotikaukalosta. Ni antaa vaan mennä sinne missä peli luistaa.

Skoda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tuohimaa kehiin vasta kesäkuun lopulla

Ei kai Tuohimaalla ole Niemisen ja Calounin lähdön kanssa ollut mitään tekoa jos häntä sitten ei ole jonkinlaisena ulkopuolisena asiantuntijana käytetty. Tuskin, eiköhän Matikainen hoitanut hommat keväällä niin kuin parhaaksi katsoi.

Tuohimaan nimitys tuli vasta 28.6., eikös tuolloin ratkaisut oltu jo tehty niin tämän kauden vahvistusten kuin menneen talven lumienkin kanssa? Vaikea uskoa että Tuohimaa pankinjohtamisen ohella olisi käynyt potkimassa pois HIFK-pelaajia.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy