Miksi ET lähtenyt hallille katsomaan matsia?

  • 1 950
  • 38

Miksi ET ollut hallilla katsomassa ottelua?

  • En jätä pelejä väliin ilman todella hyvää syytä

    Ääniä: 53 48,6%
  • Suosikkijoukkueeni oli pelannut kehnosti

    Ääniä: 8 7,3%
  • Vastustajajoukkue ei sytyttänyt

    Ääniä: 10 9,2%
  • Lippu oli niin kovin kallis

    Ääniä: 23 21,1%
  • Telkusta tuli jotain kivaa

    Ääniä: 0 0,0%
  • Ei vaan huvittanut

    Ääniä: 14 12,8%
  • En menis peliin vaikka maksettais

    Ääniä: 1 0,9%

  • Äänestäjiä
    109

rinkeli22

Jäsen
Eli nyt äänestämään, mikä on se yleisin syy, että juuri sinä et ollut hallilla katsomassa suosikkijoukkueesi edesottamuksia?

Edit: Niin, itsehän olen suhteellisen fanaattinen kannattaja. Rinkelinmäelle lähtö on pelipäivinä täysin itsestäänselvyys. Viimeksi on kotipeli jäänyt väliin n. 5 vuotta sitten, kun autokoulun kakkosvaiheen suorittaminen meni väkisin kotipelin päälle.. Kyllä söi miestä.. :)
 
Viimeksi muokattu:

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti rinkeli22
Eli nyt äänestämään, mikä on se yleisin syy, että juuri sinä et ollut hallilla katsomassa suosikkijoukkueesi edesottamuksia?

Välimatka.
170km.

Empä tiedä olisinko kyllä tuolla pelillä katsomassa, vaikka asuisin Helsingissä. Ainakaan maksavana asiakkaana..
 

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En jätä pelejä väliin ilman todella hyvää syytä. Harmi vain, että Areenan sijaitseminen vajaan 200 kilometrin päässä on juuri sellainen hyvä syy - vielä en ole nähnyt yhtään Jokerien kotipeliä. :)
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei mikään edellisistä vaihtoehdoista. Välimatka taitaa olla suurin yksittäinen syy - vaikkakin Tepsin rosterin mielenkiintoisuus on lähes suoraan verrannollinen paikanpäällä nähtyjen matsien määrään. Yksi syy on myös ihmisen luontainen mukavuudenhalu eli laiskuus => kuulehan se radiostakin...

MISTÄ = Turku
MIHIN = Tammela
NOPEUS = 80

Välimatka on 101 km
Nopeus on 80 km/h
Ajoaika on 1 h 15 min

http://www.tiehallinto.fi/valimatkat/
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Niin, minähän olen tälläinen pelkkä köyhä opiskelija, joten vastasin, koska lippu on niin kallis.
Aika harvoin jätän pelejä väliin, muun kuin rahapulan tähden.
 

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Koska Laitilasta Raumalle on sittenkin aika paljon matkaa,enkä omista autoa..Eli siis kyytien saaminen on pirun vaikeaa,minähän en bussiin sorru...
 

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä se niin on, että täytyy olla hyvä syy, ettenkö lähtisi hallille katsomaan peliä. Vielä kun ilmaiseksi katsokaas junnu-kausikortilla pääsen! Kaikkihan jotka mestistä vähänkin seuraavat tietävät, että FPS ei niitä parhaiten pärjääviä joukkueita sarjassaan ole, mutta sehän ei minua haittaa.

Hyviä syitä:
- En saa kyytiä
- Olen kipeä
- Jokin todellinen este tulemiselle
- On iskenut lorvikatari
 

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Jos jätän kotipelin katsomatta, on siinä yleensä periaatekysymys. Ihan turha mennä katsomaan peliä, jos tietää, millaista paskaa sieltä on tulossa. Siis viime vuosina. Esim. huomisen Ipa- matsin jätän väliin, koska vastustaja ei oikein kiinnosta. Lauantaina menen katsomaan peliä, sillä Ässät kyllä minut saa lähes aina syttymään. Tähän äänestykseen monivalinta?
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ykkösvaihtoehto eli En jätä pelejä väliin ilman todella hyvää syytä. Tällä kaudella tuo hyvä syy on vuorotyö. Viime kaudella sekään ei haitannut, vaan olin silti lähes joka kerta pelissä.

Niin kipeä en varmaan koskaan ole, etten peliin lähtisi, ei meillä myöskään koskaan ole kotona niin isoja ja merkittäviä juhlia, etten peliin lähtisi.
 

D2

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
-Muita menoja tai koulujuttuja.
-Ei kyytiä talvella.

Harvinaisempi:

-Nyt ei kyllä jaksa, vastuskin on niin huono, viimekskin tuli turpaan, lippukin on niin saatanan kallis...
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Anoppeja saa sataa taivaan täydeltä ennen, kuin minä jätän menemättä Elyseelle otteluiltana. Vaikka syystä murisen pelin tasosta, en osaa poissakaan olla. Laji ja seura ovat siksi rakkaita, että nämä masokistin oireet selittyvät sillä.
 

Tilatiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Metaani CH
Pelästyin, että ei hitto, nyt toi Rinkeli22 on lähtenyt kehittämään jotain onnetonta vitsiä samaan tapaan kuin tämä rautakanki, kissat ja HIFK:n toimisto ja kohta menee ketju lukkoon ja sitten tulee pelikielto. ET hallilla matsia katsomassa ja sitten ET soittaa kotiin tai kenties näyttää banderollia "Äiti lähetä rahaa" tai "Hakekaa pois" tai jotain. Se oli turha pelko.

Vastaus kysymykseen: En jaksa Tampereelle enää Kerhon peleihin juurikaan vaivautua, koska aikanaan Kissanmaalla asuessani ne tuli kaikki rampattua. Huomenna menen toki Kerho - Ässät -peliin. Samalla haen Hämiksestä auton peltiremontista, paikalliset trallalaa-miehet hitsaavat halvemmalla kuin tssadilaiset.
 

JLand

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, NY Yankees, NY Giants
Lähiomaisen/kaverin/oma kuolema, häät tai hautajaiset ovat lähes ainoat syyt, jotka minut voivat pitää pois hallilta. Viimeisen kahden kauden aikana väliin ei ole jäänyt ainuttakaan kotiottelua, ja tuskin jää tälläkään sesongilla.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Tällä kaudella ei ole jäänyt yhtään peliä väliin, viime vuonna olisi yksi jäänyt HJK:n Veikkausliiga-pelin osuttua samalle päivälle. Mutta onneksi jää suli Helsingin Jäähallista, joten näin pelin kuitenkin myöhemmin.
 

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Välimatka

Yksinkertainen syy on se, että en oikein pysty toisesta maasta matkustamaan Jokerien peleihin. Toivottavasti kuitenkin pian pääsisi taas katsomaan omien pelejä ihan livenä.
 

Brandon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat
Tällä kaudella on tullut katsottua Jokipoikien kaikki kotipelit 6 kpl ja tavoitteena olisi pitää tämä tahti kauden loppuun asti.

Kotipeli missataan voin jos ollaan matkoilla tai 43 asteen kuumeessa.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Mielelläni en jätä matseja väliin, mutta jos on jotain tärkeää menoa samaan aikaan, niin sitten jätän menemättä matsiin. Ja täytyyhän puolisonkin tarpeet ottaa huomioon; jos hän haluaa järjestää yhteisiä menoja johonkin matsipäivänä, eikä se käy muuna aikana, niin sitten jätetään matsi väliin. Harvoin niitä tosin jääväliin. Pelillisistä syistä en ole koskaan jättänyt menemättä.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Köyhä opiskelija. Ei autoa, matka Tampereelta Hämeenlinnaan on melkoinen. Junaliput maksavat.

Niin, ja Joksin selostuksia voi kuunnella Jannen nettisivuilta.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Viestin lähetti Roku
Ykkösvaihtoehto eli En jätä pelejä väliin ilman todella hyvää syytä. Tällä kaudella tuo hyvä syy on vuorotyö. Viime kaudella sekään ei haitannut, vaan olin silti lähes joka kerta pelissä.

Sama juttu... Vuoroja voisi tietysti vaihtaa, mutta kun meitin tehtaalla on muitakin jotka käyvät peleissä ... Tietysti aina joskus voi vaihtaa muttei joka matsiin ...
 

Sampe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins/Turun PalloSeura/Kiekko-Vantaa
Tässä teille tosi harvinainen syy:

Rakastan lätkän katsomista, mutta vihaan kaikkea muuta faniuteen liittyvää kuten kurkku suorana huutamista ja kaikennäkösiin voimisteluharjotuksiin kuten aaltoihin osallistumista. Kaiken huipuksi tunnen oloni vaivautuneeksi mikäli muut kehtaavat intoilla minua enemmän ottelun aikana. Saa olla aika tärkeä ja ei-televisioitava matsi ennen kun meikäläistä näkyy hallilla.
 

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Tässä teille toinen erikoisuus.

En jätä pelejä väliin ilman todella hyvääsyytä ja jos jätän pitää minun tämä sopia jo aikaisemmin tai viedä lääkärintodistus.
Nimittäin yksi työkohteistani on Hakametsän jäähalli ja olen sielä aina oli sielä Ilves tai Tappara tai vaikka muumi on ice, niin minä olen sielä aina.
 

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hallille pyrin pääsemään ja ellen pääse niin todennäköisesti itselläni on treenit samaan aikaan.
TPS:n ja TuTon pelit ovat etusijalla, lisäksi käyn katsomassa TPS:n ja TuTon A-nuorten sekä muiden junnujen pelejä ja mahdollisimman usein käyn myös samassa sarjassa pelaavien joukkueiden peleissä.

Pelillisistä syistä en jätä matseja väliin, varsinkin kun ilmaiseksi pääsee.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Edellisen kerran allekirjoittaneella on jäänyt IFK:n kotipeli väliin helmikuussa -98 Tapparaan vastaan. Syynä tällöin oli ulkona vallinnut lievä lumimyrsky, joka teki hallille pääsyn kohdallani mahdottomaksi.

Vieraspelejä (pk-seudun ulkopuolella siis) tulee nähtyä kaudessa käytännön syistä vain pari, valitettavasti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös