scholl kirjoitti:
Itse olen kuitenkin sitä mieltä, että pyysivät alunperin liian suurta summaa. Myöhemmin oltiin fiksumpia, mutta Frank oli jo vittuuntunut, eikä enää diiliä tehnyt. Eli siis itsekin olen aivan samaa mieltä, että jonkinlainen maksaminen on paikallaan, muttei saa tulla ahneeksi. Jos jollain menee hyvin niin ei se oikeuta sitä, että sen lajin tuottama hyvä tullaan ryöstämään pois.
EDIT: Kutsun jo Mobergiakin penaksi ;)
Ei saa ryöstää, muttei siitä ollut kyse.
Vuosi oli muistaakseni 1993 (ehkä 1992) ja emoseuran ja Ligaföreningen HIFK rf:n väliseen sopimukseen haluttiin emoseuran taholta x-% lipputuloista. Ja se oli selvää, että haluttiin kattaa muita kuluja, joita syntyi muissa lajeissa.
Sittemmin kaikki jaostot ovat itsenäisiä laji ry:itä seuran sisällä.
Kun sopimukseen ei päästy kehitti Moberg uuden tähti-logon, jota kutsuttiin Itäblokin-tähdeksi. Tästä ei Moberg tykännyt koska hänen mielestä se oli Amerikan-tähti, joka komeili USA:n jääkiekkomaajoukkueen peliasussa.
Tähän samaan aikaan markkinoitiin IFK:n jääkiekkojoukkuetta ns. Roomalaisella sotilaalla, joka muistutti yllättävän paljon Asterix -sarjan ko. sotiulaita. No, osuma oli loistav koska roomalaiset sotilaat saivat aina turpiinsa ja niin sai myös IFK.
Pientä muisteloa vain.