Mikko Rantanen – jatkuuko pistetehtailu?

• 4 302
  • 35

Mikko Rantasen loppukauden pistekeskiarvo?

• Yli 1.31 – Ei minkäänlaisia vaikeuksia, tahti jopa kiihtyy.

Ääniä: 15 7,2%
  • 1.23 - 1.31 – Suoritustaso pysyy samana.

Ääniä: 37 17,8%
  • 1.11- 1.22 – Tahti hieman hiipuu, mutta vain hieman. Edelleen pinna per peli.

Ääniä: 90 43,3%
  • 0.8 - 1.10 – Rantanen jää alle koko uran pistekeskiarvon.

Ääniä: 50 24,0%
  • Alle 0.8 – Pisteiden valossa kevät on todella nihkeä Rantasen mittapuulla.

Ääniä: 16 7,7%

• Äänestäjiä
    208
  • Poll closed .

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Pakko kysyä että kun on seurannut viime aikojen juttuja niin onko kaverille noussut eräs keltainen aine päähän?
Mistä tämmöinen tyypille kenellä ollut aikuisissa A-tepsissä junnuikäisenä sekä nuorissa leijonissa C. Avsissa A ja Leijonissa aina A tai C rinnassa.
Avs treidas Ranen, ei oikein tykännyt olla Carolinassa ja nyt Starssissa. Uskoisin, että ois jäänyt Denveriin jos ois tiennyt, että tämmöinen saaga tulisi ja olisi ottanut sen 11.75 tjsp.
235 ja RANTANEN!!

peksa

Jäsen
Mistä tämmöinen tyypille kenellä ollut aikuisissa A-tepsissä junnuikäisenä sekä nuorissa leijonissa C. Avsissa A ja Leijonissa aina A tai C rinnassa.
Avs treidas Ranen, ei oikein tykännyt olla Carolinassa ja nyt Starssissa. Uskoisin, että ois jäänyt Denveriin jos ois tiennyt, että tämmöinen saaga tulisi ja olisi ottanut sen 11.75 tjsp.
235 ja RANTANEN!!

Katsellut vaan muutamia ulostuloja asian tiimoilta. Vaikka nyt ei tykännyt niin en mä dorkaks viitsis mainita ihmistä. Paremminkin asiat voi hoitaa.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Katsellut vaan muutamia ulostuloja asian tiimoilta. Vaikka nyt ei tykännyt niin en mä dorkaks viitsis mainita ihmistä. Paremminkin asiat voi hoitaa.
Puolet asioista ei tainnut edes olla Ranen päätettävissä, että en sanois hänelle nousseen kusen päähän. Sebua varmaan harmittaa.

LUHGUNITED

Jäsen
Suosikkijoukkue
Omaan pussiin pelaavat palkkasoturit
Ilmeisesti olet siis törmännyt näihin tekoälyllä tehtyihin haastatteluihin. Ainakin yksi tällainen on pyörinyt jokaisessa somessani nyt jatkuvalla syötöllä parin päivän ajan.

Sinänsä surullista ja jopa pelottavaa, että ihmiset ostavat nämä aitoina.

Viimeksi muokattu:

peksa

Jäsen
Ilmeisesti olet siis törmännyt näihin tekoälyllä tehtyihin haastatteiluihin. Ainakin yksi tällainen on pyörinyt jokaisessa somessani nyt jatkuvalla syötöllä parin päivän ajan.

Sinänsä surullista ja jopa pelottavaa, että ihmiset ostavat nämä aitoina.

Ehkä, mutta siirrot ja saaga ovat aitoja.

peksa

Jäsen
Ja Rantanen on näihin syyllinen miten?

No, jos siirto tulee johonkin niin liilis agentin ja pelaajan vähän keskustelevan aiheesta. Se että Carolinassa ei napannut pelaaminen ja siirto muualle on kaikkien oma asia ja siitä turha onkin rutista.

Mulle vaan tuo kaikki saaga tuo sen että kaverilla on noussu vähän asema päähän. Enkä nyt tarkoita mitään videoita vaan yleensä mitä oon nähny.

Pääsi joukkueeseen mihin halusi ja thats it ja peli kulkee mutta mun silmissä arvostus laski.

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No, jos siirto tulee johonkin niin liilis agentin ja pelaajan vähän keskustelevan aiheesta. Se että Carolinassa ei napannut pelaaminen ja siirto muualle on kaikkien oma asia ja siitä turha onkin rutista.

Mulle vaan tuo kaikki saaga tuo sen että kaverilla on noussu vähän asema päähän. Enkä nyt tarkoita mitään videoita vaan yleensä mitä oon nähny.

Pääsi joukkueeseen mihin halusi ja thats it ja peli kulkee mutta mun silmissä arvostus laski.
Rantanen tuntee oman arvonsa. Ei se tee pelaajasta kusipäistä.

Kun kerran Coloradosta tuli lähtö vastoin tahtoa, niin on ihan ymmärrettävää, että haluaa sen jälkeen tehdä itse päätöksen seuraavasta osoitteesta. Niin minäkin tuossa tilanteessa haluaisin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy