Mikko Petman – Laidat ryskää, pleksit paukkuu – velipoika vailla vertaa

• 10 844
  • 56

Keltainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lautp, Saipa ja Veiterä. Ja Hakalin vosut
Tyypillinen voimahyökkääjä, runkosarjassa kiroillaan kun ei tehnyt avopaikasta maalia. Mutta kun pelit kovenee, niin tekee taikureille tilaa temppuilla. Jos ei temput tehoa, niin paiskoo itse irtokiekot maaliin. Ja ohimennen ajaa miestä hakalilaisilla otteilla.
Pontukseltakin tulee kovia jätkiä!

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Itse olen tässä vielä pitänyt yllä toivoa, että Mikko jäisi ensi kaudeksikin. Pitkään mietin, että molempien veljesten osalta sopimusasioiden hiljaisuus tarkoittaa sitä, etteivät ole jatkamassa. Nyt olen sitä pyöritellyt, voisiko Mikon osalta hiljaisuus kuitenkin johtua siitä että Mikko on sopimusteknisesti JYPin pelaaja ja vain lainalla SaiPassa?

PoNppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
The boys of Bergamo
Omistan Flinckin Gamewornin ja mikäli Mikko jatkaa ensi kaudella, niin päätän laittaa Sika-Markun varaston kattoon ja hankkia otsikon herran paidan. Aivan Ylikylän ukko kyseessä! Mikko, jatka siis täällä niin saan antaa lisää rahaa SaiPalle.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raimon Rakuunat
On vieläkin hankala sisäistää että Mikko on tällä hetkellä SaiPan johtava pelaaja kun vielä kauden alussa moni varmasti mietti että mahtuuko pelaamaan.

Itsellä on jotenkin kutina että Petmanin veljien jatkot on vain tarkoituksella jätetty myöhemmäksi boostaamaan kausikorttimyyntiä kesää ajatellen.

IlPadrino

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
On vieläkin hankala sisäistää että Mikko on tällä hetkellä SaiPan johtava pelaaja kun vielä kauden alussa moni varmasti mietti että mahtuuko pelaamaan.

Itsellä on jotenkin kutina että Petmanin veljien jatkot on vain tarkoituksella jätetty myöhemmäksi boostaamaan kausikorttimyyntiä kesää ajatellen.
Mikon tyyliset pelaajat korostuu playoffeissa, kun pitää raastaa ja osata tehdä niitä rumia maaleja. Elkntärkeä kaveri SaiPalle.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy