Mainos

Mikko Peltola Malmöön

• 20 539
  • 32

Draco

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Saattoipa olla kauden huonoin uutinen tämä Malmö-siirron kariutuminen. Ei se ainakaan alisuorittavan veteraanin motivaatiota kasvata, kun ensin yritetään muualle kaupitella ja sitten ostajakandidaatti toteaa liian vanhaksi.

Mun mielestä nimenomaan ainoa tapa saada miehestä edes jotain irti olisi haukkua mitä rajuimmin sanankääntein kehäraakiksi.

Mad Dog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mun mielestä nimenomaan ainoa tapa saada miehestä edes jotain irti olisi haukkua mitä rajuimmin sanankääntein kehäraakiksi.

Se, mikä tappaa pelihalut, ei vahvista...

Peltolan Mikkohan on kuuleman mukaan joukkueen sisällä - siis niin sanotusti pukukopissa - erittäin pidetty pelaaja.

Ei sellaisen pelimiehen haukkumisella mitään voiteta.

Tietysti voi olla pieni mahdollisuus, että kaveri itse ottaa ja ryhdistäytyy, mutta eipä semmoisen päälle voi mitään laskea. Ylivoimasta hänet pitäisi ehdottomasti siirtää syrjään.

Viimeksi muokattu:

Tinke18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves,Timrå IK,Toronto
Kyllähän se nyt niin on, että vaihtoehdot on aika vähissä. Mielestäni Peltolan on hyvin vaikea enää jatkaa Ilveksen pelaavassa kokoonpanossa ja siksi mies olisikin nyt aika siirtää sivuun. Toki ikävä, jos ura saa tällaisen lopun eikä sitä kenellekään toivoisi, mutta eipä tässä paljoa vaihtoehtoja liene.

Tosin veikkaan, että Mikko surffailee Ipassa kauden loppuun asti, koska Sakella ei oo pokkaa pistää vanhaa miestä vilttiin.

Ilmeisesti toiveisiimme on vastattu, koska Mikkoa ei tämän illan kokoonpanossa näy. Olisiko sittenkin joku kauppa vireillä jonnekkin suuntaan? Toiveissa on hyvä elää. Kiekollista puolustajaa odotellessa...

Draco

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Peltolan Mikkohan on kuuleman mukaan joukkueen sisällä - siis niin sanotusti pukukopissa - erittäin pidetty pelaaja.

Ei sellaisen pelimiehen haukkumisella mitään voiteta.

Voihan se olla. Olisiko ollut kenties paras ripustaa viimekauden jälkeen ne hokkarit naulaan ja käydä vaikka sitten noin muuten vaan siellä pukukopissa, jos siellä homma toimii...

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

Jip Pii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Superduo matkustaa Ruotsiin (hih, hih)

Kaupittelu seis! Miksi ihmeessä Tampereella ei ole tajuttu, että kyseessä ovat supersuomalaiset, jotka ovat sentään pelanneet monta kautta Elitserienissäkin?

Itse superduon sekä tietty Ilveksen kannalta em. uutinen olisi hyvä asia, mutta kuinka asiantuntevana ja luotettavana voidaan pitää lehteä, joka kirjoittaa:
"Ilves lainaa ansioituneet pelaajansa, koska seura haluaa säästää palkkakustannuksissa, kun mahdollisuudet pudotuspeleihin ovat menneet..."

Saas nähdä, ovatko Örebro Hockeyn tiedot superduosta yhtä heiveröiset.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy