Mikko Manner HPK:n päävalmentajana

  • 13 186
  • 104

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree!
Erittäin mielenkiintoinen siirto. Jos Manner saa ajettua ennakkoluulottoman ja aktiivisen pelitapansa sisään ja joukkueen pelaamaan kykyjensä ylärajoilla, niin jälki voi olla yllättävän kovaa tälläkin materiaalilla. Jäädään mielenkiinnolla seurailemaan tilannetta.
 

Jaageri68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Onko joitain Mannerin luottopelaajia markkinoilla?
Junttila? Vapautunee pätkäsopparistaan lokakuun puolivälissä. Jos Manner jatkaa ensi kaudella, niin kotiutetaan Manninen, Vesalainen ja Sailio. Ai niin, pelasihan Mustonenkin Mannerin alaisuudessa. Muse jää!
 

Jeskamareee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers & HPK
Junttila? Vapautunee pätkäsopparistaan lokakuun puolivälissä. Jos Manner jatkaa ensi kaudella, niin kotiutetaan Manninen, Vesalainen ja Sailio. Ai niin, pelasihan Mustonenkin Mannerin alaisuudessa. Muse jää!
Miihkali Teppo.
 

Ice71

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Jerry100, Hereworth
.

Yo tiedon pohjalta ja Suomessa aiempien valmentajan vaihdosten historialla pitää olla uskonto 10 ja matematiikka 4 jos realistisena pitää kotietua playoffeihin tällä pelaajamateriaalilla.

.
Nämä playoff kotietu puheet, ne ovat tätä liigahuumoria. Kyllä se alkaa sinullekin aukenemaan sitten joskus, jos Roki joskus Liigaan nousee.
 

Tolppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, The Reds, Los Colchoneros, the C's
Lämpimästi tervetuloa Mikolle ja Ollille!

Jos ei nyt ala puolustukseen löytyä ryhtiä, Lasse Kukkosen voisi vielä tuoda lyhyeksi aikaa konsultoimaan asennetta, sitoutumista ja oman maalin suojelua mukaan lukien poikittaisen mailan käyttö… ;-D

EDIT: Tuolla toisessa ketjussa jo tarkensin, että ajatuksena olisi Lassen vierailu valmentajakonsulttina, ei pelaajana kuin korkeintaan harjoituksissa.
 
Viimeksi muokattu:
(1)
  • Tykkää
Reactions: OPEX

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Voittoprosentti edelleen nolla. Kenkää, kaikille!
 

Äimänkäki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvät suoritukset ja Kerttu
Fyysinen kunto ja potentiaali mainittu. Eiköhän avata se ketju...

Ihan fiksuja jutteli. Kattoo nyt mitä tuosta tulee.

Manner käyny jo Ekin kanssa noi perusasiat läpi:
"Vaikuttaa hyvältä joukkueelta... niinku sillai"

Oli siinä paljon puhetta ja vähän asiaakin. Nyt vaan kädet kyynärpäitä myöden ristiin että homma lähtee rokkaamaan. Ei hirveän paljoa enempää voi tähän hätään tehdä näillä perunoilla. Melkoinen yllätys oli jo että Manner söi perunaa.
 

Benkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, NUFC
Rupeaa HMV-Pallokerhokin saamaan mukavasti huomiota muualta. Täällä nyt peräjälkeen ulkopuoliset tulevat kertomaan miten surkea rosteri meillä on, millä ei edes karsintoja voi välttää. Mikäköhän on ollut Mamban motiivi tulla tänne?

Raha se nyt tuskin on, voisi kuvitella, että Mamba näkee jonkinnäköistä potentiaalia nykyisessäkin rosterissa. En jaksa itse uskoa tuonne ainakaan useamman hankinnan saapuvan.
 
Mikäköhän on ollut Mamban motiivi tulla tänne?

Sen verran ura alamäessä että ei se nyt varmaan korkeammaltakaan olisi pestiä saanut.

Ilman mitään provoilua en näe kovin ruusuista tulevaisuutta HPK:n pelaajistolla ja Mannerilla mutta voihan sitä tulla kahdesta miinuksesta plussakin ja olen väärässä.
 
Suosikkijoukkue
HPK
Rupeaa HMV-Pallokerhokin saamaan mukavasti huomiota muualta. Täällä nyt peräjälkeen ulkopuoliset tulevat kertomaan miten surkea rosteri meillä on, millä ei edes karsintoja voi välttää. Mikäköhän on ollut Mamban motiivi tulla tänne?

Raha se nyt tuskin on, voisi kuvitella, että Mamba näkee jonkinnäköistä potentiaalia nykyisessäkin rosterissa. En jaksa itse uskoa tuonne ainakaan useamman hankinnan saapuvan.

Jos Mamba ei saa käännettyä hommaa, niin tarina on se, että joukkueesta ei saanut enempää irti. Jos taas homma kääntyy ja tulos on hyvä, niin se on Mamban ansiota.
 

laimeasilli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jos Mamba ei saa käännettyä hommaa, niin tarina on se, että joukkueesta ei saanut enempää irti. Jos taas homma kääntyy ja tulos on hyvä, niin se on Mamban ansiota.
Onhan siellä Kiiskinen, Lundell ja Skinnari (kun nyt pääsee kehiin).

Kolmikko jonka varaan laskettiin ja läpimurtoja odoteltiin. Nykyisellä menolla tuskin olisivat kymmentä pinnaa tehneet mieheen.

Heistä voisi saada irti enemmän.
 

Roman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja Tappara
Sen verran ura alamäessä että ei se nyt varmaan korkeammaltakaan olisi pestiä saanut.

Ilman mitään provoilua en näe kovin ruusuista tulevaisuutta HPK:n pelaajistolla ja Mannerilla mutta voihan sitä tulla kahdesta miinuksesta plussakin ja olen väärässä.
Samaa mieltä. Paikkaa ei ole muualta avautunut. Ura ei varmasti kestä montaa vuotta olla poissa keskeisistä valmennustehtävistä. Näinhän mies itsekin toteaa, paikkaa ei vain auennut. Tuskin sitten hintalappukaan on ihan ylähyllyltä, ainakin toivoisin niin.
Manner valmentajana onnistunee HPK:ssa paremmin kuin Maso. Valitettavasti en myöskään usko hänen valmennus osaamiseensa niin, että mitään ihmeellistä pystyy tuolla materiaalilla esiin kaivamaan. Näytöt on myös minun silmissä melko vaatimattomat.
Sportin U16 joukkueessa sai sen mitä hakikin, eli oman poikansa seuraavan vuoden SM rinkiin :)

Olen myös mielelläni asiassa väärässä ja muutan enemmän kuin mielelläni kantani Mikosta valmentajana. Saa suorittaa!
 

Cooley

Jäsen
Samaa mieltä. Paikkaa ei ole muualta avautunut. Ura ei varmasti kestä montaa vuotta olla poissa keskeisistä valmennustehtävistä. Näinhän mies itsekin toteaa, paikkaa ei vain auennut. Tuskin sitten hintalappukaan on ihan ylähyllyltä, ainakin toivoisin niin.
Manner valmentajana onnistunee HPK:ssa paremmin kuin Maso. Valitettavasti en myöskään usko hänen valmennus osaamiseensa niin, että mitään ihmeellistä pystyy tuolla materiaalilla esiin kaivamaan. Näytöt on myös minun silmissä melko vaatimattomat.
Sportin U16 joukkueessa sai sen mitä hakikin, eli oman poikansa seuraavan vuoden SM rinkiin :)

Olen myös mielelläni asiassa väärässä ja muutan enemmän kuin mielelläni kantani Mikosta valmentajana. Saa suorittaa!
Mä olen kyllä vähän eri mieltä noista näytöistä. Onko niitä eräällä Pennasella sen enempää, mutta pidetään sateentekijänä.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Montakohan peliä missaa maajoukkueen peleihin?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös