Ruutiveijari kirjoitti:Mitäköhän Luovista nyt oikeastaan haetaan? Tuskinpa pelien ratkaisijaa ja pisteautomaattia. Leveyttä miehistöön? Itse näkisin kuitenkin mieluummin junnujen peliaikojen nostoa eikä uusien luottoraakkien hommaamista.
Kylmä totuus alkaa olemaan se, että tämä kausi alkaa valumaan käsistä. Joten miksi sinnitellä, tuhlata rahaa ja päästä pelaamaan yksi kierros playoffeja? Mieluummin käytettäisiin kausi kasvattaen pojista miehiä ja ensi kaudella yritetään taas uudestaan.Blue&Gold Forever kirjoitti:Tästä on palstalla vissiin aikaisemminkin ollut puhetta, mutta ei ammattilaisjoukkueessa voi olla mitään vakiopaikkoja oli sitten oma junnu tai ei.
TiDo28 kirjoitti:Luovi tuo varmasti kilpailua ja leveyttä hyökkäykseen mutta silti pitää ihmetellä,että minkälaiseen rooliin Luovia ollaan ajateltu pidemmän päälle?Onko tarkoitus vaan tuurata näitä loukkaantuneita sen aikaa kun kuntoon pääseminen vaatii vai aiheuttaako tosissaan kilpailua ihan 1.-ja 2.-ketjuihin asti?Itse en näe Normion ja Toren kuntoutumisen jälkeen kovinkaan paljoa peliminuutteja.Mielestäni Luovin pitäisi saada pelata 1.-tai 2.-ketjussa mutta ei kyllä sovellu parhaalla mahdollisella tavalla 3.-ketjuun mutta voihan tuota sielläkin peluuttaa jos ei muuta ole tarjolla.
Ruutiveijari kirjoitti:Kylmä totuus alkaa olemaan se, että tämä kausi alkaa valumaan käsistä. Joten miksi sinnitellä, tuhlata rahaa ja päästä pelaamaan yksi kierros playoffeja? Mieluummin käytettäisiin kausi kasvattaen pojista miehiä ja ensi kaudella yritetään taas uudestaan.
TiDo28 kirjoitti:Luovihan itse oli pyytänyt eroa joukkueesta perhesyihin vedoten joten eipä Luovista haittaakaan ole ja mahdollisesti jotain hyötyäkin.Tervetuloa vaan takaisin.Nyt sitten vaan toivotaan Luovin sopivan Tolvasen pelityyliin 8-).