Jotakin ihan muuta ovat minun toivomukseni Kuparisen suhteen.Viestin lähetti Huuhaa
Toivotaan, että Kuparinen antaa vastustajille turpaan oikein monasti Ilveksessä pelatessaan, silläkin uhalla, että jäähyaitio kutsuisi useasti.
Jotakin ihan muuta ovat minun toivomukseni Kuparisen suhteen.Viestin lähetti Huuhaa
Toivotaan, että Kuparinen antaa vastustajille turpaan oikein monasti Ilveksessä pelatessaan, silläkin uhalla, että jäähyaitio kutsuisi useasti.
Viestin lähetti Rebel
Minäkin olin tyytyväinen kuullessani Mobergin eläkkeelle lähdöstä, mutta ei sentään pakkomielteenä tunkea kyseistä herraa joka ketjuun.
Viestin lähetti Ralli
Kuules Repeli, ei Moberg ole minnekkään eläkkeelle lähtenyt. Mikäli olisi niin ei Matikainen vaikuttaisi IFK:ssa!
Ja minähän tungen kyseisen suternöörin juuri siihen ketjuun mihin haluan!
Viestin lähetti Crick
Kuparisesta muistaa vaan tappelun Tomek Valtosta vastaan pari kautta sitten (tais olla 1999-2000). Kuparinen on päätä pidempi, mutta silti matsi oli aika tasanen.
Viestin lähetti Esco
Mikko sai HPK:ssa paljon peliaikaa alivoimalla ja hoitikin hommansa hienosti muodosten toisen nuoren puolustajan Tomi Källarssonin kanssa legendaarisen alivoimapakkiparin.