Hörhöt olkaa kuulolla! Mua ei kiinnosta mennä huhuketjuun, kun siellä väännetään jöötiä Suomi-kiekon tasosta, joten tulen kirjoittamaan tänne tällaisen pseudohuhun. Eli näin viime yönä unta, jossa katsoin paperille kirjoitettua Jokereiden rosteria ja pakkien joukossa viimeisenä oli nimi Ville Lajunen.
Mä en muistanut tarkalleen kuka tää Lajunen on, en edes herättyäni, joku Bluesin entinen junnu, eikö niin, mutta tänään sitten tuli ruotsalaislehdessä ihan oikeaa huhua, että Ville Lajunen saattaisi siirtyä kesken kauden Suomeen!
Pakko sanoa, että suu jäi ammolleen, koska mä en pysty ymmärtämään mistä mun alitajunta oli kehittänyt koko Lajusen uneeni, kun en edes valveella oikein muistanut koko pelaajaa. Enkä ole sen ihmeemmin pohtinut Jokereiden pelaajaliikennettä. Mua kaduttaa, etten kirjoittanut tätä viestiä aamulla ennen kuin Lajunen tuli median toimesta esille.
Jos uskoisin ennenuniin niin sanoisin, että ennen helmikuun puoltaväliä Kousa siirtyy seuraan X ja meillä kiekkoilee Lajusen Ville.