Mikko Kaltevan parantuneet otteet

  • 2 243
  • 4

Wäinö#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks, Red Wings, Griffins
Varmasti moni muukin parani merkille Mikko Kaltevan hyvät otteet HIFK-pelissä, vaikka muutoin peli olikin mitä oli. Kaltevan itseluottamus tuntuu kasvavan ja nyt selvästi uskaltaa käyttää potentiaaliaan ja kiekollistakin taitoa on yllättävän paljon. Puolustuksen loukkaantumiset ovat tuoneet kaikille kykeneville lisää minutteja ja Mikko on käyttänyt ne hyvin hyödykseen. Samanlaista vaan jatkossa!
 

Gepardi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
St_Patrick #16 kirjoitti:
Varmasti moni muukin parani merkille Mikko Kaltevan hyvät otteet HIFK-pelissä, vaikka muutoin peli olikin mitä oli. Kaltevan itseluottamus tuntuu kasvavan ja nyt selvästi uskaltaa käyttää potentiaaliaan ja kiekollistakin taitoa on yllättävän paljon. Puolustuksen loukkaantumiset ovat tuoneet kaikille kykeneville lisää minutteja ja Mikko on käyttänyt ne hyvin hyödykseen. Samanlaista vaan jatkossa!
Olen palstalta lukenut useampaan otteeseen (eri ketjuista), kuinka ihmiset näkevät Kaltevan parantaneen huimasti peliä ja hoitavan tonttinsa hyvin nykyään. En voi sille mitään, mutta itseäni Kalteva ei ole vakuuttanut sitten ollenkaan. Väärin sijoittumisia (näitä nähtiin muutama tänäänkin) ja kiekonmenetyksiä tulee liian suuria määriä, sekä varmuus omassa päässä on heikohkoa. Myös pehmyys haittaa eikä mies juuri jaksa nostaa äijää seinälle.
Olen samaa mieltä, että Kalteva on parantanut viime kaudesta (tähän tosin vaikuttaa varmaan koko joukkueen hyvät esitykset kahta viime peliä lukuunottamatta), mutta ei todellakaan riittävästi ollakseen sillä tasolla, millä peliminuutteja Jokereissa ansaitaan.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Kyllähän Kalteva ilmiselvästi on hypännyt enemmän eteenpäin tämän kauden aikana, kun mitä meni taaksepäin kahden edellisen kauden aikana. Täytyy muistaa että Kalteva ei ole juuri vastuuta aiemmin saanut ja loukkaantumisiakin on ollut alkukaudesta aina, joten ihan mukava nähdä kaverin pärjäävän ja pikkuhiljaa lunastavan niitä odotuksia joita häneen asetettiin juniorina. Ehdottomasti Jokereiden neljän parhaan pakin joukossa.
 

vandy

Jäsen
Mielestäni kehitystä ei ole tullut tarpeeksi...Ei edelleenkään ole mielestäni tarpeeksi hyvin liikkuva tälle tasolle. No kukaanhan ei ole täydellinen, mutta silloin yleensä joku tai jotkut puutteet korvataan jollain muulla. Itse en ole kyseistä korvaamista Kaltevan osalta vielä havainnoinut.
Jos joku on, niin toki saa korjata ja kertoa.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kaltevastahan oli vasta juttua Kiekkolehdessä, jossa itse ainakin mainitsi, että kausi olisi omalta osaltaan lähtenyt paremmin käyntiin kuin aiemmin. Itseluottamusta ja liikettä on tullut kuulemma lisää mutta pehmeys vaivaa yhä. Tosin tuossa haastattelussahan herra itse kertoo, että taklauspeliin on panostettu.. tiedä sitten, milloin pankki räjähtää ja mies jyrää paikallisväännössä äijää ketään oikeen huolella. Mies toteaa myös tuossa haastattelussa, että juuri nuo loukkaantumiset, joita on kyllä ollut, ovat hidastaneet kehitystä ja ei kai päälle 22-vuotiasta nyt sentään vielä voi pitää menetettynä lupauksena? Vai voiko? Raameja kun löytyy, vielä hiukka lisää kovuutta ja noiden raamien hyödyntämistä, niin uusi "Hulkkonen" on syntynyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös