Kyllähän noista pelikieltoa on tullut mikäli mailasta irronneet kappaleet osuvat johonkin henkilöön. Pelkästä mailan rikkomisesta harvemmin penaltia tulee. Joskus on kylläkin tullut henkilökohtaisia pelirangaistuksia, jos se mailanrikkominen on osoitettu tuomarien toimintaa kohtaan.Itse teko on typerä, mutta ei nähdäkseni pelikiellon arvoinen. Aiemminkin pelaajat ovat turhautumisen takia rikkoneet mailojaan ilman pelikieltoa
Ja jos KalPa voittaa, niin Tappara hävisi itselleen, koska on itsensä suurin vastustaja vai miten se meni.No mä taas melekein väittäsin, et mikäli KalPa ei mestaruutta voita, ni mestaruuden Tapparalle on pelannut Tappara.
Ja jos KalPa voittaa, niin Tappara hävisi itselleen, koska on itsensä suurin vastustaja vai miten se meni.
Näinhän se taisi olla. Joihinkin peleihin nyt on vain vaikea syttyä.
Juu, varsinkin pronssimatsiin.
Eikös jossain nuorten kisoissa se venäläinen saanut pelikieltoa, kun paiskoi mailaansa jäähyaitiossa ja osui toimitsijaan? Suomea vastaan vielä taisi olla toi peli?
Silkkaa komediaa tämä koko episodi on. Luulin, että tämä Juntunen on joku arvostettu leganda Kuopiossa, mutta ilmeisesti aivan hupiukko sitten olikin.
Itse muistelisin kyllä, että 80-luvulta. Se ensimmäinen Tra-KalPa -poffsarja (-89 tai -90, googlatkaa kun en itse jaksa) on kyllä hyvin muistissa, Mikkohan sen paikallisradiossa selosti. Siihen maailman aikaan pelit kuunneltiin radiosta, nykynuorisolle kuulostanee oudolta.Et taida tuntea Juntusen Mikkoa. Kyseinen herra on ollut Kuopiossa pellen asemassa jostain 90-luvulta.
Samassa haastattelussa totesi, että kohu oli alunperinkin ylimitoitettu. Huokaisi myös helpottuneena, että onneksi Tappara voitti Hakametsässä.Juntunen kertoi äsken Yle Puheella, että Savinaisen mailan lapa oli lentänyt rappusille eikä osunut häntä selkään. Jokin ilmeisesti osui, muttei tiedä mikä. Oli myös pahoillaan, ettei kukaan Tapparasta ollut pyytänyt häneltä tapahtunutta anteeksi.
Sen verran hiljaa jouduin kuuntelemaan, että yli puolet jäi kuulematta.
Melkoinen satusetä tää Juntunen :)
Tuossa haastattelu ja alkaa kohdasta 18:55
SM-liigan finaalit | Urheilua Yle Puheessa | Radio | Areena | yle.fi
- Olen tehnyt näitä hommia 35 vuotta, enkä koskaan ole mitään vähänkään tämänkaltaista kokenut. Eihän toimittajaa saa hakata paskaksi, sanoo Juntunen, joka muun muassa selosti vuosien ajan KalPan ja KuPSin pelit paikallisradioon.
Olennainen mustattuna. Suomalainen pääsarjatason jääkiekko jatkaa synkkää matkaansa väkivallan viitoittamalla tiellä. Vaadin ankaria toimenpiteitä, jotta tälläiset sikailut saa loppumaan.
http://www.savonsanomat.fi/urheilu/...endaa-selkään-Kuului-pamaus-ja-kaaduin/971343
Kyllä en lähtisi Savinaisen lääkitystä vähentämään.Voimia Juntuselle. Tuli vielä kuutospelikin Kuopioon.
"Hän kertoo, että hänen vointinsa oli säikähdyksen ja tarkastusten jälkeen kelvollinen.
– Särkylääkkeen voimalla jatkan juontamaan jälkipelejä."
Voisko Tapparan lääkäri vipata muutaman Buranan. Olisi vähintään kohtuullista, vähennetään sitten Savinaiselta. :D
Kyllähän tässä episodissa nyt se kaikkein kiinnostavin kysymys on, mikä sinne Juntusen selkään on tullut ja aiheuttanut lääkärienkin todentaman lihasvamman.