Itse kuulin, että sydänlihaksen tulehduksesta olisi kyse.
Tämän olin itsekin kuullut. Täytyy kyllä ihmetellä seuran lääkärien toimintaa asiassa, sillä eihän tuollaista voi täysin pelaajan piikkiin laittaa, jos siis on totta. Jos lääkäri sanoo, ettet pelaa, niin silloin ei minun tietääkseni pelata.Jep. Liian nopea paluu kentälle ensimmäisen sairastumisen jälkeen ja siitä sitten vakavammat jälkitaudit
Pitää muistaa että Ikioma vaihtui yhteistyökuvion mukana Mehiläiseen täksi kaudeksi. Aika paljon sairauspoissaoloja versus Olli Jokisen aikakausi... Tässä 20 pelin aikana oikeasti enemmän varmaan jo poissaoloja kun Jokisen 3 kauden aikana? Eihän se nyt ihan flunssa-aallon piikkiin varmaan mene ja sit nää vakavat pitkät poissaolot. Jotai on tehty väärin ?Täytyy kyllä ihmetellä seuran lääkärien toimintaa asiassa, sillä eihän tuollaista voi täysin pelaajan piikkiin laittaa, jos siis on totta. Jos lääkäri sanoo, ettet pelaa, niin silloin ei minun tietääkseni pelata.
Laittoi ihan naurattamaan.Toki ymmärrän, ettei terveysasioista tiedottamista voi samalla tavalla tehdä, kuin vaikka tiedottamista osakeannin etenemisestä…
Ja ehkä vähän myös Jukurien heikohkolle taloustilanteelle....Terveysasioista tiedottamiselle tuossa naurettiin
Tässähän nauretaan tälle epäonniselle ja absurdille tilanteelle, ei niinkään loukkaantumisille ja sairastumisille.En oikein osaa nauraa pelaajien loukkaantumisille tai sairastumisille. Kai olen sit jotenkin outo.
Oikeita ihmisiä oikeissa pesteissä, ei se muuta vaadi. Ja koko kaupungin tuki taustalla kun ollaan historiassakin oltu järkeviä ja avoimia (pl. kebabsekoilut mutta ne ei itse seuraa kosketa)Ps. Ei voi kuin kateellisena seurata SaiPan touhua. Mökki on täynnä, hirveä buumi ja hankitaan änäristä uusi maalivahti. Siellä varmasti osataan repiä tuosta buumista kaikki irti.
Varmistetaan että pelataan karsinnoissa, otetaan karsinnoissa maksimimäärä kotipelejä Jokereita/Jokipoikia vastaan. Mökki täyteen jokaiseen karsintapeliin, annetaan sillä tekohengitystä seuran talouteen. Niin ja voitetaan sitten se sarja Jokereita/Jokipoikia vastaan.Realistisesti ajateltuna pudotuspelien juna on mennyt ja ollaan aivan ylivoimaisesti jumbona. Mikä on täällä palstalaisilla loppukauden tavoite joukkueelle?
Johnson loukkaantui Vaasassa kauden kolmannessa pelissä maalinedustilanteessa. Kävi muistaakseni kokeilemassa vielä sen jälkeen, mutta ei pystynyt jatkamaan. Vamman laadusta en tiedä.Noniin uusi viikko ja uudet kujeet. Ilmeisesti Vekeä ei saada veke tällä kaudella kun on vieläkin peräsimessä. Ellis ilmeisesti ei pelaa enää tänä vuonna vai onko jopa kausi paketissa? Johnsonin tilanteessa tullut takapakkia. Missä tilanteessa mies loukkaantui alkukaudella? Miten on kutina, että tätäkään miestä emme näe Jukureiden paidassa enää. Aloitetaanko vakuutusrahat/kassatyhjänä -keskustelut myös tästä keissistä?
Realistisesti ajateltuna pudotuspelien juna on mennyt ja ollaan aivan ylivoimaisesti jumbona. Mikä on täällä palstalaisilla loppukauden tavoite joukkueelle?