Toivottavasti ei. Mitään Villeltä pois ottamatta Nuorista liigajoukkueen penkin taakse hyppääminen on aivan liian iso askel toistaiseksi.U20 suorittaa tällä hetkellä vahvasti Nuorten Liigassa. Voisikohan teoriassa Ville Jokinen olla vaihtoehto Tuomaisen tilalle?
Mediahuomio olisi ainakin taattu. "Jokinen taas Jukurien ruoriin!"U20 suorittaa tällä hetkellä vahvasti Nuorten Liigassa. Voisikohan teoriassa Ville Jokinen olla vaihtoehto Tuomaisen tilalle?
Voisi saada myös hiukan konsultaatioapua velipojalta.Mediahuomio olisi ainakin taattu. "Jokinen taas Jukurien ruoriin!"
Kyllä! Ruuttu jatkaa JukureissaJatkaako Ruuttu? Toivottavasti. Muut laina ukot joutaa palata kotikonnuilleen, jos toipilaista pari saadaan peleille.
Ehdottoman hyvä uutinen tämä! Hyökkäyksessä on ollut selkeä vahvistus. Puolustamisessa Akulla on eniten petrattavaa, mutta kelläpä meidän pojista ei olisi..
Jukurijoukkueeseen vahvistus ehkäpä, mutta puolustusanti on pyöreä 0 ja sen kautta jääkiekossa pitäisi ensisijaisesti lähteä. En missään nimessä väitä myöskään, että tämä mikään tyhmä signaus olisi, mutta mietteet on kiikunkaakun posin ja negan välillä. Alun pisteper peli tahti hiipunut, vaikka rooli ei ole kadonnut minnekään.Oon vissiin ainut, joka ei näe Ruutun jatkoa positiivisena? Tai ainakaan sellaisena pelaajana, joka joukkuetta vahvistaisi.
Oon vissiin ainut, joka ei näe Ruutun jatkoa positiivisena? Tai ainakaan sellaisena pelaajana, joka joukkuetta vahvistaisi.
Hyvä sopimus Jukureille. Ruuttu omaa hyvän laukauksen ja on rutinoitunut Liigapelaaja. Potentiaalia olla ihan kovakin maalintekijä.Oon vissiin ainut, joka ei näe Ruutun jatkoa positiivisena? Tai ainakaan sellaisena pelaajana, joka joukkuetta vahvistaisi.
Kuulin itse, että kuntoutuksen ajaksi palannut läheistensä luo. Mistään sopimuksen purusta on tuskin kyse.Huhujen mukaan Ellis palanut Yhdysvaltoihin, eikä enää pelaa tälläkaudella Jukureissa.
Joku jos tietää paremmin niin voi vaikka kumota huhun.
Vaikka sopimusta ei olisikaan vielä varsinaisesti purettu, niin vaikea uskoa että palaisi Mikkeliin takaisin jos kerran on jenkkeihin asti matkustanut kuntoutumaan.Kuulin itse, että kuntoutuksen ajaksi palannut läheistensä luo. Mistään sopimuksen purusta on tuskin kyse.
Jos sopimus puretaan, niin luulisi että ylikunto lasketaan loukkaantumiseksi = vakuutusyhtiöltä tulee rahuliaMitenköhän sopimuksen purkaminen menee? Olisiko sieltä mahdollista saada rahukkaa vaikka uuteen hankintaan? Turhaahaan miestä joukkueessa roikutetaan jos on siinä kunnossa että tuskin pelailee enää tällä kaudella
Oon kuullu kans tästä, myös ylikunnosta ja sit treeneissä tapahtuneesta vakavasta vammautumisesta. Mikälie totta vai onko mikään noista.Itse kuulin, että sydänlihaksen tulehduksesta olisi kyse.