Mikkelin Jukurit kaudella 2024–2025

  • 84 251
  • 324

Seeepra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ilahduttavaa kuulla.
Jokisen lähtö tekee todella paljon. Ilmeisesti Jukurien pelaajabudjettikin on tippumassa. Jokisen korvaajana Tuomainen ei toimi varsinaisena houkutteena pelaajamarkkinoilla.

Mitä olen kuullut, niin ei ole Jukurit ensimmäinen, eikä ihan toinenkaan vaihtoehto siellä pelaajamarkkinoilla. Toki tää on aika monella pienellä Liigaseuralla sama homma.

Jukureilla viime kausina on ollut Jokisen takia "etulyöntiasema" pienenä seurana.
 

Pizza64

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa
Puistola ja Räsänen kuitenkin palaavat kotiin Tampereelle ja kasvattaja seuraan, jos molemmat palaavat. Ei tuo viemistä ole, kun omat pojat palaa kotiin
Jotta iisalmessa ikp:ssa ja Kalpassa kehittynyt nim.om puolustava puolustaja ei ainakaan tule sinne kotiin! Rahalla porkkanoihin siirtyy. Hienon työn Galletille savo teki, kun nuin huippuseuraan pääsee/ostetaan, mutta raha se on, joka ratkasee. Saatte hyvän puolustajan.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Mitä olen kuullut, niin ei ole Jukurit ensimmäinen, eikä ihan toinenkaan vaihtoehto siellä pelaajamarkkinoilla. Toki tää on aika monella pienellä Liigaseuralla sama homma.
Mitä olen kuullut, niin Jukureihin on imua todella hyvin. Kalliisiin "valmiisiin pelureihin" ei ole (ainakaan moneen) varaa, joten tänne on otettava niitä tulevia "kalliita valmiita pelureita". Se on ihan hyvä linjaus.
 

Hoki88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit + Idän ihmeet
Mitä olen kuullut, niin Jukureihin on imua todella hyvin. Kalliisiin "valmiisiin pelureihin" ei ole (ainakaan moneen) varaa, joten tänne on otettava niitä tulevia "kalliita valmiita pelureita". Se on ihan hyvä linjaus.
Tämä totta, uraansa aloittevilla, kolmosneloskorin kavereilla on helpoin saada jalkaansa oven väliin pienistä seuroista.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Hyviä sopimuksia. Soini lyö itsensä ens kaudella lopullisesti läpi, ja samaa voi jo jossain määrin odottaa Butkovskiylta. Kalle Helenius näytti jo hauista muutamassa pelaamassaan pelissä. Siitä vaan seuraavaa steppiä hakemaan.

Järvenpää ja Hakala ovat miulle vielä kysymysmerkkejä. Kertokaa lisää enemmän tietävät.

Hyvä alku Jukurit!
 

Seeepra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Hakala ovat miulle vielä kysymysmerkkejä. Kertokaa lisää enemmän tietävät.

Hyvä alku Jukurit!
Hakala pisti silmään U20-SM finaaleita katsellessa.

Yksi tuon finaalisarjan parhaita pelaajia. Todella hyvä liike, napakka rannelaukaus. Uskalsi haastaa keskustaan ja pyrki ajamaan maalille, tosi usein joutui Ässien pelaajat rikkomaan.

Liigauran ensimmäinen maali tuli kauhealla rannelaukauksella yläkulmaan Ässiä vastaan.

Ihan vaan finaalien perusteella heitän: Hakala murtautuu Liigakokoonpanoon jos uskaltaa pelata vahvuuksillaan.

TPS-kannattajat voi tulla antamaan omat kommentit, nämä minun kommentit näin finaalien "vihollisleiristä"
 

Deeq

Jäsen
Suosikkijoukkue
OJ, Jukurit

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Siitä varmistusta seuraavalle hepulle!

Norjassa on finaalit menossa, tilanne on nyt 1-1. Kolmas peli huomenna.

Olsenin tehot tällä kaudella:
 

Liitteet

  • 20240418_173602.jpg
    20240418_173602.jpg
    38,6 KB · kertaa luettu: 102
(1)
  • Tykkää
Reactions: Deeq

almaris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikkelin Jukurit, LFC
Siitä varmistusta seuraavalle hepulle!

Komeat on kaverilla tehot Norjan liigassa mutta mikäs taso tuolla ylipäätänsä on?

Joku hatara muistikuva on että Liigassa on käynyt näitä Norjan liigan tehomiehiä eikä oo ihan hirveen hyvin mennyt. Korjatkaa toki jos olen aivan väärässä.

Toivotaan toki että mies tehoilee samallalailla Mikkelissä.
 

Hoki88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit + Idän ihmeet
Komeat on kaverilla tehot Norjan liigassa mutta mikäs taso tuolla ylipäätänsä on?

Joku hatara muistikuva on että Liigassa on käynyt näitä Norjan liigan tehomiehiä eikä oo ihan hirveen hyvin mennyt. Korjatkaa toki jos olen aivan väärässä.

Toivotaan toki että mies tehoilee samallalailla Mikkelissä.
Mika Partanen tehnyt hieman paremmat tehot, joten tasonmittausta siitä. Liigassa ei Mikalla riittänyt. Tietenkään ei ole suoraan verrannollinen tapa arvioida.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Partasella ei liigassa riittänyt pää ja hälläväliä asenne iski tämän tästä. Nykyään Parru on perheellinen ja sitä myötä kasvanut "aikuiseksi". Pelaa Norjassa hyvillä hankkeilla. En usko, että on ainakaan iso halu liigaan takaisin.
 

Hoki88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit + Idän ihmeet
Itse en ole huolissani tulevasta rosterista, paras nippu varmasti kerätään mitä pikkurahalla on saatavissa ja niistä ketkä haluavat Mikkeliin tulla.

Se mikä pelottaa 24-25 kaudessa on tuo muu tekeminen. Nyt toimistonkin tulisi näyttää että on 110% mukana tekemisessä ja omalla toiminnallaan näyttää että miksi osakeantiin ja seuran pelastamiseen kannattaa osallistua. Nyt pitäisi olla esillä, herättää tunteita ja uudistua kovasti, ei totuttua lämmintä kurakakkaa enää kiitos, siihen ei ole enää varaa. Jos herran vuonna 2024 ei nykypäivän välineillä saada edes pelaajien kommentteja saatikka muuta sisältöä julkistuksiin niin mitä voidaan tulevaisuudelta sen suhteen odottaa.

Edit. Haluaisin tietää sen tekosyyn miksi asioita ei voida tehdä hyvin, tai ainakin paremmin mitä viimeisimpinä kausina.
 
Viimeksi muokattu:
Komeat on kaverilla tehot Norjan liigassa mutta mikäs taso tuolla ylipäätänsä on?

Joku hatara muistikuva on että Liigassa on käynyt näitä Norjan liigan tehomiehiä eikä oo ihan hirveen hyvin mennyt. Korjatkaa toki jos olen aivan väärässä.
Lähin hyvä verrokki lienee Ässien pakki Lefebvre:
Kaudella 22-23 nakutteli Norjassa 44 peliin tehot 17+35=52. Tällä kaudella Liigassa pärjäsi ihan kohtuullisesti; 46 peliin tehot 4+23. Myös vanha Liiga-pakki Tommi Taimi tehoillut Norjassa ihan kohtuullisesti.

Näkisin että Olsenilla mahdollisuudet Liigassa 20+ tehopisteen kauteen onnistuessaan, vaikea nähdä tässä hepussa kuitenkaan mitään toista Martin Kariyaa...
 

Barney

Jäsen
Lähin hyvä verrokki lienee Ässien pakki Lefebvre:
Kaudella 22-23 nakutteli Norjassa 44 peliin tehot 17+35=52. Tällä kaudella Liigassa pärjäsi ihan kohtuullisesti; 46 peliin tehot 4+23. Myös vanha Liiga-pakki Tommi Taimi tehoillut Norjassa ihan kohtuullisesti.
Yksi hyvä vertailukohta on myös SaiPaan siirtynyt Viktor Granholm. Teki vähän Olsenia kovemmat tehot Norjassa, jonka jälkeen siirtyi ICEHL:n, jossa teki 47 otteluun 40 pistettä. Huhuttiin jo viime kaudeksi Liigaan, mutta jostain syystä päätyi Allsvenskaniin, jossa alla odotuksiin nähden vähän heikompi kausi.

Aika paljonhan nykypäivänä Liigaankin on hankittu hyviä pelaajia ICEHL:stä, joten jos Norjan liigan tähtipelaajat pystyvät olemaan tähtipelaajia myös ICEHL:ssä, niin kaikki mahdollisuudet on olla tulosyksikön kaveri myös Liigassa. Uskoisin, että laukaus ja kiekolliset taidot riittävät hyvin Liigaan, mutta kun tempo on totuttua kovempi, niin riittääkö liike ja kamppailuvoima? Jos riittää, niin voi ihan hyvin olla tehokaskin hyökkääjä. Jos ei riitä, niin pahimmassa tapauksessa jää Mikkelin joulutori näkemättä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös