Mainos

Mikkelin Jukurit kaudella 2024–2025

• 273 302
  • 1 015

Riki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Kattelin otteluohjelmaa...Tulee varmaan tammikuussa reitti tutuksi,kun Jukurit reissaa kolmena peräkkäisenä(!) viikonloppuna länsirannikolle (sport,lukko,ässät) mut Tammikuun JYP kohtaaminen kotona olis tärkeät pisteet kirjaimellisesti jaossa

antibetoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Seksikkäät Sarvipäät Savosta
Jukurien alivoima viimeisessä kuudessa pelissä (5W 1L) on 84,62, joka on sarjan toiseksi parasta. Kuka olisi uskonut?

Saman tason on jatkuttava, jos halutaan kammeta pois karsijoiden paikalta.

Deeq

Jäsen
Suosikkijoukkue
Savon Sinikeltaiset
Ruusu maalissa :(, Haatanen & Peltomäki pudonnut eiliseltä pois…

Butkovskiy 13.hyökkääjä samassa Hakala noussut neloseen… Tracey pelikunnosssa!

6 pakkia ja ykköspari Arola & V.Koskela, tässähän ihan järkyttyy…

Nibba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Hurricanes
Onko tota Ruusua ihan pakko peluuttaa vuoden viimesessä kotimatsissa jonne tulossa kauden yleisöennätys… Herpin ollut isoin syy joulukuun pisteisiin.

tuke94

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Ei ymmärrä tota Ruusun valintaa kyllä nytten, ellei tässä oo tarkotus lepuuttaa Masaa välissä kun maanantainakin on peliä. Toivottavasti ei uusi noin parin vuoden takasta temppuansa :D

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Ei ymmärrä tota Ruusun valintaa kyllä nytten, ellei tässä oo tarkotus lepuuttaa Masaa välissä kun maanantainakin on peliä.
Jos valintana piti tehdä tänään tai maanantaina huili Masalle, niin itse olisin tehnyt just toisin päin. Rose on pelannut paremmin vieraspeleissä kuin kotona. Toivotaan, että olen totaalisen väärässä. Viimeiset 6 peliä on Rose ollut kyllä varma..

Deeq

Jäsen
Suosikkijoukkue
Savon Sinikeltaiset
Jep, sekä koen, että juurikin Masalla olisi tänään tarjotti täysi mahdollisuus kaataa tuo aina niin kova iiäfköö kotihallissa. Ruusu tuskin sitä tarjoaa… toivotaan, että joukkueen asenne nousee vain entisestään tietäen, että nyt tarvitsee omiin päin apuja vielä enemmän.

Hallitontut kuiskuttelivat aamulla myös, ettei Traceyn pelikunto illalle ole vielä varma.

tuke94

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Jos valintana piti tehdä tänään tai maanantaina huili Masalle, niin itse olisin tehnyt just toisin päin. Rose on pelannut paremmin vieraspeleissä kuin kotona. Toivotaan, että olen totaalisen väärässä. Viimeiset 6 peliä on Rose ollut kyllä varma..
Vähän sama. Toisaalta siellä on paljon Hifkiltä pois sitä terävintä kärkeä , niin kyl täs on varovainen luotto et hyvä tulee tälläkin sapluunalla

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy