Soini, Koskela ja Nordsäter ovat pakeista sivussa. Kuudella pakilla mennään tänään. Aron Hakala 13 hyökkääjä.
Soini, Koskela ja Nordsäter ovat pakeista sivussa. Kuudella pakilla mennään tänään. Aron Hakala 13 hyökkääjä.
Turhauttaa aivan *piip* jos nyt kumpikaan on pidemmän aikaa sivussa. Traceyn tilanne kyllä oli ikävän näköinen. Eikö tää epäonni näiden kanssa jo riittäis? Kirottu kausi...Tracey ja Peltomäki ottanut osumaa viimeisessä erässä…
Jos valintana piti tehdä tänään tai maanantaina huili Masalle, niin itse olisin tehnyt just toisin päin. Rose on pelannut paremmin vieraspeleissä kuin kotona. Toivotaan, että olen totaalisen väärässä. Viimeiset 6 peliä on Rose ollut kyllä varma..Ei ymmärrä tota Ruusun valintaa kyllä nytten, ellei tässä oo tarkotus lepuuttaa Masaa välissä kun maanantainakin on peliä.
Vähän sama. Toisaalta siellä on paljon Hifkiltä pois sitä terävintä kärkeä , niin kyl täs on varovainen luotto et hyvä tulee tälläkin sapluunallaJos valintana piti tehdä tänään tai maanantaina huili Masalle, niin itse olisin tehnyt just toisin päin. Rose on pelannut paremmin vieraspeleissä kuin kotona. Toivotaan, että olen totaalisen väärässä. Viimeiset 6 peliä on Rose ollut kyllä varma..