Pakko myöntää, että itse odotin liikaa liian aikaisin. Toki OJn puheet keväällä 2milj. budjeteista, halukkaista paluumuuttajista ja valmiista pelaajasopimuksista saivat tottakai viisarit kohti kattoa. Jatkossa Ollille jesaria suun eteen kun kausi päättyy.
Hieman kateellisena seuraa sivusta esim. KooKoon, Pelsun ja Sportin hankintoja. Sportiin huhutaan nyt Reece Scarlettia, vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta pakilta. Tottakai meillä on jatkuvuutta ihan eri tavalla, eikä määrällisesti tarvita pelaajia läheskään niin paljon kuin ym. kolmikko. Ja jatkuvuus on aina samalla valmennuksella helvetin hyvä asia, onhan sitä toitotettu. Oltiin kumminkin viime kaudella sijalla 11 näillä jatkumoa luovilla pelaajilla, joten vahvistuksia lähtökohtaisesti tarvitaan. Mieluiten sekä ylä-, että alakertaan. Muuten ainakin itse tulen fanina pettymään jos näin ei tapahdu. Mutta kesä on pitkä ja laitureita ja pakkeja markkinoilla liikkuu varmasti vielä hyvän aikaa. Senttereitä tuskin, toki en usko, että meillä paukkuja mihinkään kärkisentteriin olisikaan.
OV Leppäsen tilanteesta tiedotetaan tällä viikolla, eikö vain? Onko kellään vieläkään mitään hajua minkälainen kaveri kyseessä? Kukaan nähnyt jäätreenejä?
Pelipaita-asiat on aina makuasioita joista ei voi kiistellä. Itse tykkäsin tosta viime kauden CHL-paidasta erittäin paljon, joten keltaiset olkapäät/hartiat ei olisi paha. Varmaan olen sanonutkin, mutta sanotaan uudestaan, että se valkoinen kypärä+olkapää kombo oli hirveintä paskaa mitä Liigassa varmaan keneltäkään koskaan on nähty, eli muuttui paidat miten tahansa, niin ei niistä kyllä voi rumempia enää saada. Makuasioita.
Ja kerta tuo pelipaita on jo niin julkinen salaisuus, että osa jo tietää tarkalleen mihin kohti menee mitäkin painttia, niin laittakaahan joku mulle ihan mun omasta uteliaisuudesta DM:ää tuosta uudesta peliasusta. Kiinnostaisi tietää enemmän ennen Elokuuta. :D