Tässä fakta!Oon samaa mieltä, mut noissa kahdessa paikassa homma aivan eri levelillä
Tässä fakta!Oon samaa mieltä, mut noissa kahdessa paikassa homma aivan eri levelillä
Löytyisikö toiselle Topille? Ihanaa saatana, 6-1 ja Torille!Löytyisiköhän sieltä myös Topi Nättiselle afrikkalaistaustaista naisseuraa?
On tosiaan aika karua, miten Helenius ja Hynninen dominoi Hämeenlinnassa.Helenius ja Hynninen ovat sentterit kolmosessa ja nelosessa. Karua touhua.
Jyväskylässä homma on aivan omaa luokkaansa. Hämptonissä ei sentään täytetä jatkoaikaa täyteen tuomaritoiminnan paskuudestaOon samaa mieltä, mut noissa kahdessa paikassa homma aivan eri levelillä
Hieno ilta, promiletkin lähenee HPK.n maalimäärä..no ei ihan vielä. Ei muuta kuin Euroopanmestarien kaatoon.Vaikka miten laskee niin eipä tämä taida enää meille kääntyä. Viidestä pelistä pitäisi kairata 4 kolmen pisteen voittoa joista yksi huomenna. Sitten voisi olla sauma ohittaa kovavireiset, vähemmän pelanneet KooKoo ja PalloKerho.. Taidan vetää huomenna kauden lopetuskännit, kävi pelissä miten kävi..
Kuinka niin tämä ketju hiljenee?
Uskoisin, että kaikki täällä kirjoittelevat toivoo Jukureiden onnistumista. Realiteetit on kuitenkin ne, mitkä ovat.
Ja Niko Huuhtanen! Mieletön talentti. Röyhkeä. Vahva. Dominoiva. Rajattoman tuntuinen itseluottamus. Rohkeus pelata. Erittäin taitava kiekollisena. Uusi suomalainen powerforward! Mahtuis anytime mun Kerhooni :)
Huuhtasesta ei kyllä voi olla tykkäämättä, yksi suurimmista onnistujista tämän kauden joukkueesta ja loistava hankinta Jukureilta, taklaa ja rymistelee menemään ja onhan tuo laukauskin melkoinen tykki, mistään en mitään tiedä mutta äkkiseltään sanoisin, että luistelussa ehkä eniten petrattavaa. Ensi kaudella nähdään varmasti vielä valmiimpaa tekemistä ja täysi kausi miesten peleistä kehittää ja on jo kehittänyt Nikoa eteenpäin. Toivottavasti maaliverkot venyy Nikon toimesta vielä mahdollisimman monta kertaa tälläkin kaudella ja pääsisi vielä maistamaan play-off henkeä muun joukkueen kanssa.