Perstaklaus. Ei jäähyä.Olen ilmeisesti sokea? Näytti puhtaalta?
Perstaklaus. Ei jäähyä.Olen ilmeisesti sokea? Näytti puhtaalta?
Samaa mieltä avojään persetaklaus kirkolliseen mieheen. Vitonen- ei helvettiOlen ilmeisesti sokea? Näytti puhtaalta?
Nää menee kuulemma tasan pitkässä juoksussa..Samaa mieltä avojään persetaklaus kirkolliseen mieheen. Vitonen- ei helvetti
Hidastuksena kun katsoo niin ensimmäinen kontakti luistimeen - kampitus.vähän tuli mäkinen myöhässä valitettavasti
Onko meillä nyt se ykkösmaalivahti?
Mutta oliko ulosajon arvoinen?Hidastuksena kun katsoo niin ensimmäinen kontakti luistimeen - kampitus.
Sääntökirjaa tarkemmin tuntematta niin sanoisin että ei. Mutta jotkut perusteet varmasti olemassa milloin kampista voi ison kakun antaa.Mutta oliko ulosajon arvoinen?
Eikös nuo videotarkistukset mahdollisiin isoihin jäähyihin tule vasta poffeissa? Saisi olla kyllä runkosarjassakin.Mites toi Mäkisen vitonen ja ulosajo, eikös tuomari olisi voinut vielä tarkastaa videolta menikö tilanne niin kuin hän näki..oli aika kova tuomio kuitenkin? Itse en nähnyt kuin perstaklauksen..
Ei voi tarkastaa. Kova tuomio on puhtaasta taklauksesta.Mites toi Mäkisen vitonen ja ulosajo, eikös tuomari olisi voinut vielä tarkastaa videolta menikö tilanne niin kuin hän näki..oli aika kova tuomio kuitenkin? Itse en nähnyt kuin perstaklauksen..
Liigan sääntökirjassa 22-23 kuitenkin sanotaan näin:Ei voi tarkastaa. Kova tuomio on puhtaasta taklauksesta.
Ei se taklaus tule yhtään myöhässä. Tuossa kohtaa saa vielä taklata.vähän tuli mäkinen myöhässä valitettavasti
Ovat kuitenkin käytössä vain pleijareissa. Sitä en muista ovatko edes vielä sääleissä?Liigan sääntökirjassa 22-23 kuitenkin sanotaan näin:
Tässä ei ainankaan puhuta poffeista mitään..
- Liigassa otetaan käyttöön videotarkistus korkean mailan 2+2 min tuomioissa ja 5 min tuomioissa. Muita isoja rangaistuksia tuomari ei voi tarkistaa.
- Liigassa otetaan käyttöön rangaistuslaukausten tarkistukset.