Mikkelin Jukurit kaudella 2021–2022

  • 581 501
  • 2 936

Jayzon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Golden Knights
Tajusinpa justiinsa, että jos Jukurit häviää puolivälierät 0-4, en pääse kattomaan yhtä ainutta playoffottelua, koska koronaeristykseni jatkuu just sopivasti 31.3. saakka. Perhana, ei olisi pitänyt tulla katsomaan sitä HIFK-matsia...
 

Constantini

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Tajusinpa justiinsa, että jos Jukurit häviää puolivälierät 0-4, en pääse kattomaan yhtä ainutta playoffottelua, koska koronaeristykseni jatkuu just sopivasti 31.3. saakka. Perhana, ei olisi pitänyt tulla katsomaan sitä HIFK-matsia...
Aika raskasta elää tuolla tavalla jossitellen. Tuolla periaatteella ei voi mennä mihinkään. Yhtä hyvin olisit voinut saada sen pari päivää myöhemmin esim kaupasta, töistä tai harrastuksesta. Suurin osa väestöstä tulee saamaan koronan, ei siltä voi välttyä. Eikö se ole hyvä että sait sen tartunnan nyt ja missaat puolivälierien ekat kolme peliä, etkä mahdollisia välieriä tai jopa finaaleita? Mikset mene katsomaan game 4 vieraspeliä, varsinkin jos on Lahdessa tai Kouvolassa? Itse oli koronassa Tampereen superviikon lopun aikana, jolloin piti mennä kaverin luokse yöksi ja katsomaan molemmat pelit. Ärsytti suunnattomasti(ei koronan oireet) kun jäi reissu tekemättä, mutta mielummin sairastin koronan silloin ja olen pudotuspeleissä iskussa.
 

Jayzon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Golden Knights
Aika raskasta elää tuolla tavalla jossitellen. Tuolla periaatteella ei voi mennä mihinkään. Yhtä hyvin olisit voinut saada sen pari päivää myöhemmin esim kaupasta, töistä tai harrastuksesta. Suurin osa väestöstä tulee saamaan koronan, ei siltä voi välttyä. Eikö se ole hyvä että sait sen tartunnan nyt ja missaat puolivälierien ekat kolme peliä, etkä mahdollisia välieriä tai jopa finaaleita? Mikset mene katsomaan game 4 vieraspeliä, varsinkin jos on Lahdessa tai Kouvolassa? Itse oli koronassa Tampereen superviikon lopun aikana, jolloin piti mennä kaverin luokse yöksi ja katsomaan molemmat pelit. Ärsytti suunnattomasti(ei koronan oireet) kun jäi reissu tekemättä, mutta mielummin sairastin koronan silloin ja olen pudotuspeleissä iskussa.
No ehkä vähän kieli poskessa tuossa jossittelin. Tottahan se on, että taudin voi saada melkein mistä vain - itsekin olen työssä, jossa kohtaan satoja asiakkaita päivässä. Ihme suorastaan, että meni kaksikin vuotta ennen tartuntaa.

Lauantain 2.4. vieraspeliin en töiden takia pääse, jos silloin jo olen terve, ja jos sellainen pelataan. Eli ainoa toivo on sitten sarjan venyminen vähintään kuudenteen peliin, ja vihdoin sunnuntaina 3.4. pääsisin playofftunnelmaan! Mutta olisihan se kivaa, jos Jukurit tuon puolivälieräkierroksen sweeppaisi 4-0, ja sitten pääsisin välieriin mukaan.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Lauantain 2.4. vieraspeliin en töiden takia pääse, jos silloin jo olen terve, ja jos sellainen pelataan.
Toivottavasti kuitenkin pelataan. Peruminen tarkoittaisi jomman kumman joukkueen korona tai jotain muuta kulkutauti epidemiaa.. Jukurit johtaa ennen tuota peliä vasta 3-0 otteluin.
 

Jayzon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Golden Knights
Toivottavasti kuitenkin pelataan. Peruminen tarkoittaisi jomman kumman joukkueen korona tai jotain muuta kulkutauti epidemiaa.. Jukurit johtaa ennen tuota peliä vasta 3-0 otteluin.
Ah aivan totta. :D Ei tässä tautihöyryissä osaa edes neljään asti laskea.

Mutta komento takaisin! Juuri työterveydestä saamieni tietojen mukaan mikäli oireet on lieviä tai loppuvat lauantaihin mennessä, eristystä/saikkua ei ole syytä jatkaa pidempään. Saamani ohjeistuksen mukainen 10 vrk eristys koskee vain vakavaoireisia tapauksia. Eli on sittenkin täysin mahdollista, että pääsen paikan päälle maanantaina!
 

Hoki88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit + Idän ihmeet
Täten ilmoittaudun Jukureiden kannattajaksi loppukauden ajalle. Omilla ei taidot riitä.
Terveppätuloa, liittymisriittinä juostava Kalevankangasta ympäri zigizagi-mantraa ylistäen, vaihtoehtoisen paikan voit myös valita Hämeenlinnasta, vaikka Hämeen linna, tästä vaaditaan kuitenkin videotodisteita.

Pakollisiin varusteisiin kuuluu Etelä-Savon kuumin kesäasuste (saantitakuu): Playoffs 2022 -lippis sekä tukku lippuja täältä hankittuna: https://www.lippu.fi/event/jukurit-playoffs-2022-mikkelin-jaeaehalli-15085197/
 

Hotsikahella

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja HPK, myös HPK
Terveppätuloa, liittymisriittinä juostava Kalevankangasta ympäri zigizagi-mantraa ylistäen, vaihtoehtoisen paikan voit myös valita Hämeenlinnasta, vaikka Hämeen linna, tästä vaaditaan kuitenkin videotodisteita.

Pakollisiin varusteisiin kuuluu Etelä-Savon kuumin kesäasuste (saantitakuu): Playoffs 2022 -lippis sekä tukku lippuja täältä hankittuna: https://www.lippu.fi/event/jukurit-playoffs-2022-mikkelin-jaeaehalli-15085197/
Kovat on vaatimukset. Lähtisin ehdottamaan seuraavanlaista kultaista keskitietä: Katson ainakin osan Jukureiden peleistä ja hymähtelen tyytyväisenä, kun vastustaja tekee vähemmän maaleja. Toim. Huom. Tilanne saattaa muuttua, mikäli HPK jollain ihmeellä menee tänään jatkoon ja Jukurit asettuu vastaan.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
KooKoon kassa ainekin kiittää, kun vieraskannattajille 30€ liput. Toki se ei ole tyhmä kuka pyytää, vaan kuka maksaa - mutta ei saatana.
Törkeät hinnat. Mainittakoon tähän, et Hämeenlinnan kanssa oli ollut tuosta yli puolet halvemmat sovittuna puolin ja toisin.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Jos se nyt on kolmestakympistä kiinni niin kannattaa varmaan alkaa seuraamaan jotain muuta lajia tai sitten töihin. Maksoin tänään 35€ eikä harmittanut yhtään.
Tässä oli kyse kannattajaryhmien lipun hinnoista. Ne on muualla saatu sovittua huokeammiksi (paino sanalla muualla). Sama hinta puolin ja toisin.
 

Gameson

Jäsen
Huima sarja tulossa. Voitot runkosarjassa tasan, mutta Jukurit kuitenkin mm. kotikaukalossa kummassakin ottelussa selvästi parempi.

KooKoo varmasti tarjoaa hyvän vastuksen, mutta näkisin joukkueen sopivan kuitenkin Jukureille muita paremmin.

Nyt on kyllä kaikkien aikojen kevät.
 
Suosikkijoukkue
Jukurit, TML
Tässä joukkueiden talouden tilanteissa voisi kannattajan näyttää selkärankaa ja maksaa saman hintaisen lipun kun muutkin, ainakin itse maksaisin mielelläni.
Tämä on kyllä aivan helvetin huono argumentti, jonka saattanet itsekin havaita miettiessäsi hetken asiaa. Pääsylippujen hinnoista on juurikin muitten joukkueiden kanssa pystytty sopimaan, mutta kouvolalaisten kanssa on ollut aiemminkin ongelmaa.

Väriä tunnustava äänekäs fanipäätyläinen tuo aina lisäarvoa otteluun, seisoi se kummassa päässä tahansa.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Huima sarja tulossa. Voitot runkosarjassa tasan, mutta Jukurit kuitenkin mm. kotikaukalossa kummassakin ottelussa selvästi parempi.

KooKoo varmasti tarjoaa hyvän vastuksen, mutta näkisin joukkueen sopivan kuitenkin Jukureille muita paremmin.

Nyt on kyllä kaikkien aikojen kevät.

Aika samaa mieltä kaikkiaan, viime pelit meni Jukureiden merkeissä ja olette meille todella vaikea vastus, mieluummin olisi Ilves otettu ehdottomasti. Kuitenkin hieno sarja tulossa ja kyllä on mestis-vinoilijat vähentyneet, ja syystä - ja se on hienon hienoa.
 
Tämä on kyllä aivan helvetin huono argumentti, jonka saattanet itsekin havaita miettiessäsi hetken asiaa. Pääsylippujen hinnoista on juurikin muitten joukkueiden kanssa pystytty sopimaan, mutta kouvolalaisten kanssa on ollut aiemminkin ongelmaa.

Väriä tunnustava äänekäs fanipäätyläinen tuo aina lisäarvoa otteluun, seisoi se kummassa päässä tahansa.
Tää on taas tätä kun kaikki pitäis ilmaiseksi nykyään saada. Ihan samalla viivalla sen "tosifaninkin" sietää seisoa lippujen hinnoissa kun muidenkin katsojien.
Jos hinta pahalta tuntuu niin voi jättää pari sihijuomaa juomatta. Itse olen ostanut useamman lipun tämän kauden peleihin vaikka ei paikalle ole päässytkään.
Eiköhän tää riitä, puhutaan vaikka jääkiekosta jatkossa :)
 

sknul

Jäsen
Suosikkijoukkue
montreal canadiens,
suolahden urho.
Tää on taas tätä kun kaikki pitäis ilmaiseksi nykyään saada. Ihan samalla viivalla sen "tosifaninkin" sietää seisoa lippujen hinnoissa kun muidenkin katsojien.
Jos hinta pahalta tuntuu niin voi jättää pari sihijuomaa juomatta. Itse olen ostanut useamman lipun tämän kauden peleihin vaikka ei paikalle ole päässytkään.
Eiköhän tää riitä, puhutaan vaikka jääkiekosta jatkossa :)
Tämä on niin totta. Eilen reilut sataeuroa selällään kun perheen kanssa käytiin pelissä. Eikä edes kaikki ollut mukana. Meneehän se hyvään tarkoitukseen kuitenkin. Ihmettelen jos muutamasta eurosta pitää itkeä, kun suosikki joukkue pelaa ensimmäistä kertaa loppupeleissä...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös