Moonshine Man
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kolmen voiton Lukko
Mistä tämä tieto?Illan peli siirtyy maaliskuulle.
Mistä tämä tieto?Illan peli siirtyy maaliskuulle.
Vastasin mielestäni sinulle jo molempiin kysymyksiin.Mikä sitten tämän tappelun tuottama hyöty oli edelleen joukkueelle? Yleisölle se oli viihdyttävyys - show.
Eikö mielestäsi sovittu tappelu ole showta, vaikka lopputulema ei kummallekkaan ole ennalta selvä? Sinä et nyt taida ymmärtää minun pointtia.
Väännetääs nyt kun on aikaa. En minä joukkueelle tuottamaa hyötyä tuosta vastauksesta löytänyt? Voi johtua tosin lukihäiriöstäkin mutta liitätkö lauseen tähän alle.Vastasin mielestäni sinulle jo molempiin kysymyksiin.
Veti muuten Krivo Liigan mittapuulla ihan A-luokan myllyn.
Väännetääs nyt kun on aikaa. En minä joukkueelle tuottamaa hyötyä tuosta vastauksesta löytänyt? Voi johtua tosin lukihäiriöstäkin mutta liitätkö lauseen tähän alle.
Tähän tappeluun luotiin hyvät pohjat jo ensimmäisen erän 10 minuutilla. Krivo oli siellä Jukuri maalilla nimenomaan puolustamassa omiaan ja oli valmis jo silloin tappelemaan nimenomaan Karvisen kanssa, mutta tuomarit ja joukkuekaverit piti herrat erossa toisistaan.Nuohan on olettamuksia, eikä kirjoitettuja asioita viestissä. Arvostus vaikka tässä tapauksessa Krivoa kohtaan kasvaa kyllä mutta se on hänen henkilökohtainen hyöty, ei joukkueen.
Edit. Muokataan vielä vähän. Olettamushan on myös se että oltaisiin valmiita puollustamaan jotain toista eikä pelkästään itseään. Kukaanhan ei tiedä olisiko nyt vaikka Krivo valmis hyppäämään hakattavaksi jos jotain toista kohdeltaisiin kaltoin.
Joku tilastonikkari voisi kaivaa tiedon Jukureiden ylivoimasta vaikka viimeisen 10 pelin ajalta. Myös alivoimalla tuntuu menevän suht paljon maaleja. Joku täällä sanoi, että hyvän joukkueen merkki on kun yv%+av%=100. Pitkään oltiin paljonkin yli sadan, mutta tuo lukema on laskenut kuin humala sunnuntai aamuna. Ja juuri kun tätä kirjoitan IFK iskee alivoimalla maalin...
Täältä tuli jo hyvää tietoakin, mitä ei nyt kritisoimassani viestissä esitetty.Tähän tappeluun luotiin hyvät pohjat jo ensimmäisen erän 10 minuutilla. Krivo oli siellä Jukuri maalilla nimenomaan puolustamassa omiaan ja oli valmis jo silloin tappelemaan nimenomaan Karvisen kanssa, mutta tuomarit ja joukkuekaverit piti herrat erossa toisistaan.
Äläs nyt viitsi spinnailla. Kerroit jo itse aiemmin havainneesi kuinka Krivo oli aika monessa kahakassa mukana pitkin peliä. Pitikö jonkun muun kertoa sinulle, että hän puolusti siellä joukkuettaan, että asian ymmärsit. Avasin vain sinulle samalla hieman laajemmassa perspektiivissä mistä tunnepohjaisessa tappelussa on kyse.Täältä tuli jo hyvää tietoakin, mitä ei nyt kritisoimassani viestissä esitetty.
Ei, nyt oli puhe vaan siitä mitä sinun yhdessä kirjoituksessa oli, ei mistään muusta. Siinä ei kerrottu näitä asioita.Äläs nyt viitsi spinnailla. Kerroit jo itse aiemmin havainneesi kuinka Krivo oli aika monessa kahakassa mukana pitkin peliä. Pitikö jonkun muun kertoa sinulle, että hän puolusti siellä joukkuettaan, että asian ymmärsit. Avasin vain sinulle samalla hieman laajemmassa perspektiivissä mistä tunnepohjaisessa tappelussa on kyse.
Joojoo, minähän olen koko ajan vaan vääntänyt siitä että tuossa yhdessä lainaamassani tekstinpätkässäsi ei ollut niitä asioita mitä siinä sanoit olevan. En mistään muusta. Äläppäs sinä nyt yritä kääntää asiaa. Samasta asiasta tässä keskustellaan mitä aikaisemmin, mitä hyötyä joukkueelle. Iso W mukaan ja nyt töihin.@Hoki88 Ai, nyt oli kysymys taas sitten tästä. Juuri äskenhän kerroit saaneesi uutta tietoa asiasta jonka itsekin olit jo aiemmin todennut. Jos siis viittaat johonkin asiaan, niin eri asiasta keskustelemalla asia ei ainakaan selkene.
Nyt on siis kysymyksessä asia, joka ei oikein sinulle auennut ja myöhemmin taas sitten aukesi, koska selvitin sitä sinulle hieman tarkemmin. Eiköhän jatketa kuopan yli.. ;)
Hyvältähän tuo näytti ja kuulosti. Etenkin kokoonpanojen osalta; ruotsalaiset mukana, Larsen näkyi olevan jo Nokian hotellissa ja Batna tulossa huomenna Tampereelle.Ig liven antina tämän hetken tilannetta...täydellä (parhaalla) kokoonpanolla päästään Tampereen peleihin. Aikas loistava juttu!
Juuri näin, todella tärkeät kolme pinnaa. Huikea matsi ja paljon tunnetta.Olipahan matsi. Jukureilta jokseenkin hölmöjä jäähyjä, meinas kaatua peli niihin. Onneksi saatiin raavittua tarvittava voittomaali siinä pelin lopussa.