On toi teidän kausi kyllä aivan uskomaton tarina. Kauden alussa oli kysymysmerkkejä. Onko osaava valmennus? Ei noilla pelaajilla voi pärjätä, ajattelin minäkin. Rosteri näytti vähän siltä, että se ei varmaankaan ole aivan sellainen mitä Jokinen olisi halunnut. Tämä vain minun mututuntumaa ja olen varmaan väärässä. Jukurit oli mun mielestä sellainen sekava sekoitus vanhoja Jukuripelaajia, joille nyt oli tehty huonot diilit, jotka kattoivat vielä tämän kauden, päällimäisenä mielessä Löfman ja Pulkkinen. Kauden alussakaan peli ei kyllä vakuuttanut, sitten kelkka kääntyi. Salminen on yhtäkkkiä yksi sarjan parhaista maalivahdeista, Palmu yksi sarjan parhaista pelaajista, Räty noussut Kärppien nelosketjusta Liigaelittiiin jne. Parastahan tossa on, kun nämä teidän Jurmot, Puistolat, Rädyt yms ovat muiden seurojen hylkäämiä ja noussut teillä aivan uudelle tasolle, jopa nykyisen potentiaalinsa huipulle. Siis tulevaisuuudessa tietysti vielä kovempia tekijöitä jokainen, mutta tuskin kukaan noista nyt enää paremmaksi pystyy laittamaan juuri tällä hetkellä. Kun vaikka verrataan Kookoon tykkikautta 19-20 tähän niin olihan Kookolla mun mielestä vielä reilusti nimekkäämpi joukkue kun teillä nyt, silti te pelaatte varmaan jopa parempaa kiekkoa kuin Kookoo. Pelaatte äärimmäisen voittavaa ja fiksua jääkiekkoa. Saa nähdä minne asti se riittää. Ei ne yksilöt, vaan se joukkue. Jokinen saanut Jukureista kyllä äärettömään sitoutuneen joukkueen ja vaikeasti voitettavan joukkueen. Yksilöillä kun ei tässä sarjassa mitään voita, mutta edun siitä kyllä saa. Mielenkiinnolla seuraan teidän kautta. Harmikseni joudun vain ilmoittamaan jo, että Jukureiden hieno voittoputki katkeaa keskiviikkona.