Hauska juttu sinänsä kun muilta organisaatioilta tulee tavaraa tuutista ulos piittaamatta kellonajoista tai päivästä, niillä varmaan erilainen TES... Korostan, tämä ei ole yksittäisten henkilöiden "vika" tai puute tai että he eivät tekisi töitään (minun henkilökohtainen mielipide siitä mitä 2020 luvulla tapahtumatuotannon organisaation tulisi tehdä) vaan tämä on poppoon johtoportaan asia - miten Mikkelin Jukurit haluaa näkyä ulospäin ja missä.Pitää nyt ehkä muistaa sekin asia, että näitä hommia tekevät ihmiset joilla on a) työajat ja b) joskus jopa muutakin elämää. En oikein tiedä, onko Jukurien kaltaisen vielä pienehkön liigaorganisaation tarpeen pitää henkilökuntaansa iltaisin töissä silloin, kun ei ole pelipäivä. Sellainen on kuitenkin edessä lauantaina, ja sen markkinointiin on tarpeen pistää kyllä kaikki liikenevät paukut.
Ja olihan tuosta nyt kuitenkin somepuolella reagoitu seuran puolelta melko nopeasti. Kuuluisiko tämä koko CHL-keskustelukin muuten enemmän ensi kauden asioihin tai ansaitsisiko se jopa oman ketjunsa?
Edelleen, asioita pystyy tekemään nykypäivänä ennakkoon ja paikkariippumattomasti. Jos näyttää että yksi tai useampi henkilö ei riitä niin resursseja jostain lisää, olkoot ne sitten palkattuja tai vaikka harjoittelijoita.
Kehotan käymään tekemässä pientä kilpailijavertailua muiden joukkueiden tekemisistä, kotisivut, somet, podcastit, youtubet ja niin edelleen. Ja ihan kotikentältä vaikka kaupungin toinen ylpeys Mikkelin Palloilijat.
Ja ehdottomasti oma ketju yleisesti CHL:lle, mutta se varmaan kannattaa perustaa vasta tuossa syksyllä kun silloin asia on kiinnostava ja siitä kannattaa keskustella.