Juuri näin..piti oikein moneen kertaa kattoo maalikoostetta, mutta pakin mailasta se muuttaa suuntaa. Ja ei pidä unohtaa Kaitsun pelastusta ottelun loppuhetkillä..Tuntuu että jossain on vaan päätetty, että Jukureilla olisi mv-ongelmaa. Pienetkin virheet saa palstatilaa päinvastoin kuin gamesaverit.
En ite puhuis ongelmasta, mutta paremminkin voisi mennä. Olen samaa mieltä nimimerkin YksinLäpi kanssa siitä, että Tillanen on parhaimmillaan kun vetoja tulee tasaiseen tahtiin, eikä kerran 5 minuuttiin. Toki niinkuin sanoin se on maalivahdille äärimmäisen vaikeeta pitää ittensä lämpimänä, mutta kyllä se monilta maalivahdeilta onnistuu. Se on kuitenkin totuus, että Jukureiden maalivahdeille on tullut ja varmasti tulee jatkossakin paljon vähemmän torjuntoja kuin vastustajan veskarille. Siihen pitää maalivahtien reagoida ja se on maalivahdin hyvyyttä jos onnistuu torjumaan ne harvat vedot. Toki kaikkia ei pidäkkään saada kiinni, mutta varsinkin pleijareissa tarvitaan monia gamesavereita ja kaikki "perusvedot" pitää saada kiinni. Ja Tillanen tosiaan pelasti Jukureille 2 pistettä kun torjui LeKin poikittaisyötön 2-1 tilanteessa.
Vähän vaan pelottaa miten meidän maalivahdit pärjää kevään tiukoissa peleissä. Tillanen oli ihan liekeissä aina kolmanteen finaaliin asti. Sitten kun oli ratkaisun paikka niin ainakin mun silmään näytti, että paineet taisivat käydä liian koviksi. Kiekot pomppivat ja se varmuus mikä loisti koko kauden Tillasen pelistä, hävisi ratkaisun hetkellä. Mutta ei me mestaruutta todellakaan hävitty Tillasen takia, päinvastoin, oli pitkälti Tillasen ansiota, että päästiin niin pitkälle.
Seppänen ei mun mielestä oo joutunut vielä kunnon testiin ja toivottavasti mies saa pelata parissa tiukemmassa pelissä niin näkee kunnolla miehen tän hetken tason. Näihin maalivahteihin liittyen tuli mieleen, että onko Jukureilla tällä hetkellä minkäänlaista maalivahtivalmentajaa? Viime kaudellahan siellä taisi joku olla, vaikka ei kovin usein ollut paikalla harjoituksissa.
Tähän loppuun vielä, että jos joukkueen tavoitteet on korkealla ja joukkue on laadukas, niin vaatiumustasokin pitää olla riittävän korkealla. Tää ei koske pelkästään maalivahteja, vaan ihan koko joukkuetta.