Mainos

Mikkelin ihme osa kaksi 15.11.2024 – nousun alku?

• 10 523
  • 77

kakkostykki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Viime keskiviikkona viimeisin viesti tässä ketjussa. Voisi keskustelun avaaja nyt vähän aktivoitua ja jatkaa Mikkelin ihmeen jatko-osan seurantaa eikä lyödä hanskoja tiskiin heti pienten töyssyjen myötä.
Herra voisi aktivoitua ketjun avaajan viestien lukemisessa. Aloita vaikka tuosta uusimmasta, jonka lähettänyt.

Herra voisi aktivoitua ketjun avaajan viestien lukemisessa. Aloita vaikka tuosta uusimmasta, jonka lähettänyt.

Kyllä minä sen luin ja siihenhän tuo piikkini kohdistuikin. Jos harrastaa kirjoittelua, jota itse kutsuisin toksiseksi positiivisuudeksi, niin tällaisista todellisuudesta irrallaan olevista keskustelunavauksista sietääkin tulla kuittia. Fanittaa saa, eikä fanittaminen tokikaan aina ole sidottu mihinkään arkitodellisuuteen. Tällaisen fanittamisen mukana tulee kuitenkin joissain tapauksessa fanatismi, jossa kriittisemmin seuraan suhtautuvien kommentit nähdään vääränlaisena kannattamisena, joka ei pidä edes paikkaansa, kuten @McTorso muun muassa Kärppien peliotteita koskevan kritiikin kuittasi.

Näiden Mikkelin ihmeiden funktiohan on ihan sama. Kuvitellaan käännekohta, profetioidaan se ääneen ja sitten toivotaan sormet ristissä, että jokin datakäppyrä edes vähän vihjaisi siihen suuntaan, että näin on myös käynyt. Sen jälkeen voidaan todeta, että tietoa ja näkemystä löytyi toisin kuin meillä pessimisteillä.

Minua saa puolestani haukkua pikkusieluiseksi mulkuksi, kun nostan tämän keskustelun kepinnokkaan tällä hetkellä. Se on vaan kolikon kääntöpuoli, kun kirjoittaja lähtee tekemään itsestään muita suurempaa kannattajaa, eivätkä hommat menekään käsikirjoituksen mukaan.

Viimeksi muokattu:

Alavaari

Jäsen
Öö. Itse luin avauksen humoristisen toiveikkaana hassutteluna. Voi toki olla että myös @Leopold Isopanda kätki tekstiinsä jotain ironista koukkua, mutta jos näin, niin pyytäisin huomioimaan että tällaiset vähän hitaammat yksilöt eivät pysy enää tässä 4D-huumorissa mukana. No toki sitä saa silti harjoittaa.

Jos taas ollaan tosissaan, niin hämmentävää on, miten eri tavalla me pystytään tuota avausta lukemaan. En ite kykene millään tavalla ärsyyntymään siitä. Pieni valoisa kieli poskessa nakattu speku vain.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy