Herra voisi aktivoitua ketjun avaajan viestien lukemisessa. Aloita vaikka tuosta uusimmasta, jonka lähettänyt.
Kyllä minä sen luin ja siihenhän tuo piikkini kohdistuikin. Jos harrastaa kirjoittelua, jota itse kutsuisin toksiseksi positiivisuudeksi, niin tällaisista todellisuudesta irrallaan olevista keskustelunavauksista sietääkin tulla kuittia. Fanittaa saa, eikä fanittaminen tokikaan aina ole sidottu mihinkään arkitodellisuuteen. Tällaisen fanittamisen mukana tulee kuitenkin joissain tapauksessa fanatismi, jossa kriittisemmin seuraan suhtautuvien kommentit nähdään vääränlaisena kannattamisena, joka ei pidä edes paikkaansa, kuten
@McTorso muun muassa Kärppien peliotteita koskevan kritiikin kuittasi.
Näiden Mikkelin ihmeiden funktiohan on ihan sama. Kuvitellaan käännekohta, profetioidaan se ääneen ja sitten toivotaan sormet ristissä, että jokin datakäppyrä edes vähän vihjaisi siihen suuntaan, että näin on myös käynyt. Sen jälkeen voidaan todeta, että tietoa ja näkemystä löytyi toisin kuin meillä pessimisteillä.
Minua saa puolestani haukkua pikkusieluiseksi mulkuksi, kun nostan tämän keskustelun kepinnokkaan tällä hetkellä. Se on vaan kolikon kääntöpuoli, kun kirjoittaja lähtee tekemään itsestään muita suurempaa kannattajaa, eivätkä hommat menekään käsikirjoituksen mukaan.