Viestin lähetti Ropelli
Ovet ovat käyneet molempiin suuntiin... odotellaan virallista ilmoitusta.
Juurikin näin. Odotellaan SaiPan virallista vahvistusta ja muita tietoja.
Viestin lähetti Ropelli
Ovet ovat käyneet molempiin suuntiin... odotellaan virallista ilmoitusta.
Viestin lähetti theref
Nyt se on saletti. Gabinet on SaiPan mies ensi kauden.
Viestin lähetti siesta
Nyt varmaankin on puolustuksesta liikennettä poispäin tämän sopimuksen myötä?
Mitä, onkos Mattikin jo liipaisimella? Ja ensimmäisen liigamaalin metsästys näin ollen katkeaisi... :-) MH:sta on kaikessa hiljaisuudessa muodostumassa jo eräänlainen SaiPa-ikoni, ja oma roolikin tarjolla, ärsyttäjänä ja maalin edustan putsaajana. Liekö Jokiraidasta tai Kaijomaasta siihen tehtävään? No onhan siellä nyt isoja miehiä, OM ja MG etunenässä ja Jokiraidallakin mittaa. Mutta 10 pakkia on tietysti paljon, jonkun lie lähdettävä esim. Mestikseen. Tikkasen Harri on tietysti porukassa pienin, mutta kiekolliset avut korvannee kokoa. Varmoja kokoonpanomiehiä lienevät Kokko, Forrest, Gabinet, Malmivaara, Tikkanen... sit meneekin jo vaikeaksi. Vai mitä sanovat pelejä nähneet?Viestin lähetti Everton
Tässä ketjussa kai nyt voi sivuta pakiston nykytilannetta muutenkin. Jokiraita ei siis kai Jokipoikiin saanut sopimusta, vieläkö hänelle (ja Hanalle) mahdetaan Mestis-paikkaa etsiskellä vai onko muita kuvioita ilmassa?
Viestin lähetti Tosiveteraani
Eikös joukkueessa saa olla neljä ulkolaista yhtäaikaa ? Entäs jos jompikumpi maalivahti loukkaantuu, kuka sitten toiseksi maalivahdiksi, ei ainakaan Innerwinkler, vai jätetäänkö joku ulkolaisista kenttäpelaajista pois kokoonpanosta. En usko että Saipalla on siihen varaa.
Viestin lähetti Swift
Gabinetin tulon myötä valitettavasti se viimeistään nyt taitaa olla tilanne sellainen, ettei Hanan Matille vakiopaikkaa tuosta puolustuksesta löydy.
Viestin lähetti MetalMac
Hanan ja SaiPan sopmimus on saamieni tietojen mukaan purettu.
Viestin lähetti Bauer
Onko luotettavaakin tietoa? Vaikka Hanalle jääkin nyt pienehkö rooli pakistossa, niin en jaksa millään uskoa että SaiPa purkaisi sopimuksen, vaan käyttäisi Hanaa Mestiksessä lainalla ennemmin.
No, kommentoidaan sitten lisää kun jotain varmaa kuuluu.
Viestin lähetti mirasane
Itse pidän Jokiraitaa todennäköisempänä lähtijänä kuin Hanaa. Jokiraita hyöytyisi varmasti mestiksessä tarjolla olevasta peliajasta ja olisi vuoden kuluttua valmiimpi ottamaan isomman roolin SaiPa-pakistossa.
Viestin lähetti Morrison
Korjatkaa jos olen väärässä:
Innerwinkler on Itävaltalainen. Itävalta on EU:ssa. Pelaajia jotka ovat EU:n kansalaisia ei saa rajoittaa missään sarjassa (Poislukien herrasmiessopimukset). Johtopäätös: Innerwinkler saa pelata vaikka kiintiö olisi täynnä. Näin olen asian ymmärtänyt.
Matti "maddog" Hana pois SaiPasta? Älkää nyt hulluja puhuko! Kukas sitten ensi kaudella ottaa turp... Anteeksi, antaa turpaan Valtoselle? Pitäähän joukkueessa olla edes yksi kunnon "sikapelaaja". Matti: Mailaa pohkeille ja v*ttuilua vastustajille!
Itse en ole nähnyt kuin ainoastaan eilisen IFK-matsin ja kaveri on ihan varman oloinen, luistelu ei ehkä ole mitään huipputasoa, mutta pitää ukot melkoisen hyvin maalin luota poissa. Varmasti parantaa vielä kauden myötä tasoaan, mutta ei mikään floppi ole nytkään. Oli kyllä mielestäni ainakin yhden pelin tarkastelulla Kokkoa parempi, mutta Petri olikin eilen aika yössä. Gabinet parantaa vielä.Viestin lähetti Ted Raikas
Nyt jo useamman liigaottelun ja sitä kautta myös Gabinetin seikkailuja laajemmin nähneet voisivat varmaankin antaa pientä infoa, kuinka tämä isokokoinen amööriikan vahvistuksemme on pelannut? Hieman ristiriitaisia kommentteja olen kuullut ja ei sikäli ole vielä kovin eheää kuvaa siitä minkätasoinen vahvistus tämä kyseinen herra sitten oikein on lopulta.
Saumaa joukkueessa?
Eheän kuvan saamista on varmasti vaikeuttanut se , jos luki Etelä-Saimaan raportin Jyp-SaiPa pelistä. Siinä jutussahan aivan käsittämättömästi lytättiin Gabinetin nopeus ja taidot riittämättömiksi liigaan. Itse paikan päällä nähtynä ei Gabinet sielläkään huono ollut. Ja nyt pari kotipeliäkin nähtynä, sanoisin että kelpo mies SaiPalle, luistelijana ei mikään aivan huippu, mutta isoksi mieheksi riittävän hyvä. Terävät avaukset ja eilen näytti alivoimalla maalinedessä sellaisia otteita, ettei siinä kovin mukavaa voi olla. Taisi Pärssinen siitä hieman tulistuakin. Monipuolisuutensa ansiosta täyttää paikkansa joukkueessa hyvin.Viestin lähetti Ted Raikas
Nyt jo useamman liigaottelun ja sitä kautta myös Gabinetin seikkailuja laajemmin nähneet voisivat varmaankin antaa pientä infoa, kuinka tämä isokokoinen amööriikan vahvistuksemme on pelannut? Hieman ristiriitaisia kommentteja olen kuullut ja ei sikäli ole vielä kovin eheää kuvaa siitä minkätasoinen vahvistus tämä kyseinen herra sitten oikein on lopulta.