Miku on, kuten jo mainittu, todella vaativa, mutta kuitenkin moderni pelaajalähtöinen valmentaja. Mikulla on myös mukavasti Poriin sopiva tulisielu, veikkaisin että myös kuittivihkoa osataan käyttää yleisöä miellyttävällä tavalla. Toki tuon mestisvideon kaltaiset mölyt pitää pystyä hillitsemään
Itse olen lähtenyt siitä, että tämän surullisen kuuluisan mestisvideon tapahtumat olivat jonkinlainen yksittäistapaus, vaikkakin Kotkaniemi on toki kuuluisa äärimmäisen kovasta taitelijatemperamentistaan (ihan teatterissa työskennelleiltä vanhemmilta saatua verenperintöä sanoisin). Olen itsekin hyvin temperamenttinen ihminen, joten en todellakaan pidä tätä sinällään pahana. On silti tietysti päivänselvää, että liigan päävalmentaja ei voi noin esiintyä, ja eiköhän Mikuli tämän itsekin tiedosta..
Lähinnä odotan itsekin sitä, että ehtiikö tässä näkyä pelillisesti jotain muutosta loppukauden aikana, miten pitkään se nyt sitten ikinä jatkuukaan. Peluutuksen muuttuminen on toinen asia, mitä itse pidän silmällä..