Mikael Johansson – taitoa länsinaapurista

  • 85 768
  • 367

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Mä en kyllä vaan voi ymmärtää miten se voi pelata tuommoisella mailalla!? Eihän se voi edes laukoa tuon tikun kanssa vai voiko? Onko joku nähnyt sen laukovan muka, ei ainakaan tänään laukonut kertaakaan. Muutenkin aika vaatimaton esitys tänään kaverilta.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Onko joku nähnyt sen laukovan muka, ei ainakaan tänään laukonut kertaakaan

Hep mä näin, suupaisi ranteella kohti Ässämaalia, ei kuitenkaan tainnut ihan jaksaa perille asti. Kunnon lämäriä tuollaisella tikulla onkin vaikeampi vetää.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Hep mä näin, suupaisi ranteella kohti Ässämaalia, ei kuitenkaan tainnut ihan jaksaa perille asti. Kunnon lämäriä tuollaisella tikulla onkin vaikeampi vetää.

Lasketaanko tuommoinen laukaus edes sitten? Kun siitä ei torjuntaa veskari saa tilastoihinsa eikä sitä voi laskea blokatuksi laukaukseksi ja ei ohimenneeksi myöskään? Onko olemassa myös tilasto "ei maalille asti jaksanut laukaus"? :)
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Oikeastaan ainoa valonpilkahdus tänään. Vähän hakee vielä ja Parrun paska peli pilaa kyllä Mickeltä varmaan moodia, mutta tohon kun saadaan JMA ja joku Rask vierelle niin jälki tulee olemaan kovaa.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
No sovitaan, että yritti edes laukaista mutta jäi matkalle ruuhkaan :) Johanssonin parhaat avut ovatkin varmaan pelintekemisessä ja syöttelyssä
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vaikka kovasti tätä kaveria on kehuttu, niin tänään kun ekan pelin häneltä näin, niin ei kyllä omaan silmään esittänyt mitään ihmeellistä. Ihan samalla lailla siellä pörräsi Åstenikin, sillä erotuksella, että Åsten meni tilanteisiin. Tämä Mikke pysyi tilanteiden ulkopuolella ja pari kertaa piti kiekkoa aivan liian kauan.
Ja joo, ei pidä tämän pelin perusteella dumata, ja uskon, että on ollut hyvä aiemmissa peleissä, mutta itse näin nyt ekaa kertaa.
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
On varmaan ihan hyvä hyökkäysalueen pelaaja. Mutta ei se mikään Ramu ole, jos mietitään kiekon ylöstuontia ja kentällisen pelin rytmittämistä. Mun mielestä sen luistelu on aika työlään näköistä. Liu'usta puuttuu helppous. Eikä tosiaan ole mikään leijona tossa laitojen lähellä ja kulmissa.
 

Patafani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Hienosti toi ylös kiekon ylivoimalla. Mies taitaa olla puhdas playmaker mailasta päätellen. Toisenerän loppusekunneilla mies unohti laukaista kun kierteli kiekon kanssa. Ihan niinku ei edes yrittäisi itse laukoa vaan hakee aina syöttöä.
 

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hienosti toi ylös kiekon ylivoimalla. Mies taitaa olla puhdas playmaker mailasta päätellen. Toisenerän loppusekunneilla mies unohti laukaista kun kierteli kiekon kanssa. Ihan niinku ei edes yrittäisi itse laukoa vaan hakee aina syöttöä.

Tuossa tilanteessa osa jengistä huusi "syötä, vedä". Tämä on siis suomea, joka ei tilanteessa ilmeisesti auennut mukavalla asenteella pelanneelle J:lle.
 

Carlos

Jäsen
Kädet veivaa kyllä kiekkoa loistavasti, osaa tuoda lätyn hyökkäyspäätyyn hyvällä prosentilla, ja sitten.... tulee se hetki kun odottaa että nyt tämä kaveri räjäyttää hallin ilmaan niin tuleekin antikliimaksi. Ei ole erityisen vahva luistelija, ei mikään mahdottoman hyvä pelisilmäkään, veto enintään keskitasoa tai sen alle, ja kun panokset kovenee ja peli menee fyysisemmäksi niin tämä kaveri vajoaa jonnekin unholaan.

En todellakaan halua elvistellä, mutta ilmeisesti ketjun alkupään luonnehdintani ei osunut kovin kauaksi totuudesta. Mikä nyt siis tässä tilanteessa on tosi sääli Hifk:n kannalta.
 

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Joku vetää tästäkin varmaan herneen nenään, mutta ei tämä kaveri kyllä valitettavasti ole vakuuttanut. Äijiä on kyllä sivussa, mutta kyllä pelimies taikoo niitä syöttöjä saatana huonommillekin. Hyvin se veivaa tuolla tikullaan, mutta kyllä mä odotin huomattavasti enemmän. Annan kyllä kaverille aikaa, mutta pettynyt silti olen tässä vaiheessa.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Joku vetää tästäkin varmaan herneen nenään, mutta ei tämä kaveri kyllä valitettavasti ole vakuuttanut. Äijiä on kyllä sivussa, mutta kyllä pelimies taikoo niitä syöttöjä saatana huonommillekin. Hyvin se veivaa tuolla tikullaan, mutta kyllä mä odotin huomattavasti enemmän. Annan kyllä kaverille aikaa, mutta pettynyt silti olen tässä vaiheessa.
Et sä väärässä ole, mutta annetaan hetki aikaa! Vaikea on loistaa, kun vieressä on jokaisen ketjun pilaava Partanen sekä Hintz, jolla hyvän ja huonon pelin ero on valtava.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Joku vetää tästäkin varmaan herneen nenään, mutta ei tämä kaveri kyllä valitettavasti ole vakuuttanut. Äijiä on kyllä sivussa, mutta kyllä pelimies taikoo niitä syöttöjä saatana huonommillekin. Hyvin se veivaa tuolla tikullaan, mutta kyllä mä odotin huomattavasti enemmän. Annan kyllä kaverille aikaa, mutta pettynyt silti olen tässä vaiheessa.

Mietin ihan samaa. Muissa jengeissä kovat vahvistukset ovat näkyviä ensimmäisestä pelistä saakka, meillä menee aina sillä kaavalla, että puolen tusinaa matsia katsellaan ja sitten ehkä joku valonpilkahdus. En tiedä, liittyisikö tämä jollain tapaa siihenkin, että muissa jengeissä on jonkinlainen pelitapa kuitenkin olemassa.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Tällä hetkellä otsikko voisi olla tehotonta taitoa länsinaapurista.

Noiden puukäsien kanssa hukkuu massaan valitettavasti, mutta tälläkin suunnattoman vitutuksen hetkellä on sanottava että varmasti tulee olemaan tasokas jätkä seuraavien 20 pelin aikana. Jos edes viihtyy niin kauan tuossa harrastelijaporukassa.
 

Lindfors

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, YNWA
Noiden puukäsien kanssa hukkuu massaan valitettavasti, mutta tälläkin suunnattoman vitutuksen hetkellä on sanottava että varmasti tulee olemaan tasokas jätkä seuraavien 20 pelin aikana. Jos edes viihtyy niin kauan tuossa harrastelijaporukassa.
Eiköhän noita pisteitä ala ropisemaan tulevaisuudessa, kun tulee lisää maalintekotaitoa lasaretista.
 

el_hazardo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Noiden puukäsien kanssa hukkuu massaan valitettavasti, mutta tälläkin suunnattoman vitutuksen hetkellä on sanottava että varmasti tulee olemaan tasokas jätkä seuraavien 20 pelin aikana. Jos edes viihtyy niin kauan tuossa harrastelijaporukassa.
Vaikka kuinka sokea suuttumuksesta oletkin, niin et sä nyt vittu millään saa tästä jätkästä puukättä. Hohhoh.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Vaikka kuinka sokea suuttumuksesta oletkin, niin et sä nyt vittu millään saa tästä jätkästä puukättä. Hohhoh.

Tästä jätkästä?? NYT viimeistään valoja päälle. Luehan tuo viesti ihan ajatuksella läpi, että mitä mieltä olen Johanssonista.
 

Iso Paha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Go IFK
Tämä kaukisjätkä ei ole vakuuttanut kyllä millään tavalla. Lasten mailalla pelaaja heitti tänään rystyltä kyllä pari niin maagista ropellia minne sattuu että on vaikea uskoa että on koskaan Tre Kronoria edustanut. Ja av:llä matkamuistomailamikke...fyi helvete! Muutan mielipiteeni kun aihetta ilmenee.
 

torpeedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Lunkan väärintorjutut voitot
Ne ykkössentterit jotka tekevät eron häviön ja voiton välillä eivät katsele katsele onko laidoilla hinzejä tai partasia. Se sentteri on yksi niistä aioista jotka HIFKlta puuttuu. Vain Elkins on täyttänyt ruutunsa.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei jumalauta. Odottaako täällä porukka oikeasti että yksi pelaaja pelastaa koko jengin? Kyllä tuolla on kaikki asiat niin päin vittua, että siinä on Johanssoninkin tasoisen pelimiehen pikkasen vaikea loistaa.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Annan aikaa kevääseen asti. Joku maaliahne onnistuja laidalle olis kiva ylläri. Täältä kukaan käytettävissä?
 

torpeedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Lunkan väärintorjutut voitot
Mut oikeesti. Joukkue voi olla täynnä jätkiä jotka odottaa etttä joku muu tekee jotain että hekin pääsisivät syttymään keväällä. Ykkössena ei voi olla yksi noista odottajista.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Ei jumalauta. Odottaako täällä porukka oikeasti että yksi pelaaja pelastaa koko jengin? Kyllä tuolla on kaikki asiat niin päin vittua, että siinä on Johanssoninkin tasoisen pelimiehen pikkasen vaikea loistaa.

Joo tottahan tuo, vähän turhan kärkkäästi tuli arvosteltua häntä eilen vitutuksen keskellä.

Sellanen klapi ottassa noista peliesityksistä ja saikuista, että pitäis varmaan vetäytyä muutamaksi viikoksi pois kiekosta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös