Mikael Granlund HIFK:hon!

  • 1 767 417
  • 3 872

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Ero tällä ja Jerelle tehdyllä pilalla on se että kaiken järjen mukaan toinen oli puhdasta vittuilua
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Mikke joutui pelikavereidensa pilan kohteeksi. =DD Joukkuehenki näyttäis olevan kunnossa... ; ) Ainakin omien kokemusten mukaan tommoset hauskat pilat vaan nostaa joukkuehenkeä entistä enemmän. =)

Iltasanomien juttu aiheestä löytyy täältä.


Taisi Petteri Wirtanenkin jo vihjailla Granlundin pysäköintitaidoista Nutcasen haastattelussa. Wirtanenhan totesi, että muutaman viikon ajokokemuksella Granlund, muiden hämmästykseksi, pystyy parkkeeraamaan autonsa sellaisiinkin paikkoihin, joihin kokeneemmat kuskit eivät viitsi edes yrittää.
 
Viimeksi muokattu:

torpeedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Lunkan väärintorjutut voitot
Taisi Petteri Wirtanenkin jo vihjailla Granlundin pysäköintitaidoista Nutcasen haastattelussa. Wirtanenhan totesi, että muutaman viikon ajokokemuksella Granlund, muiden hämmästykseksi, pystyy parkkeeraamaan autonsa sellaisiinkin paikkoihin, joihin kokeneemmat kuskit eivät viitsi edes yrittää.

Selkeää jatkumoa kaukalosta. Tämä noviisi pystyy syöttämään kavereille paikkaan joita kokeneemmat pelimannet eivät tiedä olevan olemassakaan.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lukaisin tässä Miken pikkubroidin Markuksen haastattelun tuoreesta Jääkiekkolehdestä (3/2010, s.63). Markus mainitsee kysyttäessä, milloin hän on viimeksi pelannut yhdessä Miken kanssa mm. seuraavaa: "Tietenkin haluaisin pelata samassa joukkueessa ja jos jään HIFK:hon ensi kaudeksi, niin ehkä silloin pelaamme. Mutta ei olisi väliä mikä joukkue olisi, jos yhteen pääsisi".

Kysymykseen "Mikä ratkaisee ensi kauden seuran?", Markus vastailee näin:
- "Haluan päästä pelaamaan mahdollisimman paljon. Tätä juttua mietitään kauden jälkeen. Isoveljen mielestä minun kannattaa jäädä HIFK:hon ja kai se ykkösvaihtoehto on".

Itselleni jäi hieman ristiriitaiset fiilikset Markus Granlundista. Vaikuttaa olevan "poliitikkona" ainakin veljeään kalpeampi versio. En tiedä, johtuuko nuoruudesta vai mistä, mutta pientä edariasennetta oli omasta mielestäni havaittavissa ;). Tai sanotaanko näin, että jos "Edarin tietotoimisto tiedottaisi", en olisi suuresti ihmeissäni. Tietenkään yhden lyhyen haastattelun perusteella ei voi kovin pitkälle meneviä johtopäätöksiä tehdä, mutta jonkinlaisen ensivaikutelman siitäkin saa. Mutta missään nimessä en ole Markusta dissaamassa. Ei varmaan ole ihan helppo rasti hänelläkään: junttina teininä Stadiin ja vieläpä Miken pikkubroidina. Mutta haastattelun perusteella Markus ei kovin juurtunut IFK:hon ainakaan vielä näytä olevan. Harmi, koska hänelle on ottajia aivan varmasti yli seurarajojen. Uskon Miken tavoin, että IFK on hyvä paikka myös Markukselle jatkoakin ajatellen. Jos täältä selviää täyspäisenä lähtökohdat huomioiden, jatkossa ei varmasti ihan jokaisessa mestassa puntti studaa.

Itseäni lämmittää kyllä se, että Miken sydän näyttää ihan aidosti sykkivän IFK:lle. Sen kuvan toki on saanut haastatteluistakin, että viihdytty on, mutta monesti tällaisista pienistä sivujuonteista saa enemmän irti kuin toimittajille lausutusta jargonista.

Molemmille broidiksille tsemppiä! Ja toivotaan, että Markuskin löytää sydämestään sen todellisen IFK-rakkauden ja jää tänne :).
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Ei varmaan ole ihan helppo rasti hänelläkään: junttina teininä Stadiin ja vieläpä Miken pikkubroidina. Mutta haastattelun perusteella Markus ei kovin juurtunut IFK:hon ainakaan vielä näytä olevan. Harmi, koska hänelle on ottajia aivan varmasti yli seurarajojen. Uskon Miken tavoin, että IFK on hyvä paikka myös Markukselle jatkoakin ajatellen. Jos täältä selviää täyspäisenä lähtökohdat huomioiden, jatkossa ei varmasti ihan jokaisessa mestassa puntti studaa.

Minusta tuo Markuksen ajattelu on ennemminkin järkevää, eli ajattelee varmasti tulevaisuuttaan ja sitä missä kehittyisi parhaiten, Markus tietää tasonsa samoin kuin tietää Mikke, Pulkkinen ja Olli Jokinen tiesi aikoinaan. Typerää olisi jäädä enää junnaamaan HIFKin A-junioireihin sillä niin lahjakkaasta kaverista on kuitenkin kyse. Kun katsoo Markuksen pisteitä A:ssa ja hänen peliään, niin hirveästi ei ole isoveljeään jäljessä ja tällä kaudella on kehittynyt todella suurin harppauksin. Veikkaan, että vähintään 3. kentän pelipaikkaa tavoittelee liigassa ja jos HIFK ei sitä anna, niin joku muu sen antaa.

Toivottavasti HIFKin päättäjät on hereillä ja jos joku on hereillä, niin uskon sen olevan Nybari. Uskon, että ne jotka ei vielä tajua Markuksen lahjakkuutta, tulevat sen tajuamaan viimeistään U18-kisojen aikana.
 

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Järkevää puhetta Markukselta, ei mitään edarimeininkiä. Näinhän se pitääkin lahjakkaan juniorin ajatella. Hänelle sanotaan täällä, että ensi kausi A-junioreissa ja ei ole tulossa liigassa näyttöpaikkaa ilman loukkaantumisia, niin ilman muuta hän etsii mahdollisuuksia päästä pelaamaan jossakin toisessa seurassa liigan mukana.

Uskon Markuksen jatkavan HIFK:ssa ja, että pääsee mukaan liigarinkiin ensi kaudeksi.
 

sovhoosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miksei Mikelle hankittu kunnon Pena-mersua? niin ei tarvitsisi moisella mopoautolla ajella.
Onko tämä Markus Granlund lahjakas kaveri? Ei siis mikään Ville Jokinen joka pelaa kauden meillä ja siirtyy sitten amikseen opiskelemaan?
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Järkevää puhetta Markukselta, ei mitään edarimeininkiä. Näinhän se pitääkin lahjakkaan juniorin ajatella. Hänelle sanotaan täällä, että ensi kausi A-junioreissa ja ei ole tulossa liigassa näyttöpaikkaa ilman loukkaantumisia, niin ilman muuta hän etsii mahdollisuuksia päästä pelaamaan jossakin toisessa seurassa liigan mukana.

Uskon Markuksen jatkavan HIFK:ssa ja, että pääsee mukaan liigarinkiin ensi kaudeksi.

Niin, kuten itsekin sanoin, en Markusta dissaa, hieman ehkä kuitenkin ihmettelen. Siinä mielessä ymmärrän hyvin, että hänen kuuluukin ajatella ensisijaisesti itseään ja omaa kehittymistään. Mutta kehittyminen on paljon kokonaisvaltaisempi juttu kuin se, pääsetkö liigarinkiin vai et. Vaikea kuvitella, että Markus saisi paljon parempaa paikka kehittyä kuin A-SM:n finaalijengi. Käsittääkseni IFK:llakin on erinomaisen tarkkaan tiedossa hänen potentiaalinsa, luultavasti paremmin kuin kenelläkään toisella ja kun siihen lisätään, että hän on The MG nuorempi, en koe sellaista mahdollisuutta kovin todennäköisenä, missä hän jäisi ikäänkuin "nokkimisjärjestyksessä" muiden taakse. Hän saa juuri sen mahdollisuuden, minkä hän potentiaalinsa, työmääränsä ja -laatunsa sekä asenteensa puolesta ansaitsee. Itseasiassa luulen, että hänen ei tarvitse edes ihan jokaista kriteeriä täyttääkään samalla moodilla kuin jonkun täysin nimettömän kaverin. En usko, että Markus saa mitään ilmaiseksi, mutta luultavasti Miken hienot esitykset ja Markuksen oma potentiaali antavat hänelle muutaman extranäyttöpaikan.

Minkä itse tulkitsin mahdollisena edariasenteena oli ehkäpä se, että ajankohta vastauksille ei omasta mielestäni ollut kovin otollinen. Kun haastattelu on tehty, kausi on ollut todennäköisesti aika pahasti kesken. Veikkaan, että pleijarit olivat ehkäpä juuri alkaneet tai runkosarja vasta loppumaisillaan. Näillä asioilla spekuloiminen tai niiden ääneenlausuminen toimittajille kesken kauden on mielestäni hieman tökeröä ja nimenomaan joukkuekavereita ajatellen. Mutta nuori ikä ja kokemattomuus varmasti vaikuttavat tässäkin.

Mutta voi olla, että olen superherkkä tämänkin asian suhteen. Ehkäpä sitä jotenkin odotti, että Markus on hyvin samanlainen kuin Mikke, joka taas on överifiksu ja miettii sanomisiaan todella tarkasti. Mitään Markusta vastaan mulla ei todellakaan ole, päinvastoin. Ja toivon todella, että IFK:n ensi kauden seurakseen valitsee. Se kun kertoo myös siitä, että IFK:ssa tehdään junnupuolella asioita ihan oikeasti hyvin, eikä vain näennäisesti. Jatkuvuus ja omien junnujen nouseminen äijiin on mulle yksittäisiä henkilöitä tärkeämpää. Siistiä olisi myös nähdä, kun molemmat MG:t vetävät Nordiksella vastustajan äijää seinälle :).
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko tämä Markus Granlund lahjakas kaveri? Ei siis mikään Ville Jokinen joka pelaa kauden meillä ja siirtyy sitten amikseen opiskelemaan?

B-junnuissa 8 peliä, 26 pistettä. A-junnuissa 37 peliä, 42 pistettä ja pleijareissa tähän mennessä 12 peliä, 12 pistettä. Kai siitä jotain voi tulla... Täytyy silti myöntää, että ei se näkemissäni peleissä ole mitenkään erityisesti kentältä erottunut, mutta tuollaisilla tehoilla ei tarvitsekaan.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Mielestäni Makke puhuu asiaa. Markus on nyt saman ikäinen kuin Mikke vuosi sitten, jolloin melkein kaikki olivat sitä mieltä, että poika on liian nuori aikuisten peleihin. Maken tehot eivät ole aivan yhtä huikeat kuin isobroidilla, mutta ilman muuta kannattaa ottaa askel seuraavalle tasolle. Luotan siihen, että Nybarilla on pelisilmää hoitaa asia kaikkia osapuolia tyydyttävällä tavalla.

Edariasenteesta en lähtisi noiden vastausten perusteella syyttämään. Markus on vain vastannut rehellisesti, miltä itsestään tuntuu. Joku toinen olisi kenties puhunut seurapoliittisesti korrektia diibadaabaa.

Propsit kuitenkin siitä, että sanoo HIFK:hon eikä Hifkiin :)
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Ilta-Sanomissa oli juttu, jossa mitattiin Miken ja Siimin laukausten kovuutta puu- ja komposiittimailoilla. Yllättäen kovemman lämärin vetäisi Granlund vaikka moni on pitänyt hänen laukaustaan surkeana kovuudeltaan ja myönnettäköön, että yllätti kyllä minutkin. Mikke sai parhaimman lämärin kovuudeksi komposiitilla 135km/h ja keskiarvo oli 131km/h, eli ihan riittävät nopeudet 18 vuotiaalle jässikälle.

Toivottavasti Mikke hakkaa uudet 18 vuotiaiden ennätykset taululle pleijareissa, niin loppuu se viimeinenkin napina. :)

Edit: Tässä vielä linkki juttuun, jossa myös video: http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=2064843
 

Schadowan

Jäsen
B-junnuissa 8 peliä, 26 pistettä. A-junnuissa 37 peliä, 42 pistettä ja pleijareissa tähän mennessä 12 peliä, 12 pistettä. Kai siitä jotain voi tulla... Täytyy silti myöntää, että ei se näkemissäni peleissä ole mitenkään erityisesti kentältä erottunut, mutta tuollaisilla tehoilla ei tarvitsekaan.

Saataisiinkohan Markuksesta sellainen puhdas flegmaattinen taitohyökkääjä Suomen maajoukkueelle? Taitoa kun tuntuu olevan about samalla tavalla kuin Mikaelilla, mutta asenne/omistautuminen/fysiikka/tai edes luistelu ei ole (lähelläkään) samaa tasoa. Ei henk koht haittaisi, jos hänestä tulisi vaikka uusi Mika Nieminen, joka oli vähän laiskan pullea olemukseltaan, mutta häikäisevän taitava yksilö kaikin puolin. Olen aina jotenkin pitänyt tuon tyylisistä pelaajista. Mutta toivottavasti Markus ei ole kuitenkaan uusi Jesse Niinimäki.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Saataisiinkohan Markuksesta sellainen puhdas flegmaattinen taitohyökkääjä Suomen maajoukkueelle? Taitoa kun tuntuu olevan about samalla tavalla kuin Mikaelilla, mutta asenne/omistautuminen/fysiikka/tai edes luistelu ei ole (lähelläkään) samaa tasoa. Ei henk koht haittaisi, jos hänestä tulisi vaikka uusi Mika Nieminen, joka oli vähän laiskan pullea olemukseltaan, mutta häikäisevän taitava yksilö kaikin puolin. Olen aina jotenkin pitänyt tuon tyylisistä pelaajista. Mutta toivottavasti Markus ei ole kuitenkaan uusi Jesse Niinimäki.

Tai "Lepo" Lasse! :) Niin, itse olen vähän erimieltä kyllä Markuksen ominaisuuksista, mutta tulevat vuodet tietenkin tulevat näyttämään minkätasoinen ja oloinen pelaaja Markuksesta kehkeytyy. Itse näen Markuksen ennemminkin Ville Peltos tyyppisenä pelaajana. Pitää kuitenkin muistaa, että hän pelasi tällä kaudella jopa 4 vuotta vanhempien kanssa ja kehitys oli kuitenkin huimaa, samoin kuin pisteet. Selväähän on myös, että harvoin tuon ikäinen pelaaja nousee pelillisesti dominoimaan A-junioreita, mutta jo ensikaudella tilanne on ihan toinen.

Niin kuin sanoin, Markus ei erotu hirveästi massasta jos katsoo ainoastaan peliä kokonaisuutena, mutta itse ainakin kun olen seurannut hänen peliään vaihto vaihdolta otteluissa, niin huomaa niitä loistavia ominaisuuksia mitä hänellä on. Markuksella on, samoin kuin isoveljellään loistava pelisilmä, sijoittuminen sekä syötöt, myöskin luistelu on mielestäni vähintään samaa tasoa. Se missä Markus mielestäni häviää Mikelle, on voima, rytminvaihdokset, kiekonkäsittely, puolustaminen, tilannekovuus ja laukaus. Näitä kaikkia taitoja pystyy kyllä hiomaan ja jalostamaan, mutta omasta mielestäni Markuksella on jo nyt yksilötaidot ihan parhaimmasta päästä kun katsotaan A-junioreita yleisesti.
 

Schadowan

Jäsen
Tai "Lepo" Lasse! :) Niin, itse olen vähän erimieltä kyllä Markuksen ominaisuuksista, mutta tulevat vuodet tietenkin tulevat näyttämään minkätasoinen ja oloinen pelaaja Markuksesta kehkeytyy. Itse näen Markuksen ennemminkin Ville Peltos tyyppisenä pelaajana. Pitää kuitenkin muistaa, että hän pelasi tällä kaudella jopa 4 vuotta vanhempien kanssa ja kehitys oli kuitenkin huimaa, samoin kuin pisteet. Selväähän on myös, että harvoin tuon ikäinen pelaaja nousee pelillisesti dominoimaan A-junioreita, mutta jo ensikaudella tilanne on ihan toinen.

Niin kuin sanoin, Markus ei erotu hirveästi massasta jos katsoo ainoastaan peliä kokonaisuutena, mutta itse ainakin kun olen seurannut hänen peliään vaihto vaihdolta otteluissa, niin huomaa niitä loistavia ominaisuuksia mitä hänellä on. Markuksella on, samoin kuin isoveljellään loistava pelisilmä, sijoittuminen sekä syötöt, myöskin luistelu on mielestäni vähintään samaa tasoa. Se missä Markus mielestäni häviää Mikelle, on voima, rytminvaihdokset, kiekonkäsittely, puolustaminen, tilannekovuus ja laukaus. Näitä kaikkia taitoja pystyy kyllä hiomaan ja jalostamaan, mutta omasta mielestäni Markuksella on jo nyt yksilötaidot ihan parhaimmasta päästä kun katsotaan A-junioreita yleisesti.

Joo, siis täytyy myöntää, että olen nähnyt hänet vain kerran pelaavan, joten aika puhdas heitto tuo Mikaniemis-vertaus oli, mutta mitä nyt olen hänestä muuten lukenut/kuullut niin ei välttämättä kokonaisvaltaisena urheilijana ole veljensä tasoa. Markuksen kannalta sikäli harmi, että isoveli on noinkin kova pelaamaan. Varmasti häntä verrataan vielä vuosikausia Mikkeen. Mutta kai siitä jotain lisäpotkuakin saa treenaamiseen jne., varsinkin kun veljeksillä on ikäeroa vain vuosi.

Markus voisi tosiaan olla pelityylillisesti aika lähellä Ville Peltosta. Sopii vain toivoa, että hänestä kehittyy edes jossain määrin niin kova ammattilainen kuin mitä Ville oli/on.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Joo, siis täytyy myöntää, että olen nähnyt hänet vain kerran pelaavan, joten aika puhdas heitto tuo Mikaniemis-vertaus oli, mutta mitä nyt olen hänestä muuten lukenut/kuullut niin ei välttämättä kokonaisvaltaisena urheilijana ole veljensä tasoa. Markuksen kannalta sikäli harmi, että isoveli on noinkin kova pelaamaan. Varmasti häntä verrataan vielä vuosikausia Mikkeen. Mutta kai siitä jotain lisäpotkuakin saa treenaamiseen jne., varsinkin kun veljeksillä on ikäeroa vain vuosi.

Kyllä ja paljon on vielä matkaa, että pääsisi edes Miken nykyiselle tasolle. Kuitenkin Markuksen pistemäärät ja kehittyminen on ollu myös aika hurjaa. Kaveri kuitenkin pelasi suurimmaksi osaksi viime kaudell C-junioreissa, mutta oli jo tällä kaudella ihan pistepörssin kärjessä runkosarjassa ja pleijareissa.

Markus voisi tosiaan olla pelityylillisesti aika lähellä Ville Peltosta. Sopii vain toivoa, että hänestä kehittyy edes jossain määrin niin kova ammattilainen kuin mitä Ville oli/on.

Minusta olisi loistavaa jos kehittyisi edes lähelle Villen tasoista pelaajaa, mutta kaikki on mahdollista, todella lahjakas kaveri kuitenkin kyseessä ja joskus jopa pidetty lahjakkaampana kuin isoveljensä. Loukkaantumiset on ilmeisesti jonkun verran sotkenut kehitystä, eli siihenkin nähden hyvä kausi Markukselta.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt mä ymmärrän vitutuksen, mitä Selänne aikoinaan teidän leirisissä aiheutti. Eikö tuota saatanan Mikaelia saa välillä siirrettyä syrjään ? Näin Mikke tapaa vanhempansa, tällainen on Mikael, nyt Mikael menee ihan itse raitiovaunun kyytiin, Mikael täytti 18 v, katsokaa missä Mikaelin auto on. Mikael on huipputyyppi, Mikalen välittää muista ja on sympaattinen. Ja joukkuekaverit, tämä on todella rauhallinen ja kypsä nuori, sanoitko rauhallinen ja kypsä nuori ? Mikael hoitaa lukion, siitä tulee juristi ja lääkäri, välissä Stanely Cup

Herran perkele, tällä tavalla Hjallis aikanaan nosti Jokerit suosta. Noiden edellä mainittujen lisäksi Teemu tosin oli töissä lastentarhassa, Mikael varmaan helpottaa kuukautiskivuissa.

Mä lainaan teitä, toi paska ei tule koskaan pärjäämääm NHL:ssä, se taklataan hengiltä siellä ihan kuin Teemu.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hah, erittäin tyhjentävästi kommentoitu. Voi vittu sitä Teemu sitä ja Teemu tätä Iltalehdestä Me Naisiin. Ja katsomossa sai vain voimattomasti ihailla ja vihata poikaa.
Vuoroin vieraissa. Mulla kiehuu pahasti.

Ystävämme ja aina maltillisen harkitseva scholl, jossakin vaiheessa puhui, että näistä (mega staroista) pitää ottaa kaikki irti. Tuolta rauhaa rakastavalta kaverilta hyvin sanottu ja kyllä Hifk on sen tehnytkin. Nyt mä tiedän, ettei:

- Mikkellä ole finnejä
- Se osaa ostaa raiiovaunuun lipun
- kaunis hymy
- se ajaa ympäristöystävällisellä autolla (tule apuun Teemu ;)
jne.
- Se on tehnyt kaikenlaisia ennätyksiä,
- olisi tehnyt enemmän jos tuo loukkaantumaton ei olisi loukkaantunut
jne.

How do you feel Juha Junno ? Everything OK ?
 

Tuzzi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
How do you feel Juha Junno ? Everything OK ?

Tuskinpa kukaan Jatkoajan ulkopuolelta Granlundia tuntisi jos olisi Oulussa jatkanut. Janne Pesonen kirjoitetaan vieläkin Helsingin medioissa Jussi Pesonen..
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuskinpa kukaan Jatkoajan ulkopuolelta Granlundia tuntisi jos olisi Oulussa jatkanut. Janne Pesonen kirjoitetaan vieläkin Helsingin medioissa Jussi Pesonen..
Pesosia on niin helvetisti, ettei kukaan pidä niistä lukua.

Annetaan kuitenkin ihan pikku propsit Granlundille siitäkin, että ihan hyvinhän tuo on pelannut.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eilisestä pelistä sen verran, että MG pelasi yhden liian pitkän vaihdon ekassa erässä ja sen jälkeen Mikke katosikin monella tavalla kuvasta. Jalonen kävi erikseen Mikelle penkillä sanomassa, että noin ei tehdä. Minuutin vaihto on minuutin vaihto, ei esim. 1½ minuutin.

Itse olen iloinen, että Mikke tämän mokan teki eilen, koska Miken tuntien hän ei samaa mokaa toista uudelleen. Virheistä oppii. Pelirytmin ja jalkojen toimivuuden kannalta on tärkeätä, ettei liian pitkiä vaihtoja pelata. Kun jalat ei toimi, ei toimi pääkään. Ja Mikestä sen eilen huomasi. Mutta ei Mikke silti huono ollut, paras terä vain katosi tuossa yhdessä ylipitkässä vaihdossa.
 

fiftyeight

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iddrott Förskott Puukädet
Micke on pelannut aivan loistavan kauden, ei siinä mitään. Pleijarit ovat silti osoittaneet niitä osa-alueita, joista huomaa vielä tuon ikävaikutuksen. No, aikaa on ja nuori mies kasvaa jatkuvasti.

Yksi asia on kuitenkin, johon Micken kannattaisi keskittyä jatkossa. Luistelunopeus /-tyyli. Veikkaanpa, että muutaman viikon tehokurssi esim. pikaluistelijavalmentajan kanssa voisi tehdä terää. Nyt tuntuu, että potkuteho suuntautuu hiukan väärään suuntaan, tai jotain.

Ensi kesä on Micken kannalta aika tärkeä. Tuntuma ja oikeastaan varsin hyvä otekin liigaan on saatu ja nyt sitten vaan etiäpäin. Vuojen perästä (oli ex-appiukollani tapana sanoa) nähdäänkin jo toisenlainen kaveri.
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eipä päässyt Micke eikä kukaan muukaan HIFK:sta mukaan Jukka Jalosen leiriryhmään. Hieman kyllä ihmetyttää, varsinkin Micken osalta, mutta ehkä HIFK:ssa ei sitten ollutkaan niin hyviä pelaajia muuten kuin fanien mielestä? Ilmeisesti nuo Jalvannit, Tuomiset, Koskirannat ja Rinkiset ovat enemmän JJ:n mieleen.

Edit: totta tosiaan MG on 18-vuotiaiden kisoissa.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös