Mikael Granlund HIFK:hon!

  • 1 767 417
  • 3 872

HIFK89

Jäsen
Alkaa kyllä pikku hiljaa haiskahtamaan siltä että Miken loukkaantumista peitelty julkisuudessa (aluksi piti olla vain pari päivää pois, sitten taas viikon, pari päivää, ehkä ensi viikolla, ei vielä tänään, huilaa viikonlopun, ei palaa vieläkään...) tai sitten oikeasti ollaan tosi tosi kärsivällisiä eikä oteta pienintäkään riskiä, mikä tietysti oikein!
 

Nick Neim

Jäsen
Ihanko varmasti tiedät, että kirjoittelen täysin ilman minkäänlaista faktapohjaa?

Eli Granlundin loppukausi(ko) on lähteesi mukaan vaarassa? Koska niinhän sä tässä taannoin kirjoitit. Vaikea uskoa sen ainakaan nivusista johtuvan, jos kerta on päässyt vetelemään jo reenejä jäällä noin viikon ajan. Vaikka vittumaisia vammoja ovatkin.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Ihanko varmasti tiedät, että kirjoittelen täysin ilman minkäänlaista faktapohjaa?

Kun puhuit aikaisemmin mahdollisesta leikkauksesta, niin onko se edelleenkin vaihtoehtona, jos tämä kuntoutus ei ota onnistuakseen. Tässähän alkaa meinaan olla kohta kiire kuntoutua, jos Mikke aikoo päästä mukaan nuorten kisoihin...
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Eli Granlundin loppukausi(ko) on lähteesi mukaan vaarassa? Koska niinhän sä tässä taannoin kirjoitit. Vaikea uskoa sen ainakaan nivusista johtuvan, jos kerta on päässyt vetelemään jo reenejä jäällä noin viikon ajan. Vaikka vittumaisia vammoja ovatkin.

Siis, eihän Mikke ole vetänyt mitään treenejä, vaan omatoimista höntsäluistelua. Jengin mukana ei ole vetänyt mun tietääkseni yhtään kunnon treeniä...
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kun puhuit aikaisemmin mahdollisesta leikkauksesta,

Mä en ole puhunut mistään leikkauksesta mitään. Ainoastaan tuonut julki, että eri lähteistä (eikä ihan paskoista) saadun tiedon perusteella, vamma saattaa sittenkin olla pahempi kuin on annettu ymmärtää. Ja edelleen ei ole siis treenannut jengin mukana lainkaan, vaikka täällä näin on väitetty.
 

Nick Neim

Jäsen
Hifk since 1993 kirjoitti:
Siis, eihän Mikke ole vetänyt mitään treenejä, vaan omatoimista höntsäluistelua. Jengin mukana ei ole vetänyt mun tietääkseni yhtään kunnon treeniä...

Firmajäiltä poistuessani vastaan käveli (juu, ihan käveli omilla jaloillaan) Mikke ja jäällä kirmasi ihan hyvään malliin.

Joo, mun mokani. Vedin johtopäätöksiä ja ajattelin tämän perusteella Miken olleen jo ihan jengin reeneissä, mutta saattaahan kyse olla ihan omatoimisista höntsäilystä tmv. Nokilleenhan siitä saa jos alkaa pätemään ilman faktapohjaa.. : )
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Mä en ole puhunut mistään leikkauksesta mitään.

Ok, sitä tulee tehtyä johtopäätöksiä kaikista pahimpaan suuntaan. Itse kun tiedustelin tästä kyseistä asiasta, niin ei paljon tietoa herunut (mistään paluu aikatauluista). Uskon kuitenkin siihen, että seura ei halua tehdä mitään hätiköityä, joka voisi aiheuttaa suuria ongelmia nuoren pelaajan tulevaisuudessa (vamman uusiutuminen/ikuinen vaiva). Voisiko sanoa näin: hiljaa hyvä tulee...
 

-3112-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ManU, HSV
Ja edelleen ei ole siis treenannut jengin mukana lainkaan, vaikka täällä näin on väitetty.


Lisäyksenä URHO:lta kuultuna miehen omasta suusta, että on jo treenattu joukkueen mukana jonkin aikaa.

Nää 'tietolähteet' on edelleen samaa tasoa, kun aikanaan tiedot Jeren haluista palata joukkueeseen. Mutta hyvin sä kuitenkin vedät nämäkin;)
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nää 'tietolähteet' on edelleen samaa tasoa, kun aikanaan tiedot Jeren haluista palata joukkueeseen. Mutta hyvin sä kuitenkin vedät nämäkin;)

Oot kyllä onneton käpy. Ei tarvi Jerestä enää juuri keskustella, mutta mä kuitenkin luulen (tiedän) tietäväni Jeren asiat monin verroin paremmin kuin sinä.

Ja ihan yhtä lailla Granlundinkin näköjään. Näyttää officen jätkää vituttavan yli kaiken, kun edelleenkin tietoa tulee, vaikka officen poika muuta yrittää väittääkin. Oot melkoinen surkimus.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Ihanko varmasti tiedät, että kirjoittelen täysin ilman minkäänlaista faktapohjaa?

Ainakin minulle nämä kirjoitukset ovat vailla faktapohjaa, mikäli ne ovat esitetty ilman minkäänlaisia oikeita lähteitä. Eli juurikin nämä "lähteideni mukaan...", kuulin, että..." ja niin edelleen. Pelkkää sanahelinää. Älä silti huoli, en muutenkaan ota sinua vakavasti.
 
Viimeksi muokattu:

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikö meidän kannata uskoa näiden palstatietäjien sijaan itse kohdetta? Mikkehän sanoi tänään että pelaa lauantaina. Case closed.

Jos tietysti nyt pääsee kokoonpanoon :D
 

Visnovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång, alltid. Vaahteralehdet. HCK.
Mahtava homma, jos Mikke pääsee lauantaina jo pelaamaan. Alkaa olla jo sen aikakin, että saadaan Mikke kehiin ja Jerrylle sitä maalitiliä suuremmaksi. ;)
 

Saskatoon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Wild, HIFK, Hyvinkään Tahko
Eikö meidän kannata uskoa näiden palstatietäjien sijaan itse kohdetta? Mikkehän sanoi tänään että pelaa lauantaina. Case closed.

Tosin eikös sen Novan haastattelun mukaan Miken pitänyt olla jo takaisin jotain viikko sitten?

Mutta joo, toivotaan parasta, turha tässä on spekuloida, tulee sitten kun on tullakseen, hyvinhän Hifk ottaa niitä pisteitä ilmankin Mikkeä.
 

COLHC1980

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Deutscher Fußball-Bund, NP #3
Nää 'tietolähteet' on edelleen samaa tasoa, kun aikanaan tiedot Jeren haluista palata joukkueeseen. Mutta hyvin sä kuitenkin vedät nämäkin;)

No, ei nuo "tietolähteet" nyt ihan paskaa ole puhunut Isakssonille. Että näin!

Hieno homma, jos Mikke on kuntoutunut ja on pelikuntoinen lauantaina! Jerry tuntuu ainakin kaipaavan, vaikka on paikkoja niin ei saa nyt mistään sisään. Mitäs J. Ahtola on mennyt heittämään 14 kaappia, niin odotuksia myös on.
 

strava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oot kyllä onneton käpy. Ei tarvi Jerestä enää juuri keskustella, mutta mä kuitenkin luulen (tiedän) tietäväni Jeren asiat monin verroin paremmin kuin sinä.

Ja ihan yhtä lailla Granlundinkin näköjään. Näyttää officen jätkää vituttavan yli kaiken, kun edelleenkin tietoa tulee, vaikka officen poika muuta yrittää väittääkin. Oot melkoinen surkimus.

"Officen poika", "onneton käpy","melkoinen surkimus" ja tämä vain, jos uskalsi arvostella suurta Isaksonia. Granlund sanoo olleensa jäällä joukkueen harjoituksissa ja Isakson sanoo ettei ole ollut. Kumpaa uskoa?
Ja tosta Jere asiasta voisin lyödä vedon. 3112 tietää taatusti paremmin Jeren asiat kuin sinä. Lupaatko vuoden kirjoittaa pelkästään positiivisia kirjoituksia HIFK osioon jos olen oikeassa. Minä taas lupaan kirjoitella tuplanegatiivisesti sinuun verrattuna, jos olen väärässsä.
Asia on helppo ratkaistakkin. Jere tuntee (toivottavasti) parhaiten omat asiansa ja häneltä voi kysyä asiaa. Sait hänen numeronsa 3112:lta joten anna palaa, tai lopeta toi vittuilu.
 

-3112-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ManU, HSV
Oot kyllä onneton käpy. Ei tarvi Jerestä enää juuri keskustella, mutta mä kuitenkin luulen (tiedän) tietäväni Jeren asiat monin verroin paremmin kuin sinä.

Ja ihan yhtä lailla Granlundinkin näköjään. Näyttää officen jätkää vituttavan yli kaiken, kun edelleenkin tietoa tulee, vaikka officen poika muuta yrittää väittääkin. Oot melkoinen surkimus.


Offtopiccia......On olemassa ihmisiä, joille pelaavat kertovat mitä kyseinen ihminen 'haluaakin' kuulla ja on olemassa ihmisiä (huom. ystäviä), joille pelaajat kertovat miten asiat ovat oikeasti. Kumpaan sinä issakson kuulut??;)

Näitä 'tarinoita' saammekin sitten lueskella monen henkilön hymyillessä usein myös tältäkin palstalta;)
 
Jos sopii laittaa jotain muutakin, kuin väittelyä siitä kuka tuntee Jere Karalahden parhaiten, niin Tammikuun 11. päivänä järjestettävässä Suomen Urheilugaalassa on yhdessä kategoriassa ehdolla muuan Mikael Granlund.

"Vuoden läpimurto -ehdokkaat:

- Mikael Granlund (jääkiekko)
- Matti Heikkinen (hiihto)
- Emilia Pikkarainen (uinti)"
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Offtopiccia......On olemassa ihmisiä, joille pelaavat kertovat mitä kyseinen ihminen 'haluaakin' kuulla ja on olemassa ihmisiä (huom. ystäviä), joille pelaajat kertovat miten asiat ovat

Tästä nyt on turha vittuilla Isakssonille. MG:n tilanne on se, että omien sanojensa mukaan nivus meni todella pahasti ja haaveissa on paluu ensi viikolla. Torstaina ja lauantaina ei.

Toivotaan että MG toipuu mahdollisimman pian normaaliin kuntoon. Vaikka vihollisseurassa pelaakin, pakko on ihailla nuoren pelaajan taitoa ja itseluottamusta. Yksi liigan parhaista jo nyt - mitä sitten ensi kaudella jos täällä pelaa?
 

Isaksson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Asia on helppo ratkaistakkin. Jere tuntee (toivottavasti) parhaiten omat asiansa ja häneltä voi kysyä asiaa.

Niinpä, ja arvaa huvikses mihin kertomani perustuu. Enkä tarvi siihen puhelinnumeroita keneltäkään muulta.

Ja mitä Granlundiin tulee, niin sanoin, ettei ole treenannut jengin mukana. En muuta. Joka tapauksessa, kuten Cobolkin tuossa sanoo, niin paljon pahemmin on käynyt kuin mitä on annettu ymmärtää. Tuli tuo tieto nyt sitten vaikka hevon perseestä, niin totta se nyt kuitenkin on, sanoo 3112 mitä hyvänsä.
 

-3112-

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ManU, HSV
Tästä nyt on turha vittuilla Isakssonille.

Eihän tällä palstalla kukaan vittuile issaksonille. Korjataan vain pieniä lapsosia, joita issakson palstalla viljelee.

M.G. sanoi ITSE suorassa tv-lähetyksessä EILEN, että pelaa LAUANTAINA ja ON HARJOITELLUT JO joukkueen mukana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös