Oot kyllä onneton käpy. Ei tarvi Jerestä enää juuri keskustella, mutta mä kuitenkin luulen (tiedän) tietäväni Jeren asiat monin verroin paremmin kuin sinä.
Ja ihan yhtä lailla Granlundinkin näköjään. Näyttää officen jätkää vituttavan yli kaiken, kun edelleenkin tietoa tulee, vaikka officen poika muuta yrittää väittääkin. Oot melkoinen surkimus.
"Officen poika", "onneton käpy","melkoinen surkimus" ja tämä vain, jos uskalsi arvostella suurta Isaksonia. Granlund sanoo olleensa jäällä joukkueen harjoituksissa ja Isakson sanoo ettei ole ollut. Kumpaa uskoa?
Ja tosta Jere asiasta voisin lyödä vedon. 3112 tietää taatusti paremmin Jeren asiat kuin sinä. Lupaatko vuoden kirjoittaa pelkästään positiivisia kirjoituksia HIFK osioon jos olen oikeassa. Minä taas lupaan kirjoitella tuplanegatiivisesti sinuun verrattuna, jos olen väärässsä.
Asia on helppo ratkaistakkin. Jere tuntee (toivottavasti) parhaiten omat asiansa ja häneltä voi kysyä asiaa. Sait hänen numeronsa 3112:lta joten anna palaa, tai lopeta toi vittuilu.