Porvoon Kärppä kirjoitti:
Jos taas Jere#3 vitsaili asialla viitaten taannoiseen Miken junnusopimukseen Kärpissä, kuten itse viestin oletin, olen edelleen sitä mieltä kyseessä on harvinaisen kulahtanut vitsi joka tuskin naurattaa enää ketään.
No, en tiedä naurattaako se ketään, mutta onhan tuo ihan uskomatonta perseilyä Kärppien puolelta. Ymmärrän toki sinun vitutuksesi, itseänikin vituttaisi, jos tuon tason lahjakkuus mokattaisi samassa sarjassa pelaavan joukkueen riveihin, ja etenkin kun tuo tapa oli tuollainen. Tapaus Mikke Granlund ja hänelle Kärpissä tarjottu "pelaajasopimus" on perseilyn hall of famessa vielä pitkään, ja aivan varmasti sitä jaksetaan muistella.
Itse lupaan pitää tämän asian suhteen vitsailun ainakin pelkästään HIFK-osiossa, jossa se ei ketään harmita. Yhtä lailla, jos kulahtaneista vitseistä puhutaan, niin paljon kulahtaneempi minusta on "Hirso ja puhutut pisteet".
Joten jos sinua porvoon kärppä vituttaa, niin miksi tulet tänne näitä "vitsejä" lukemaan? Kärppä-osiossa vitsiä tuskin halutaan muistella. Ja ai niin... se kun ei ole edes vitsi, vaan aito penailu, johon edes itse Sir Pentti ei olisi pystynyt. Vai olisko?