Olen muutaman vuoden Mikkeä vanhempi ja kyllä minulla Oikiksen ohella on tuo pillu pyörinyt ihan suht tiiviisti mielessä. Ihmisiähän me vain olemme, Mikke myös.
Se on terveen miehen merkki!
Olen muutaman vuoden Mikkeä vanhempi ja kyllä minulla Oikiksen ohella on tuo pillu pyörinyt ihan suht tiiviisti mielessä. Ihmisiähän me vain olemme, Mikke myös.
No eikös tämä ole jo vanha juttu viime kesältä, johan tuota koppeloa kävi joku muu kaveri syksyllä tuuppaamassa. Vai onko tämä nyt sitten sitä tosirakkautta?
Luonnollisesti te olette tottuneet näkemään Mikaelin säkenöivimmillään, muuallakin kuin Apollossa, mutta tällaisen satunnaisesti televisiosta hänen peliään seuraavan on vaikea ymmärtää kohtuuttomia odotuksia pelaajien kohdalla.
Ei ole MG ollut oma huikea itsensä viime peleissä. Tai ainakin niin olen itse huomannut. Mites muut? Onko MGn otteissa näkynyt jotain hiipumista?
-Tinke-80
Ei ole MG ollut oma huikea itsensä viime peleissä. Tai ainakin niin olen itse huomannut. Mites muut? Onko MGn otteissa näkynyt jotain hiipumista?
-Tinke-80
Jos tosiaan ylikunto olisi kyseessä, mitä kukaan ei toivo, niin Granlund ei välttämättä tämän kauden aikana tasolleen nouse. Eiköhän jätkä ole kuitenkin tänään ratkaisemassa peliä HIFK:lle.En nyt osaa oikein spekuleerata mikä tähän voisi olla syynä. Ylikunto? Paineet ovat nyt poikkeuksellisesti kasaantuneet liikaa Miken hartioille sen missatun rankkarin jälkeen? Kova treeni takana ja jalat tukossa?
Miken pää ei kestä pelin ja käytännössä turnauksen ratkaissutta noloa rankkaria Ruotsia vastaan? Ottanut siitä niin paljon itseensä, että henkinen puoli ei ole siinä kunnossa, mikä puoltaisi ja avittaisi sitä fyysistä dominointia jäällä, mitä oli alku- ja keskikaudesta?
Nyt sekin sitten varmistui. Lähde täältä: http://www.hifk.fi/uutiset/mikael_granlund_ja_ifk_sopimukseen
Näköjään 2 vuoden mittainen sopimus. Tuossa ajassa mies tuskin vielä miksikään profiilipelaajaksi nousee.
Niin. Vai olisiko ihan sellainen maallinenkin asia, kun ylioppilaskirjoitukset?
Oli pakko tulla kirjottamaan tänne kun katselin Highlighteja Claude Girouxista. Monia vertailuja on Mikestä tehty, mutta tämä kaveri oli ihan kuin ilmetty Mikke (tietenkin köyhän miehen Mikke) pelityyliltään vaikka mailat ovatkin eripuoleisia. Jotenkin samanlaista pelaamista, järkeä, pelisilmää ja muutenkin toimintaa kun Mikellä. En tiedä onko muiden mielestä hyvä vertaus, mutta käykääpähän vilkaisemassa jos jaksatte.