Täyttä asiaa tämä. Minähän olen jopa kukkahattutätien puheenjohtaja näissä, sm-liigassa pitäisi AINA olla sääntö, että päähän kohdistunut on minimissään 3 peliä rankkua. Sorry Jere, mahtaisiko tuo pelata peliäkään. Tiedän senkin, että MiG on pelaaja, joka kanan kropalla haastaa aina kun mahdollista jokaisen kentällä olevan Norsun ja kesken parhaimman veivin saattaa itsekin törmätä laitaan. Ei siis tarvita kenenkään apua. Jos/kun ammattilaiset sanovat, että turvalaidat auttavat niin sellaiset hankitaan. Ei voi olla rahakysymys, ei saa olla rahakysymys. Ja wanhana erotuomarina, taklaajalla on aina päävastuu. Tästä Hifk osio tykkää.Mutta itse asiaan; en halua olla mikään pahanilmanlintu, mutta valitettavia tapauksia historia tuntee kun jo nuorella iällä on alkanut tulla näitä aivotärskyjä, Nikkoja ja muita.
Noista esimerkeistä, minä harrastelin aikanaan kiekkoa ja futista samassa joukkueessa Linnan Kaiden kanssa. Olisi hänelläkin ollut aika paljon annettavaa, sen verran lahjakas kaveri oli. (toki hyvin menee Kaidella nytkin).
Tästäkin samaa mieltä. Tässä vaiheessa pääkoppa ja sen kunto ei jaksa oikeastaan edes kiinnostaa, kreikkalaisen versonmaksajan tapaan. Kunhan joku vaan veisi nämä kolotukset ja kramppien oireet. Sillä jo pärjäisi.Meillä wanhemmillahan se ei tuntuisi missään kun aivot lilluvat viskissä..