Olihan ennen tuota hetkeä jo useampia kotikonttauksia. En muista tälläistä kautta olleen aikoihin että kotona olisi kontattu näin monta kertaa. Yleensä peli on ollut paskallakin joukkueella ihan ryhdikästä.
Tottakai jokainen osaa huutamisen jalon taidon. Mutta kyllä henkilöjohtamiseen kuuluu se että sieltä työkalupakista löytyy muutakin kuin se huutaminen. Tuskin sinäkään tykkäisit jos töissä esimiehesi vaan huutaisi sinulle 24/7. Espoosta tuli jo ihan Jatkoajassakin viestejä Ahon valinnan jälkeen tuosta huutamisesta ja oon kyllä ihan Jatkoajan ulkopuolellakin kuullut siitä. Suurimman osan tuntemus Kotkaniemestä perustuu yhteen videoon jossa tuomaritoiminnasta vittuuntunut valmentaja antaa täyslaidallisen Kajaanissa jatkuvasti olleelle paskalle tuomaroinnille.
Viime kaudella fysiikkavalmennuksen hoisi Hero Mali jonka fyssariaikoina Ässät säästyi varsin hyvin loukkaantumisilta. Nyt Aho halusi itse vastata siitä. En tiedä johtuiko se siitä että fysioksi otettiin uusi kaveri, mutta toisaalta Valli entisenä kiekkoilijana varmasti tietää jonkin verran asiasta. Uskoisinkin että Kotkaniemi luottaa kyllä Valliin tulevaisuudessa tai käyttää jotain toista fysiikkavalmentajaa.
Kotikonttauksista olen samaa mieltä. Ne olivat anteeksiantamattomia.
Kotkaniemi on todella tunne edellä menevä koutsi. Tulee läikkymään yli vielä monta kertaa, eikä haittaa ainakaan mua. Tykkään että asioita tehdään tunteella ja annetaan laulaa jos on sen paikka.
Ahon kohdalla maine on pahempi kuin todellisuus. Hänelläkin on heikkoutensa, mutta tuo että vain huutaisi kokoajan, ei pidä paikkaansa.
Valmentajista liikkuu todella paljon negatiivista huhua. Jokaisessa joukkueessa on pelaajia jotka eivät pidä valmentajasta ja kertovat näin ollen negatiivisia asioita eteenpäin ja niin ne huhut saavat alkunsa.
Hero hoiti viime kaudella joo fysiikan, muistin että lähti vuotta aiemmin.
Kuitenkin, tällä kaudella on todella paljon loukkeja mitkä ovat yksinkertaisesti vain huonoa tuuria.
Kotkaniemelle toivon onnistumista. Toivon myös että seurajohdon paniikkiratkaisu ei epäonnistu. Kotka laitettiin junan alle ja se on raakaa peliä.
Ahon potkut ymmärrän koska juhlakausi, mielestäni väärä ratkaisu, mutta ymmärrettävä. Nyt vaan seurajohto myös kantakoot vastuunsa jos tämä ratkaisu epäonnistuu.