Mika Strömberg Jokereihin

  • 23 546
  • 61

Dominator131

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ihan varmasti tajuaa itsekin numeron luovuttaa, minä toivon että luovuttaa sen lisäksi peliaikansa ja paikkansa pukukopistakin.

Älä nyt naurata. Tähän mennessä tehokkain pakki Kauppinen ulos, miksi?
Itse Kauppinen varmaankin tajusi/halusi pelinumeronsa luovuttaa Röllille.

Röllin tulon myötä meillä on kyllä kiekollista taitoa ihan mukavasti; Rölli, Kauppinen, Tuulola, Jarrett, Kantor.. Vielä kaipaisi defensiivisten pakkien tasonnostoa kun Kuparinen on vielä loukkaantuneena. Hyvä siirto joka tapauksessa!
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Toivottavasti myös Rontti saadaan takaisin kotiin. Ässät tarvitsee kipeästi vahvistusta pakistoon, vaikka tuleviksi kausiksi.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aloitetaan toisesta päästä ja kiitetään Kauppista pelinumeron luovuttamisesta. Äijä touhua. Röllille kait riittää, kun toteaa "tervetuloa himaan".

Hieno asia sekin, että tämä show saatiin päätökseen ja jos kerran Mika on aktiivisesti ollut yhteydessä ei tässä ollut kuin yksi oikea vaihtoehto, äijä himaan.
 

ensio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Greg "Paras" Jacina & John "0+2" Lammers
Toivottavasti myös Rontti saadaan takaisin kotiin. Ässät tarvitsee kipeästi vahvistusta pakistoon, vaikka tuleviksi kausiksi.

No ainakin Rontti on viimeisen päälle tunnollinen harjoittelija. Tuosta syystä Hirsimäen kannattaisikin olla hereillä. Jos Mikalle saisi lisäksi hommaansa tutoriksi esimerkiksi tuon Masan, niin kukapa tietää mitä tapahtuu.

No mutta, sitten mä heräsin... Rontin potentiaali ei puhjennut Matalamäen Ässissä, ei Toivolan Ässissä, ei Pajuojan & Härkälän Ässissä, ei Sheddenin Jokereissa, joten sopii miettiä että vieläkö me tarvitsemme tällaisen pelaajan Ässiin tälle kaudelle? Alisuorittajia kun on nyt jo ihan riittävästi. Sinänsä harmittaa Mikaa kritisoida, koska olen omin silmin nähnyt, miten sisukas treenaaja se on. Mihin kaikki se asenne jää matkalla kaukaloon? Vai pitäisikö Rontin alkaa käydä lenkillä yhdessä Kivenmäen kanssa? Siitä hommasta, sparrauksesta, voisi Hirsi muutaman euron kassaan laittaakin.

Valitettavasti tämä Rontin ulkoistaminen Jokereista ei ollut mikään yllätys. Jo lähtökohtaisesti ihmettelin, mistä aivan erityyppisiä puolustajia rakastava Sheddeni sai päähänsä näyttää vihreää valoa juuri Rontille. No mutta, toivottavasti Mika nyt saisi uransa vielä kuntoon. Vaikuttaa mukavalta kaverilta, mutta onko jääkiekko sittenkään mukavien poikien laji?
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Hieno homma! Tosin uutinenhan ei ole se, että Ströba Jokereihin palasi. Vaan se miksi Ströba joutui paikkaa moneen kertaan pyytelemään ronttien yms sijaan aivan kuten mm. sivullekirjoittanut on useasti aiemmin ihmetellyt. Mutta mitäpä näistä, ei Jokereissa tätä puolta asioista ole ennenkään hoitaa osattu :)
 

HLe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jokereiden sivustolla näemmä asiaan jo pureuduttiinkin seuraavasti:

"Strömberg pelaa Jokereissa vanhalla tutulla numerollaan 26. Näin ollen Marko Kauppisen loppukauden pelinumeroksi tulee 10."

Muistaako muuten kukaan milloin viimeksi Jokereissa on pelattu numerolla 10? Olen itse hieman ihmetellyt että muissa seuroissa 10 on jonkun ikonin numero mutta Jokereissa näin ei ole, tai sitten olen vain liian nuori kaikkia Jokeri-ikoneita muistamaan.
 

Tommy#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
West Ham, HJK, Urheiluseura Rapakunto
Muistaako muuten kukaan milloin viimeksi Jokereissa on pelattu numerolla 10?

Jokiharjun jälkeen ainakin Fredrik Nilsson tais pelata 90-luvun lopussa kymppipaidalla.
 

Faga

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Muistaako muuten kukaan milloin viimeksi Jokereissa on pelattu numerolla 10? Olen itse hieman ihmetellyt että muissa seuroissa 10 on jonkun ikonin numero mutta Jokereissa näin ei ole, tai sitten olen vain liian nuori kaikkia Jokeri-ikoneita muistamaan.

Sean Bergenheim? Vai muistanko ihan väärin.

Eihän Wadella ja Röllillä ikäeroa ole kuin kolme vuotta. Pakkipari takaisin, Wade kehiin!
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
itse hieman ihmetellyt että muissa seuroissa 10 on jonkun ikonin numero mutta Jokereissa näin ei ole, tai sitten olen vain liian nuori kaikkia Jokeri-ikoneita muistamaan.
Taidat nyt puhua siis Esa Tikkasesta.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Oli aluksi, mutta vaihtoi muistikuvieni mukaan syksyllä 2004 kymppiin.

Juu, Jarna on viimeisin #10:n kantaja Jokereissa. Sitä ennen kymppiä ovat kantaneet Bergenheim (01-04), Tikkanen (99-00), Fredrik Nilsson (98-99) jne.

Pitänee kaivaa vaatehuoneen kätköistä esiin Strömbergin pelipaita kaudelta 95-96. Vaikkapa seinäkoristeeksi nyt, kun konkari on vihdoin taas kotona.
 

Alfredsson#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ottawa, Jokerit

TeeVee

Jäsen
10

Heh, vanhoilta sivuilta löytyi tuollainen lista 10-paidassa pelanneita.

Sean Bergenheim, Ray Giroux, Mark Deyell*, Rastislav Pavlikovsky, Eric Perrin, Esa Tikkanen, Fredrik Nilsson, Tomi Mäkelä, Jani Rita, Juha Jokiharju, Anssi Melametsä.

Deyell pelasi Jokereissa vain harjoitusotteluita/turnauspelejä.
 

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Kaikkea sitä sattuu ja tapahtuu kun Jatkoajan avaa eteensä. Ei vaan tervetuloa kotiin!

p.s. Terveisiä ykköskoutsille ja muillekin, toivottakaa Ströbä tervetulleeksi himaan ekassa kotimatsissa. Ehkä mä jo ensi kaudella pääsen taas paikan päällekin joskus (nimim. 2 matsia nähty tänä vuonna - jiihaa).
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ainoa oikea ratkaisu Virmaselta. Tämä sopimus olisi pitänyt tehdä jo syksyllä 2006, mutta järki voitti kuitenkin lopulta ja hyvä niin.
Quote that. tervetuloa takaisin himaan. Tätä odotettiin ja kaivattiin ja nyt vihdoinkin se tapahtui. Puolitoista kautta myöhässä, mutta ei liian myöhässä. Odotan innolla seuraavaa himamatsia!
 

kristian

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK - Muita ei oo
Strömberg on 37-vuotiaanakin parempi, kuin yksikään IFK:n tämänhetkisessä rosterissa oleva puolustaja. Ja kokemusta tarvitaan joukkueessa myös.

Hieno nähdä Ströba takaisin Jokerinutussa. Jopa näin IFK:n kannattajan näkökulmasta.
 

Heatley

Jäsen
Suosikkijoukkue
"Ei oo ku Jokerit. V*TTU"
Kiitos, Harry ja Matti.

Tervetuloa Mika himaan !

Ja uran loputtua paitaa kohti kattoa...

Ehdottomasti samaa mieltä! Nyt vaan Harry teettämään Mikalle samantyylisen paidan kuin HIFK teki aikanaan Karalahdelle, Keep Your head up i´m back! Tosin ainut ero olisi selässä numero 26 :D
 

laredo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sipoon Wolf, Malaga, Barcelona, työväen ampujat
Röllin kotiin saaminen ei ole pelkästään pelillinen voitto Jokereille, vaan myös selkeä statement H&V:ltä siihen, että perinteitä on alettu kunnioittaa.

Veit sanat suustani.

Päivän paras uutinen. Rölli on palannut kotiin! Kiitos tehoduo H&V:lle tästä.
 

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Onkos mitään erikoista tifoa tai jotain suunniteltu Mika Strömbergin paluun jodosta? Siis torstaille...
 

-Ville-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadin Jokerit 1967-2014 & 2023> | Leijonat | Nato
Onkos mitään erikoista tifoa tai jotain suunniteltu Mika Strömbergin paluun jodosta? Siis torstaille...

Ei sitten minkäänlaista.
 

yki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kaksi peliä nähnyt Rölliltä ja ei voi muuta sanoa, kun että on todella täyttänyt paikkansa paremmin kuin hyvin. Hyvä puolustuspäässä, hyvä hyökkäyspäässä, avaukset hyviä ja yleensä suoraan lapaan, taklauksia, kiekkojen eteen hyppimistä ym...

Minä tykkään ja toivon että Rölli nähdään myös ensi kauden joukkueessa. Ensi kaudella meillä voikin olla kolme kovaa jokeria: Varis, Strömberg ja Lind... Siinä sitä vanhaa ja hyvää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös