Mika Norosen isku Teemu Pulkkiseen Jokerit-Lukko-ottelussa

  • 140 664
  • 829
Tila
Viestiketju on suljettu.

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Minulla ei ole mitään syytä epäillä arvostetun toimittajan ja lätkäjätkän sanoja.

No eipä tuokaan tee noista asioista mitään faktoja.

Ihmettelen vain miten "arvostettu toimittaja" ja" lätkäjätkä" liittyvät Esko Seppäseen?

Haisee samanlaiselta Eskon kirjoituksista riippumattomalta perseennuolennalta mitä tällä palstalla jotkut osoittavat "johtavaa" kohtaan.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Haisee samanlaiselta Eskon kirjoituksista riippumattomalta perseennuolennalta mitä tällä palstalla jotkut osoittavat "johtavaa" kohtaan.
Olet väärässä. Huomaan ettet tunne kirjoitushistoriaani lainkaan. Samalla lailla kun olen kehunut P.Sihvosta silloin kun ollut aihetta ja moittinut silloin kun menee väärälle raiteelle, samoin olen Seppäsen ja kaikkien muiden jääkiekon parissa toimineiden kohdalla toiminut. Jopa Jarmo Muukkosen kohdalla. Värilasit kun ottaa pois päästä, tämä on helppo huomata.
 

Lazze

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Tappara, Warkis, Leijonat & suomalaiset.
Käsittämätön määrä sivuja tästä tilanteesta. Tämä tekee hyvää pudotuspelejä ajatellen, varsinkin jos tämä kaksikko kohtaisi toisensa.

Pahempaakin on nähty, mutta tuollaista ei voi suvaita. Vähemmälläkin sivumäärällä olisi voinut selvitä tästäkin jupakasta. Rangaistus oli kait ihan ok. Olen antanut oman nollalausuntoni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös