Viestin lähetti kariya_9
Onko Saipan kapteeni Mika Kauppinen enää liigatasoa? Pelaako hän Saipassa vain vanhoilla näytöillään? Mitä mieltä olette?
Minun mielestäni Kauppinen on ollut Saipan suurin alisuorittaja. Tarttis tehdä jotain.
Viestin lähetti Ronnie
Kauppisen maalipyssy ehkä vähän ruostunut vuosien mittaan, mutta edelleen hyvin käyttökelpoinen ja monipuolinen pelaaja.
Viestin lähetti mirasane
Ei Kauppinen koskaan ole mikään maalitykki ollut ja sellaista hänestä ei kannata odottaakaan.
Viestin lähetti ukko idänmies
Turha ketju. Yhtä SaiPan parhaista senttereistä on turha mollata. Sellaista pelisilmää ja tilannetajua kuin Kalella on, ei ole kovin monella muulla pelaajalla SM-Liigassa.
Viestin lähetti kariya_9
Selvä se, uskotaan uskotaan. Kauppinen taitaa nauttia suurta luottamusta fanien keskuudessa ja sehän on aina hyvän kapteenin merkki. Pyydänkin anteeksi niiltä ketä ketju loukkasi mutta itse odotan kuitenkin kokeneelta SM-liigasentteriltä paljon enemmän kuin mitä hän tähän mennessä on näyttänyt.
Viestin lähetti Ted Raikas
, ellei sitten omista junioreista kasva samantapainen raataja.
Ville Kohoa pitäisin erittäin potentiaalisena "modernina" Kauppisena. Luistelu, laukaus ja aloitukset parempia, mutta vastaavasti pelikäsitys ja syöttely ovat heikompia ainakin toistaiseksi. Työmäärä, omistautuminen ja monipuolisuus kuitenkin on samaa luokkaa.Viestin lähetti Ted Raikas
Tulee olemaan hyvin vaikeata löytää liigasta samantasoinen ja hintainen kaveri. Voi osoittautua mahdottomaksi, ellei sitten omista junioreista kasva samantapainen raataja.
Viestin lähetti Ronnie
Oliskos Ville Kohossa potentiaalia tähän?
Viestin lähetti Aksu
Minulle jäi edelleen epäselväksi mitä sinä häneltä tarkalleen ottaen odotat?