Mika Alatalo......?

• 8 622
  • 32

rtvaix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Aikataulu

Joo ...

Ei harmita yhtään, vaikka Hagman meni TPS:iin, Alatalo sammaan seuraan ja Riihijärvi johonkin hurriseuraan. So what.

Jokereiden ja TPS:n nimilista nyt loppukevväästä on pelottavan näköinen. Sehän on osin harhaa. Aika moni heidän listanimistänsä päätyy änäriin.

Kärpillä on liigasta perinteitä päästä finnaaliin nimettömälläkin porukalla. Kuten Junno lohkaisi, mielestäni aika osuvasti: "Ei ole mitään järkeä ostaa ongelmia itselleen, niitä on jo omasta takaa ihan tarpeeksi." Kärppien tilanne minun ajatusmaailmaani näyttää helevetin hyvältä ajatellen ensi kautta.

Se on kyllä fakta että kausi 2000-2001 meni päin persettä Kärpillä. Ei haittaa. Virheistä ollaan varmasti opittu. Flunssarokotukset kuntoon ja ensi kevväänä finaaliin. Se on siinä.

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Originally posted by rtvaix
Joo ...

Se on kyllä fakta että kausi 2000-2001 meni päin persettä Kärpillä. Ei haittaa. Virheistä ollaan varmasti opittu. Flunssarokotukset kuntoon ja ensi kevväänä finaaliin. Se on siinä.

Silläkin uhalla, että menetän täysin olemattoman uskottavuuteni, sanon seuraavaa:

Älä rtvaix hyvä jaksa jauhaa paskaa. Kausi 00-01 meni Kärpiltä helvetin hyvin, sanoi sinun raukkaparkakärppäsydämesi mitä tahansa. Toivottavasti saan ensi kaudella törmätä johonkin niistä useista fiksuista kärppäfaneista. Kaltaisesi teinifanit, jotka luulevat oulun olevan jääkiekkoilun mekka, voisivat välillä pitää suunsa kiinni.

Kyllä, olisin minäkin tämän viestin osalta niin voinut tehdä mutta paskat, välillä läikkyy yli.

ps. Viesti on sitten kirjoitettu täysin vesiselvänä.

rtvaix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tosissaanhan Minä Olen

Joo ...

Jokerit (=Helsingin Sanomat) väitti, että sepä oli vuosisadan yllätys, että Kärpät tiputti Jokerit.

Mitä tämä lause tarkoittaa?

Se tarkoittaa minun mielestäni vaan sitä, että etelän immeiset luulee ittestään liikoja. Ei muuta. Jos Kärpät ei ole ensi kaudella finaalissa, se on mulle suuri pettymys, niinkuin oli edellinenkin.

Voitto on meidän!

rtvaix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Joo ...

Mulla on koira. Se on yli 10v vanha. Varmana kuolee kohta, älä murmeli viitti, kiitos.

Jokereiden ja Bluesin idea minun mielestäni on kuollut. En mää murmelin takia mielipidettäni muuta.

Täältä ei tähän.

Habby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Les Canadiens de Montréal, John Ferguson Sr
Re: Tosissaanhan Minä Olen

Originally posted by rtvaix
Joo ...

Jokerit (=Helsingin Sanomat) väitti, että sepä oli vuosisadan yllätys, että Kärpät tiputti Jokerit.

Mitä tämä lause tarkoittaa?

Se tarkoittaa minun mielestäni vaan sitä, että etelän immeiset luulee ittestään liikoja. Ei muuta. Jos Kärpät ei ole ensi kaudella finaalissa, se on mulle suuri pettymys, niinkuin oli edellinenkin.

Voitto on meidän!

Jos sinun raapustuksesi perusteella pitäisi jotain päätellä oululaisista ja kärppäfaneista, niin samaa voisi sanoa teistäkin. Kuvittelette itsestänne ja joukkueestanne liikoja. Onneksi asia <b>ei</b> kaikkien Kärppä-fanien osalta ole näin. Kyllä, sinäkin vielä kasvat ja jätät nuo lapselliset ja naivit kommenttisi pois. Älä huoli.

Kaikki - ja tarkoitan todellakin <b>KAIKKI</b> - Kärppien kannattajat tietävät, että viime kausi oli loistava oululaisille. Kukaan ei odottanut Kärppien pääsyä neljän parhaan joukkoon. Se tosiaankin oli yllätys. Jokerit pelasi läpi runkosarjan pelottavan tasaisesti ja itse pidin heitä suurimpana mestarisuosikkina. Toisin kuin Kärppiä, jotka pelasivat epätasaisesti runkosarjassa ja voittivat runkosarjan päättyessä oman mestaruutensa, kahdeksannen sijan. Pudotuspelien ihmeellisessä maailmassa he vielä paransivat tulostaan.

Kyllä Kärppien viime kauteen täytyy olla enemmän kuin tyytyväisiä kaikkien Kärppä-fanien. Myös sinun.

Ensi kaudesta en viitsi sanoa mitään. Kasvata pilvilinnojasi, mutta muista: Pilvistä putoaa korkealta ja nopeasti takaisin maanpinnalle!

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
TS:

"Alatalon agentti Petteri Lehto on aloittamassa sopimusneuvottelut muiden NHL-seurojen kanssa välittömästi, kun Phoenix vain antaa siihen luvan.

- Phoenixillä on tällä hetkellä runsaasti hyökkäysarsenaalia. Uusi sopimus edellyttäisi todennäköisesti palkanleikkaamista, mihin meidän ei kannata suostua, kommentoi Lehto."

TPS tehnyt tarjouksen kanadalaiselle sentterille.

JPL

Jäsen
Murmeli: Menetit uskottavuutesi..... gjehgjeh... Jos lukisit rtvaixin kirjoituksia enemmänkin, tietäisit myös, miksi!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy