Re: Tosissaanhan Minä Olen
Originally posted by rtvaix
Joo ...
Jokerit (=Helsingin Sanomat) väitti, että sepä oli vuosisadan yllätys, että Kärpät tiputti Jokerit.
Mitä tämä lause tarkoittaa?
Se tarkoittaa minun mielestäni vaan sitä, että etelän immeiset luulee ittestään liikoja. Ei muuta. Jos Kärpät ei ole ensi kaudella finaalissa, se on mulle suuri pettymys, niinkuin oli edellinenkin.
Voitto on meidän!
Jos sinun raapustuksesi perusteella pitäisi jotain päätellä oululaisista ja kärppäfaneista, niin samaa voisi sanoa teistäkin. Kuvittelette itsestänne ja joukkueestanne liikoja. Onneksi asia <b>ei</b> kaikkien Kärppä-fanien osalta ole näin. Kyllä, sinäkin vielä kasvat ja jätät nuo lapselliset ja naivit kommenttisi pois. Älä huoli.
Kaikki - ja tarkoitan todellakin <b>KAIKKI</b> - Kärppien kannattajat tietävät, että viime kausi oli loistava oululaisille. Kukaan ei odottanut Kärppien pääsyä neljän parhaan joukkoon. Se tosiaankin oli yllätys. Jokerit pelasi läpi runkosarjan pelottavan tasaisesti ja itse pidin heitä suurimpana mestarisuosikkina. Toisin kuin Kärppiä, jotka pelasivat epätasaisesti runkosarjassa ja voittivat runkosarjan päättyessä oman mestaruutensa, kahdeksannen sijan. Pudotuspelien ihmeellisessä maailmassa he vielä paransivat tulostaan.
Kyllä Kärppien viime kauteen täytyy olla enemmän kuin tyytyväisiä kaikkien Kärppä-fanien. Myös sinun.
Ensi kaudesta en viitsi sanoa mitään. Kasvata pilvilinnojasi, mutta muista: Pilvistä putoaa korkealta ja nopeasti takaisin maanpinnalle!