Mikäs sen biisin nimi olikaan? – biisi hukassa -ketju

  • 1 380 147
  • 7 308

Jokru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hawks, sympatiat Sportille, S-Kiekko
Bomfunk Mc´s- there´s something going on.(tai jotai)
Kuka kaunis nais ääni siinä on feettaamassa? Jessica.... ei Simpson vaan?
Ja kenenkä se biisi on alunperin? HÄ?

Edit. Entäs 80-90 luvun discopoppi biisi Get up, Stand Up and my is the power? Huom. Nainen laulaa, hyvin LeilaK tyyliä
 
Viimeksi muokattu:

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
Viestin lähetti Jokru
Bomfunk Mc´s- there´s something going on.(tai jotai)
Kuka kaunis nais ääni siinä on feettaamassa? Jessica.... ei Simpson vaan?
Ja kenenkä se biisi on alunperin? HÄ?

Jessica Folker on tuo naisääni. Ja orkkiksesta ei tietoa...
 

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Jokru
Bomfunk Mc´s- there´s something going on.(tai jotai)
Kuka kaunis nais ääni siinä on feettaamassa? Jessica.... ei Simpson vaan?
Ja kenenkä se biisi on alunperin? HÄ?
Se on alun perin ABBA:n Anni-Frid Lyngstadin eli Fridan soolouran kappale "I Know There's Something Going On" vuodelta 1982. Tosin tuo ei ole coverkappale, sillä vain kertosäe on napattu alkuperäisestä kappaleesta.
 

Metropolit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Black out iski päälle,biisi menee jotenkin näin: "mulla menee hyvin,hyvin päin vittua" Esittäjä/biisin nimi ois kiva tietää...
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Cityn kappale hukassa

Radio city soittaa toisinaan kappaletta jonka sanat tuntuvat menevät näin : bämbämbämlee... Ei ehkä paras mahdollinen kuvaus mutta kuulleet varmasti tunnistanevat kappaleen.
 

dee_snyder

Jäsen
Suosikkijoukkue
JJK
Re: Cityn kappale hukassa

Viestin lähetti vision
Radio city soittaa toisinaan kappaletta jonka sanat tuntuvat menevät näin : bämbämbämlee... Ei ehkä paras mahdollinen kuvaus mutta kuulleet varmasti tunnistanevat kappaleen.

Spiderbait - Black Betty, mahtollisesti...
 

siesta

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, KooKoo
Viestin lähetti Metropolit
Black out iski päälle,biisi menee jotenkin näin: "mulla menee hyvin,hyvin päin vittua" Esittäjä/biisin nimi ois kiva tietää...
Happoradio - Mulla menee hyvin
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Re: Cityn kappale hukassa

Viestin lähetti dee_snyder
Spiderbait - Black Betty, mahtollisesti...

Viestin lähetti vintsukka
Eikös biisin esittäjä ole Ram Jam? Tai sitten jompikumpi on coveri.

Kiitoksia oikein paljon. Tästä kappaleesta oli juurikin kyse. Onneksi on jatkoaika.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Uusi yritys:

- suomalainen tanssibiisi (oikein kunnon humppaa tai jenkkaa tjsp)

- artisti (luultavasti) Souvarit

- kertosäkeessä jotain: "...se on valtiopäivillä päätetty, että Souvarit saa vielä soitella..."

Biisin nimikin auttaisi jo paljon, mutta erityisesti pitäisi saada selville, miltä levyltä tää biisi löytyy.
 

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Uusi yritys:

Viestin lähetti Mr.Fox
- suomalainen tanssibiisi (oikein kunnon humppaa tai jenkkaa tjsp)

- artisti (luultavasti) Souvarit

- kertosäkeessä jotain: "...se on valtiopäivillä päätetty, että Souvarit saa vielä soitella..."

Biisin nimikin auttaisi jo paljon, mutta erityisesti pitäisi saada selville, miltä levyltä tää biisi löytyy.
Biisi on nimeltään "Souvaripoikia", sävel: Toivo Kärki ja sanat: Tatu Pekkarinen. Itselläni on Reino Helismaan laulama versio.
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minkä biisin kertosäe menee jotakuinkin näin:

"Tsiri tsiri tsim pom pom pom pom, mä lähden taaskin etelään. Tsiri tsiri tsim pom pom pom pom, mä lähden, sinä tänne jäät.
Tsiri tsiri tsim pom pom pom pom, on paremmin nytten että kun sä unohdat mun, mä unohdan sun, me taas mennään".
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Viestin lähetti Pee
Minkä biisin kertosäe menee jotakuinkin näin:


KansanSuosikit - Tsiribom

Henkilökuntaa Hausmyllystä ja Raptorista.
 

FourForty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti vintsukka
Folcker jos oikein nippottamaan ruvetaan.

Itse asiassa Folcker tiputti nimestään c:n pois muutama vuosi sitten ja lauloi esimerkiksi tuon Bomfunk-biisin nimellä Folker.

Etsin tällä hetkellä biisiä, joka äsken tuli Groove FM:ltä. Kyseessä on naisihmisen laulama puolinopea funk/soulbiisi, jonka kertosäe alkaa sanoilla "Running out of gas". Olen tuon kuullut aiemminkin, mutta jostain syystä biisin haku Googlesta tekstinpätkällä ei tuonut oikein mitään tuloksia.
 
Suosikkijoukkue
Ilves Tampere
No niin, taas

Nyt olisi hukassa pari biisiä, tarkemmin ko. teosten nimet. Ja ovatkin muuten sitten todella hakusessa...

Sattuuko kukaan tietämään, missä biisissä ajetaan perheen kanssa lomalle Hammerfestiin? Kyseessä on sellainen arkihelvetti kuvaus. Ajomatkan aikana lisäksi arvotaan olisiko Pirjon (tai jokin muu nimi) kanssa ollut paremmin ja todetaan perään, että tuskin.

Ja mikä liekään se veisu, jossa kerrotaan puskassa ties kuinka monetta yötä kyttäävästä nimismiehestä, joka odottaa jonkin kunnanpösön autoilevan kännissä ohi. "Mutta vielä se äijänpiru kärähtää", toteaa nimismies laulussa. Kyseinen tyyppi on vielä lisäksi rotary ja ratsuväen kapteeni evp. Tämä sattui kerran tulemaan Radio Suomelta. Hyvä arkihelvetin kuva tämäkin.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Viestin lähetti FourForty
Itse asiassa Folcker tiputti nimestään c:n pois muutama vuosi sitten ja lauloi esimerkiksi tuon Bomfunk-biisin nimellä Folker.

Piti oikein tarkastaa, mutta ainakin minun Bomfunk MC's:in levyn takakannessa lukee Something Goin' On - featuring Jessica Folcker
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Re: No niin, taas

Viestin lähetti Tapio Rautalapio
Nyt olisi hukassa pari biisiä, tarkemmin ko. teosten nimet. Ja ovatkin muuten sitten todella hakusessa...

Sattuuko kukaan tietämään, missä biisissä ajetaan perheen kanssa lomalle Hammerfestiin? Kyseessä on sellainen arkihelvetti kuvaus. Ajomatkan aikana lisäksi arvotaan olisiko Pirjon (tai jokin muu nimi) kanssa ollut paremmin ja todetaan perään, että tuskin.

Ja mikä liekään se veisu, jossa kerrotaan puskassa ties kuinka monetta yötä kyttäävästä nimismiehestä, joka odottaa jonkin kunnanpösön autoilevan kännissä ohi. "Mutta vielä se äijänpiru kärähtää", toteaa nimismies laulussa. Kyseinen tyyppi on vielä lisäksi rotary ja ratsuväen kapteeni evp. Tämä sattui kerran tulemaan Radio Suomelta. Hyvä arkihelvetin kuva tämäkin.

Tuo perhehelvetti on Kauko Röyhkä ja Hammerfest kappale, Kaken tarinankerrontaa parhaimillaan kaikkine kermajäätelöineen..
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti FourForty
Kyseessä on naisihmisen laulama puolinopea funk/soulbiisi, jonka kertosäe alkaa sanoilla "Running out of gas".

Kyseessä on ruåtsalainen daami nimeltä Pauline. CD:n nimi muistaakseni Candy Rain, ilmestyi vuosi-kaksi sitten.
 

FourForty

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti tant gredulin
Kyseessä on ruåtsalainen daami nimeltä Pauline. CD:n nimi muistaakseni Candy Rain, ilmestyi vuosi-kaksi sitten.

Suurkiitos! Sehän se oli, ehdin jo lähes vaipua epätoivoon. Enhän mä tajunnut, että Gas-sanan voi kirjoittaa myös z-kirjaimella, siksi kait Google-haku ei tuottanut tulosta.
 

M@thieu

Jäsen
Apu olisi jälleen tarpeen. Elikkäs, kappale soi eilen pari kertaa Hakametsässä erätauoilla, ja siinä laulettiin tyyliin "veljeskuntamme on voittamaton". Mistäköhän mahtaisi olla kyse?
 

April

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Washington Capitals
Viestin lähetti M@thieu
Apu olisi jälleen tarpeen. Elikkäs, kappale soi eilen pari kertaa Hakametsässä erätauoilla, ja siinä laulettiin tyyliin "veljeskuntamme on voittamaton". Mistäköhän mahtaisi olla kyse?

Kyseessä voisi olla Teräsbetonin biisi "Taivas lyö tulta". Lisää kyseisestä bändistä: http://www.terasbetoni.com/
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Sportin peleissä kyseistä kappaletta joskus soitetaan ja eilen kuulin se radiosta. Kyseessä on joku 70-luvun bändi.

Radiojuontaja sanoi, että kyseessä on Slayer, mutta ei tasan ole. Ehkä nimi lausutaan sitten samalla tavalla.

Mutta biisin toistosäkeessä lauletaan "Wild,wild,wild! wild,wild,wild" Ja "..I dont know why and i dont know why.."

Ottakaa nyt tästä sitten selvää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös