Mikäs sen biisin nimi olikaan? – biisi hukassa -ketju

  • 1 380 118
  • 7 308

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
Viestin lähetti Jardaanos
En tiedä alkuperäistä, mutta Finlanders on ainakin suomenkielellä luritellut tuon tyylistä kappaletta.

Kyseessä ei ole Finlanders, vaan solistiyhtye Suomi. Käsittääkseni nämä on eri orkestereita?
 

Jardaanos

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Philadelphia Flyers
Käsittääkseni Finlanders on tehnyt tämän Gimme dat thing nimisen biisin. En väitä tietysti, etteikö muut kotimaiset olisi tehnyt tätä, mutta tästä olen ns. sata varma.
 

Termiitti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Athletico Madrid
Popedaa....

Popedan biisi kadoksissa.. kertsin loppu menee suurinpiirtein näin että "..olin kovin kundi koko kaupungin.." De Sotosta Pate laulelee, mutta nimi kiinnostaisin ja millä levyllä / singlen b-puolella julkastu..? itselleni oli uusi tuttavuus kun eilen kuulin.
 

axe

Jäsen
Re: Popedaa....

Viestin lähetti Termiitti
Popedan biisi kadoksissa.. kertsin loppu menee suurinpiirtein näin että "..olin kovin kundi koko kaupungin.." De Sotosta Pate laulelee, mutta nimi kiinnostaisin ja millä levyllä / singlen b-puolella julkastu..? itselleni oli uusi tuttavuus kun eilen kuulin.

Nimi on "Ostin Desoton", ilmeisesti jotain ihan uutta enkä tiedä onko millään julkaisuilla. Sen voi kuitenkin imuttaa vapaasti Popedan kotisivulta www.popeda.com.
 

Pingu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jukurit
Re: Re: Popedaa....

Viestin lähetti axe
Nimi on "Ostin Desoton", ilmeisesti jotain ihan uutta enkä tiedä onko millään julkaisuilla. Sen voi kuitenkin imuttaa vapaasti Popedan kotisivulta www.popeda.com.
Ei ole vielä julkaistu kyseistä kappaletta. Kenties sillä mahdollisesti tulevalla levyllä sitten.
Voi hitto jos Pate lauloi sen, itse olen kuullut sen vain Costin esittämänä (siis livenä), Paten laulamana sen olisin tahtonut kuulla.
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Toissapäivänä tulleessa Peppu on pop 4D -dokumentissa soi biisi, joka alkoi lupaavasti

"I like big butts and I cannot lie..."

Mistä biisistä on kyse ja kuka esittää? Sama biisi oli muuten muistaakseni jossakin Jackass-jaksossa.
 

Erling

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Kiekko-Espoo, Arsenal, Honka
Viestin lähetti smasa
Toissapäivänä tulleessa Peppu on pop 4D -dokumentissa soi biisi, joka alkoi lupaavasti

"I like big butts and I cannot lie..."

Mistä biisistä on kyse ja kuka esittää? Sama biisi oli muuten muistaakseni jossakin Jackass-jaksossa.

Hra. nimeltä Weird Al-Yankovich (jotenkin noin) taitaa olla tämän elämyksen takana.

Itse kysyisin, tietääkö kukaan seuraavaa:

Kuulostaa 80-luvun hevislovarilta, jossa lauletaan useaan
otteeseen "Jolene", silleen oikein riipivästi ja surkeasti.
Ainakin The White Stripes on tätä esittänyt keikoillaan, mutta ei se kyllä niiden biisi voi olla.
Vai onko? Kertokaa ihmeessä kenen?
 

Ferris

Jäsen
Viestin lähetti Köntsä
Hra. nimeltä Weird Al-Yankovich (jotenkin noin) taitaa olla tämän elämyksen takana.

Itse kysyisin, tietääkö kukaan seuraavaa:

Kuulostaa 80-luvun hevislovarilta, jossa lauletaan useaan
otteeseen "Jolene", silleen oikein riipivästi ja surkeasti.
Ainakin The White Stripes on tätä esittänyt keikoillaan, mutta ei se kyllä niiden biisi voi olla.
Vai onko? Kertokaa ihmeessä kenen?

Googlettamisen perusteella näyttäisi olevan Dolly Partonin biisi.
 

bystander

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki, Mika Saukkosen lenkkikengät
Viestin lähetti smasa
Toissapäivänä tulleessa Peppu on pop 4D -dokumentissa soi biisi, joka alkoi lupaavasti

"I like big butts and I cannot lie..."

Mistä biisistä on kyse ja kuka esittää? Sama biisi oli muuten muistaakseni jossakin Jackass-jaksossa.


Tämähän on legendaarinen old skool-hip hop/elektrobiisi Baby Got Back. Esittäjänä Anthony Ray, joka tunnetaan paremmin nimellä Sir Mix-A-Lot.
 

Rl

Jäsen
Semmonen bändi kuin Megagrave.Onko sellaista edes olemassa?Kun kuulin kaverini kaverin autossa ja kuulin "bändin" nimeksi megagrave mutta olenko aivan väärässä?Kyseessähän on "jumputusta".Toivottavasti joku voisi auttaa minua :)
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mikä Leevi and The Leavings kipale?: "On lomalla kaikesta nautiskeltu..." "Ootsä ikinä ees maistanut tätä tequilaa..." "Sä oot mun Maria-Magdaleena..."
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti The_Trooper
Mikäs se biisi on mikä soi hartwall areenalla aina enne ottelua ja toisen erätauon aikana? Soi tänäänkin HIFK matsissa kun hifk:n kokoonpanoa esiteltiin. Siinä on iskevä kitara riffi :)

Tätä kappaletta tulikin metsästettyä. Foo Fighters - Baker Street.
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Viestin lähetti VH87
Mikä Leevi and The Leavings kipale?: "On lomalla kaikesta nautiskeltu..." "Ootsä ikinä ees maistanut tätä tequilaa..." "Sä oot mun Maria-Magdaleena..."

Melkein vieraissa levyltä Bulebule.
 

JsL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sharks
Viestin lähetti Rl
Semmonen bändi kuin Megagrave.Onko sellaista edes olemassa?

Bändistä en tiedä, mutta Megarave kokoelmat sisältävät hieman tiukempaa "jumputusta".
 

VH87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Ghost
Melkein vieraissa levyltä Bulebule.

Sehän se, kiitoksia!
 

Rl

Jäsen
Hyvä että oli oikea nimi,mutta mistä ihmeestä tätä herkkua löytäisin?Olisikiko kenelläkään Jatkoajan käyttäjällä mahdollisuutta lähettää sitä minulle messengerissä,jos sitä jollakin on?Toinen on Earthquake niminen kokoelma myöskin?Sitäkään ei tahdo löytää mistään.Jos voisitte auttaa niin kiitok:)
 

Herra47

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Onkos kukaan nähnyt sellaista pätkää, joka on tehty aasian katastrofin uhrien muistoksi, nimeltään RIP everyone who died in the tsunami december 2004. Siinä soi taustalla joku hempeä biisi ja pitäis saada selville esittäjä ja biisin nimi??
 

dee_snyder

Jäsen
Suosikkijoukkue
JJK
Joku ainakin 5 vuotta vanha dance/trancekappale, jonka nimi on mahdollisesti 'Here we go'. Taitaa olla mies laulamassa tai höpisemässä tässä kappaleessa. Arnoldiin luotan...
 

Teal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti dee_snyder
Joku ainakin 5 vuotta vanha dance/trancekappale, jonka nimi on mahdollisesti 'Here we go'. Taitaa olla mies laulamassa tai höpisemässä tässä kappaleessa. Arnoldiin luotan...

Olisiko E-Type - Here we go again?
 

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Viestin lähetti Teal
Olisiko E-Type - Here we go again?

E-Type - Here I Go Again on tuon biisin nimi, no sana sinne tänne, ei se niin tarkkaa ole ;)
 

Teal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Mahtiankka
E-Type - Here I Go Again on tuon biisin nimi, no sana sinne tänne, ei se niin tarkkaa ole ;)

Mitäs perhanan kielipoliiseja tääl... No niin, joku kumma oikosulku! Sattuuhan näitä, hyvä korjaus :)
 

dee_snyder

Jäsen
Suosikkijoukkue
JJK
E-Typeä se ei ole, ois pitäny tarkentaa jo tohon ekaan viestiin kun arvasin että sitä ehdotetaan. Löytynee varmasti joltain Mega Dance tms. levyltä tämä hakemani kappale...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös