Viestin lähetti Tuamas
- Ettei vaan olisi kyse jostakin näistä uusista rock-ihmeistä, kuten 51koodia, viikate tms.
Toi oli hyvä...
Katoppa tonne: http://www.viikate.com/
Ja sieltä vaikka audiojulkaisut. Uusi Rock-ihme :)
Viestin lähetti Tuamas
- Ettei vaan olisi kyse jostakin näistä uusista rock-ihmeistä, kuten 51koodia, viikate tms.
Viestin lähetti Viima
Haluaisin edelleenkin tietää tämän biisin esittäjän.
Viestin lähetti Fläppis
Toi oli hyvä...
Katoppa tonne: http://www.viikate.com/
Ja sieltä vaikka audiojulkaisut. Uusi Rock-ihme :)
Viestin lähetti ace
Tämä voi olla aika kaukaa haettu, mutta toivottavasti joku tietää biisin.
Eli eilen baarissa kuulin hyvän biisin ja menin DJ:ltä kysyyn biisin nimeä ja esittäjää. Bändi oli Sister of Mercy, mutta biisin nimi unohtui joko taustametelin tai humalatilan takia. Biisin nimi alkoi s-kirjaimella (vai z:lla?), ja DJ sanoi että se nimi kuulostaa ihan kiinalaiselta ruualta. Kaksi sanaa siinä oli ja olisiko eka ollut Sub tai sab tai jotain sinne päin.
Viestin lähetti ace
Tämä voi olla aika kaukaa haettu, mutta toivottavasti joku tietää biisin.
Eli eilen baarissa kuulin hyvän biisin ja menin DJ:ltä kysyyn biisin nimeä ja esittäjää. Bändi oli Sister of Mercy, mutta biisin nimi unohtui joko taustametelin tai humalatilan takia. Biisin nimi alkoi s-kirjaimella (vai z:lla?), ja DJ sanoi että se nimi kuulostaa ihan kiinalaiselta ruualta. Kaksi sanaa siinä oli ja olisiko eka ollut Sub tai sab tai jotain sinne päin.
Eijjei, kyseessä ei ole se biisi. Tästä olen satasen varma.Viestin lähetti Tore#82
Kyseessä on Sentenced:n kappale Routasydän, jota ei saanut soittaa Raksilassa, kun samassa lauseessa mainitaan sisu ja veri. Kyseinen kappale löytynee joltain Kärppien fani-cd:ltä.
Something FastViestin lähetti ace
Viestin lähetti vintsukka
Sisters of Mercyn discografia Tuolta on hyvä lähteä etsimään. Ja bändihän on siis Sisters of Mercy, ei Sister.
Viestin lähetti THawk
Voisiko se biisi olla System of a Downin Chop Suey? Nimi ainakin kuulostaa japanilaiselta ruoalta. Suosittelen biisiä, vaikka se ei hakemasi olisikaan.
Viestin lähetti Viima
Haluaisin edelleenkin tietää tämän biisin esittäjän.
Fan Club ja Professori Heikkerö julkaisevat Kärpät on... mini cd:een fanien iloksi. Levyltä löytyy "LATAA SISÄÄN"-biisin lisäksi uudelleen sovitettu "KÄRPÄT ON RAUTAA".
Ei... Lataa sisään se ei ole eikä se uudelleen sovitettu Kärpät on rautaa biisikään. Kiitos kuitenkin, että yritit auttaa :).Viestin lähetti heavy
Voisiko tuo olla kaipaamasi yhtye? Hirveetä paskaa tuo heikkerö kaiken kaikkiaan, voin kyllä kuvitella että tuokin nauttii jossakin porukassa suosiota...
Kilpi - Sielut iskee tultaViestin lähetti Edd13
"Mä en tarvii ketään kertomaan mulle taivaasta...."
Soi Cityllä sillon tällöin, eli tietääkö joku esittäjän ja kappaleen nimen?
Viestin lähetti Tenho
Kilpi - Sielut iskee tulta
Kysytään nyt tässäkin, kun mä en ole sitä saanut selville.
Mikä kappale soi uudessa Axe-mainoksessa?
Olen ollut poimivinani siitä lauseet:
"cause? i'll take you there with with me"
"i know. you know" tai sitten "i know you. you know me"
ja sittenhän siinä lopussa lauletaan jotain "uuuu uuu uuu falling in. uuu uuu uuu falling in. uuu uuu uuu falling in you" tjsp.
Tulipas sekava teksti, kun syön samalla :/
Viestin lähetti Vertical
itesellä on niin pirus hidas kone,että ei viitsi ladata kaikkea ja hakuammunta ei ainakaan vielä ole tuottanut tulosta, siispä
tunnistaako joku tuosta listasta kappaleen joka on soinut jääkiekkottelussa :D
Viestin lähetti Miksu00
Mikäs musiikki siinä yhdessä hiustenpesuaine mainoksessa soi taustalla? sellanen mukaansa vetävä riffi..
Viestin lähetti Korhonen
Viime kevään MM-kisoissa Hartwall Areenalla soitettiin pelikatkojen aikana semmoista kappaletta, jonka kertosäe meni jotakuinkin seuraavasti: "Kiipesin pankoa pitkin ylös".
Viestin lähetti teemu73
Viikonloppuna yhdeltä kasetiltani löytyi The Flirts - Helpless. Netissä oli myös tietoa, että se on 1984 tehty biisi. Ja melodiat ovat juuri samat, jotka olen Äijänsuolla useampaankin otteeseen kuullut. Olettaisin, että tästä biisistä on kyse (ei muuten näkynyt siinä hallien biisilistassa, jonne täältä oli linkki).