Mikäs sen biisin nimi olikaan? – biisi hukassa -ketju

  • 1 372 737
  • 7 308

raisu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicäns
Mikä iskelmäbiisi mahtaa olla kyseessä? On mieslaulajan esittämä ja vaikuttaisi olevan jostain 70/80-luvulta.

"Kuinka kauan, milloin, miksi niin, kysymykset mulle lausuttiin? kuinka voisin ymmärtääkään sen, miksi kiertää tähti ikuinen. Miksi kiertää tähti ikuinen.
Miksi kuljen, olen koditon. Miksi niin kuin tuulentieni on. Tiedän vain kun vapaa olla saan, kauneimmin soi laulu maailman. Kauneimmin soi laulu maailman."
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mikä iskelmäbiisi mahtaa olla kyseessä? On mieslaulajan esittämä ja vaikuttaisi olevan jostain 70/80-luvulta.

"Kuinka kauan, milloin, miksi niin, kysymykset mulle lausuttiin? kuinka voisin ymmärtääkään sen, miksi kiertää tähti ikuinen. Miksi kiertää tähti ikuinen.
Miksi kuljen, olen koditon. Miksi niin kuin tuulentieni on. Tiedän vain kun vapaa olla saan, kauneimmin soi laulu maailman. Kauneimmin soi laulu maailman."

Ainakin Agents & Jorma Kääriäinen on levyttänyt tuon. Biisin nimi on Miksi kuljen. Löytyy levyltä Agents is more.
 

Ankkalinna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Toronto, TErä ja APS
Nyt olisi hakusessa seuraavanlainen biisi:

Biohazardin(?) kipale jossa kitara onnistuu kuullostamaan aivan hälytysajoneuvolta. Taitaapi olla yhteistyössä jonkun muun kanssa (olisko ollut Cypres Hill) tehty biisi.

joskus reilu kymmen vuotta sitten tuli nähtyä MTV:llä
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Veikkaisin Anthrax / Public enemy: Bring the noise
 

Ankkalinna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Toronto, TErä ja APS
Oli juurikin tuo Anthrax / Public enemy: Bring the noise.

Kiitokset vastauksesta. Eipä vaivaa enää mieltä tuokaan asia.
 

Welton

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jyväskylässä kuuluu silloin tällöin JYPin otteluissa kappale, jossa laulaja oman kuuloni mukaan sanoo ainakin "welcome to the show". Kappale on tainnut soida erän alla ennen keskialoitusta. Rock-henkiseltä rykäisyltä vaikuttaa tuon lyhyen otannan perusteella, mutta perinteiseen kiekkorock-tapaan ei kappale ehdi turhan pitkään soida. Mikähän viisu mahtaa olla kyseessä? Tuntomerkkejä en tähän hätään osaa muuten kuvailla.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Jyväskylässä kuuluu silloin tällöin JYPin otteluissa kappale, jossa laulaja oman kuuloni mukaan sanoo ainakin "welcome to the show". Kappale on tainnut soida erän alla ennen keskialoitusta. Rock-henkiseltä rykäisyltä vaikuttaa tuon lyhyen otannan perusteella, mutta perinteiseen kiekkorock-tapaan ei kappale ehdi turhan pitkään soida. Mikähän viisu mahtaa olla kyseessä? Tuntomerkkejä en tähän hätään osaa muuten kuvailla.

Olisiko Psyko Circus tms. Kiss artistina.
 

Welton

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olisiko Psyko Circus tms. Kiss artistina.
Kah. Sehän se oli. Hallin ämyreistä en olisi tuota kyllä tunnistanut Kissiksi. Jälkikäteen ajatellen onhan siinä Kissille tyypillistä soundia. Ei ole kyllä kyseistä pumppua tullut juurikaan kuunneltua. Noin viisivuotiaana veljen kaverin luona toki Wasp ja Iron Maiden tulivat kuulokkeiden välityksellä tutuiksi. Näköjään kyseinen kappale on levytetty vuonna 1998 ilmestyneelle levylle, joten eipä ollutkaan ihme, etten ole kyseiseen kappaleeseen törmännyt. Ihan hyvin toki toimii siinä erän alussa.
 
Viimeksi muokattu:

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Mikäs on se rauhallinen biisi joka soi SubTV:llä Bones-sarjan mainoksessa? Miesääni, yhden kohden muistan, "you're barely listening". Tai jotain muistaakseni.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Kenen tekemä on Radio Rockilla soiva cover Lionel Richien balladista "Hello"? Miellyttää korvaa todella.
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U13

devil29

Jäsen
Suosikkijoukkue
pikkuseurat
Eiffel 65 - Blue ja siihen oli miksattu päälle joku toinen biisi jotenki jännästi. Toimi ihan sairaan hyvin muistaakseni. Kuulin tuon biisin joskus 10v sitte ku olin jäähallilla kattomassa jotain junnu turnausta. Mutta en löydä sitä mistään.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Saattaa olla aikamoista hakuammuntaa, mutta kysytäänpä täältä kumminkin. Radio Aallon taajuuksilla soi usein biisi nimeltään Caravan, mutta esittäjä on hukassa.
Sanoja olen koittanut netistä etsiä, mutta turhaan. Rauhallinen, melodinen kappale.
Pieni ote sanoista: -> " Caravan, it`s turning in to sky tms. Harmittaa vietävästi, kun en tiedä mikä bändi esittää. Monesti olen kuullut radiojuontajan sen sanovan, mutta vielä en ole saanut selvää.
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Saattaa olla aikamoista hakuammuntaa, mutta kysytäänpä täältä kumminkin. Radio Aallon taajuuksilla soi usein biisi nimeltään Caravan, mutta esittäjä on hukassa.
Sanoja olen koittanut netistä etsiä, mutta turhaan. Rauhallinen, melodinen kappale.
Pieni ote sanoista: -> " Caravan, it`s turning in to sky tms. Harmittaa vietävästi, kun en tiedä mikä bändi esittää. Monesti olen kuullut radiojuontajan sen sanovan, mutta vielä en ole saanut selvää.

Kitaro - Caravan?
http://www.youtube.com/watch?v=DBqQOOaT4io
 

Random Hero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Sanon nyt heti alkuun että biisin tuntomerkit ovat järkyttävän hatarat... Elikkäs hakusessa on saksalaisen "salattujen elämien" tunnari. Ohjelma pyöri suomessa vuosituhannen vaihteessa/90-luvun lopulla muistaakseni, sarja tuli kolmoselta yleensä päiväsaikaan, jos oikein muistan.... 10 pistettä ja papukaijamerkki sille joka osaa auttaa!

Edit. Löytyi ilman apua! Sarja oli siis Marienhof ja biisi Es wird viel passieren. Kyseinen järkytys on soinut päässäni jostain tuntemattomasta syystä jo monta päivää putkeen... Tässä vielä linkki biisiin, jos joku hullu haluaa sitä välttämättä fiilistellä: http://www.youtube.com/watch?v=4bSuDKZldDg

Edit 2.Ko. videolla esiintyvät henkilöt nostattavat katkerat kyyneleet silmiini, syytä en tähänkään tiedä.
 
Viimeksi muokattu:

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Mikäs on se rauhallinen biisi joka soi SubTV:llä Bones-sarjan mainoksessa? Miesääni, yhden kohden muistan, "you're barely listening". Tai jotain muistaakseni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös