Mikäs sen biisin nimi olikaan? – biisi hukassa -ketju

  • 1 378 224
  • 7 308

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Hakusessa on Marilyn Mansonin biisi. Sen videossa Marilyn saapuu joihinkin pippaloihin semmoisella hevityylikkäällä mustalla amerikanraudalla. Mikä voisi olla?
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Mikähän yhtye ja biisi on kyseessä? "Kerran löysin rakkauden mut äijä (tms.) lähti. Kanssa toisen rakkauden oli minkä ehti. .... Kerro hälle ettei hän mua enää saa." tms. Sitten lopussa on pitkä kerrokerrokerrokerro hokema. Kuulostaa jotenkin leilan ja annukan tekosilta, mutta onko varmaa tietoa? Joku nainen siinä siis lauleskelee. Ässhäkin muishtaakseni shuhhahtaa. Kai.
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
HerraHermanni kirjoitti:
Mikähän yhtye ja biisi on kyseessä? "Kerran löysin rakkauden mut äijä (tms.) lähti. Kanssa toisen rakkauden oli minkä ehti. .... Kerro hälle ettei hän mua enää saa." tms. Sitten lopussa on pitkä kerrokerrokerrokerro hokema. Kuulostaa jotenkin leilan ja annukan tekosilta, mutta onko varmaa tietoa? Joku nainen siinä siis lauleskelee. Ässhäkin muishtaakseni shuhhahtaa. Kai.

Sleepy Sleepers. Tiina Tiikeri vokaaleissa. In the Rio levyltä vuosimallia 1982.

Kappalehan on Kerran koin mä rakkauden.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Another HAB kirjoitti:
Sleepy Sleepers. Tiina Tiikeri vokaaleissa. In the Rio levyltä vuosimallia 1982.

Kappalehan on Kerran koin mä rakkauden.

TATTIS! Kerran kuulin joskus 2v sitte. Tuli jostai taas mieleen.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Idolsin lopussa ennen Coldplayta(?) soi Smashing Pumpkinsin tai Zwanin kappale, mikä?
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Morrow10 kirjoitti:
Lopussa soi ainakin Smashing Pumpkinsin "tonight, tonight"
No sehän se, kiitokset. Näkyy löytyvän ainakin Rotten Apples kokoelmalta, jos löytäisi halvalla.
 

Lauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues & Devils
Mikä bändi ja biisi kyseessä, kappale menee jotenkin näin: "Somebody told me, you have a boyfriend, looks like a girlfriend..."
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Lauri kirjoitti:
Mikä bändi ja biisi kyseessä, menee jotenkin näin: "Somebody told me, you have a boyfriend, looks like a girlfriend..."
The Killers - somebody told me
 

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Nyt on taas biisi hukassa.. Elikkäs.. Tämä biisi soi Nelosen Sm-liiga viikkomakasiini ohjelmassa. Mielestäni kyseessä saattaisi olla Lord Estin? suomenkielinen kappale mutta aivan varma en ole. Jotain lempimisestä siinä puhuttiin mutta tarkemmin en tätä muista.. Joka tapauksessa, tämä biisi on nyt hukassa..
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Speedye kirjoitti:
Nyt on taas biisi hukassa.. Elikkäs.. Tämä biisi soi Nelosen Sm-liiga viikkomakasiini ohjelmassa. Mielestäni kyseessä saattaisi olla Lord Estin? suomenkielinen kappale mutta aivan varma en ole. Jotain lempimisestä siinä puhuttiin mutta tarkemmin en tätä muista.. Joka tapauksessa, tämä biisi on nyt hukassa..

Ruoska:Alasin?
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Speedye kirjoitti:
Lord Est...Jotain lempimisestä...
Ohjelmaa en nähnyt, mutta näillä vihjeillä veikkaan Lord Est - Hellä ori. Kuuntelehan täältä, josko osuisi.
 

tutzba

Jäsen
Mikäs tämä biisi on missä on taustalla Lumideen I'll Never Leave, mutta joku räppäri, muistaakseni Nas, vetäisee päälle sanat. Ei ole mielestäni mikään remix alkuperäisestä. Tai voihan se tietysti ollakin. No, anyway, latausohjelmalla ei löytynyt mitään surkeilla hakusanoilla, eli tietäisikö joku ihan oikean nimen?
 

Tenho

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
tutzba kirjoitti:
Mikäs tämä biisi on missä on taustalla Lumideen I'll Never Leave, mutta joku räppäri, muistaakseni Nas, vetäisee päälle sanat. Ei ole mielestäni mikään remix alkuperäisestä. Tai voihan se tietysti ollakin. No, anyway, latausohjelmalla ei löytynyt mitään surkeilla hakusanoilla, eli tietäisikö joku ihan oikean nimen?
Ei ole mun musaa, mutta viime aikoina on käsittääkseni kyseiseltä heebolta soinut Hip hop is dead -niminen kappale. Voisiko olla kys. veisu?
 

tutzba

Jäsen
Tenho kirjoitti:
Ei ole mun musaa, mutta viime aikoina on käsittääkseni kyseiseltä heebolta soinut Hip hop is dead -niminen kappale. Voisiko olla kys. veisu?

Ei munkaan, mutta tää biisi on vaan jotenkin jäänyt mieleen kun kuulin sen pari vuotta sitten. Eli valitettavasti kyseessä ei ole Hip hop is dead, koska se on uudempaa.

Onkohan tätä biisiä edes olemassa mitä haen. Jos oon nähnyt vain unta.
 

Rocco

Jäsen
Kysymys:

Mikä oli The Curen biisin nimi, missä bändinä esiintyi lapsia ison verhon edessä? Ja taustalla taisi verhon takana olla itse bändi ja Robert Smithin silmät loistivat punaisina verhon takaa.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vastaus:

Boys Don't Cry. Loistava biisi ja loistava video.
 

Rocco

Jäsen
Everton kirjoitti:
Vastaus:

Boys Don't Cry. Loistava biisi ja loistava video.

Kiitos!

Löytyi vastaus nopeammin kuin Googlettamalla. Loistava biisi toden totta.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Mikä biisi soi taustalla siinä klassisessa Koffin Light Beer mainoksessa, jossa on riippuliitäjä ja kotka? Siis tässä.
 

forrest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Blue Jackets, Panthers
morningstar kirjoitti:
Mikä biisi soi taustalla siinä klassisessa Koffin Light Beer mainoksessa, jossa on riippuliitäjä ja kotka?

Perulainen kansansävelmä El Condor Pasa, jonka tunnetuin versio lienee Simon & Garfunkelin tuotantoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös