Mikäs sen biisin nimi olikaan? – biisi hukassa -ketju

  • 1 382 120
  • 7 308

Jokru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hawks, sympatiat Sportille, S-Kiekko
valheenrakentaja kirjoitti:
Vuosi takaisin pyöri ainakin MTV:llä suomalaisen (?) tyttösen laulama englanninkielinen viisu jonka sanoja en muista pätkääkään, mutta itsessään viisu oli silkkaa poppista ja videossa pörrättiin pääkaupungissamme kaikkinaisina vuorokauden aikoina mm. yöllä taksin takapenkillä, aamulla rantsussa (taisi näkyä Vikingin ja Siljan paatitkin) ja välillä mimmi pyöri treenikämpän lattialla nopeutetussa otoksessa jätkien veivatessa pelejään.....siis soitto-semmoisia.

Eli heikot on eväät mutta jos joku muistaisi niin mukavaahan se olisi.
Ei kai vain olisi norjalainen Annie biisillään Heartbeat. Jos en ihan väärin muista niin seurustelee jonku suomalaisen jampan kanssa...
Siinäpä vielä linkki http://www.virgin.net/music/musicvideos/annie_heartbeat.html
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Blues - pelicans ottelussa soi pätkä jostain piripolkka-kappaleesta. Komppi oli melko yksinkertainen ja taustalla kuului naisen hokema tik-tok tik-tok. Tunnistaako kukaan näillä vinkeillä?
 

puuppa28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
vision kirjoitti:
Blues - pelicans ottelussa soi pätkä jostain piripolkka-kappaleesta. Komppi oli melko yksinkertainen ja taustalla kuului naisen hokema tik-tok tik-tok. Tunnistaako kukaan näillä vinkeillä?

tik-tok sopii ainakin Gwen Stefanin What You Waiting For - renkutukseen.
 

Grohl

Jäsen
Mikä on tämä paska räppi biisi, jossa lauletaan, että: mulla on paha olo, sulla on paha olo???
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Grohl kirjoitti:
Mikä on tämä paska räppi biisi, jossa lauletaan, että: mulla on paha olo, sulla on paha olo???

Kapasiteettiyksikkö -Erobiisi-
 

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Grohl kirjoitti:
Mikä on tämä paska räppi biisi, jossa lauletaan, että: mulla on paha olo, sulla on paha olo???

Varmaankin Kapasiteettiyksikköä tarkoitat. "Mun on paha olla sun on paha olla"..

Jo niin vitun huono että on hyvä.
 
Viimeksi muokattu:

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Mikäs biisi soi tuossa Citroenin mainoksessa jossa se kiesi muuttuu tommoseksi transformersluistelijaksi?


aaah, Love dont let me go. Pitää näköjään kattoo MTV:tä niin löytyy nää humppabiisit!
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Real Madrid
Ja mikä olikaan se biisi, joka soi tämän päiväisessä SM-liiga ohjelmassa nelosella Rob Zeppin henkilökuvan alkaessa. Myös koko tämänpäiväisen ohjelman biisilista kelpaisi.
 

wilberto

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
arttuo kirjoitti:
haussa ois kaksi biisiä: mikä biisi soi the dudesons ohjelman lopussa ja mikä myytinmurtajien mainoksessa?

Myytinmurtajien mainoksessa soi Orson - No Tomorrow. Tuosta duudsonien tunnarista en kyllä osaa sanoa.
 
Suosikkijoukkue
Real Madrid
arttuo kirjoitti:
haussa ois kaksi biisiä: mikä biisi soi the dudesons ohjelman lopussa ja mikä myytinmurtajien mainoksessa?

Muistaakseni tota dudesonssiakin on jo aiemmin kyselty. Biisi taisi olla jos oikein muistan Damn Seagulls - Once Upon a Time. Aiempaa kannattaa vielä tarkastaa.
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Mikäs oli Ben Foldsin esittämä kappale Conanissa tiistaina?
 

shineman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HaMu -12
Nickerson#50 kirjoitti:
Mikä biisi tuli tänään Huuma-ohjelman lopussa? Joku Inglesias se vissiin oli mut onko se alkuperäinen esittäjä? Ja biisin nimeä en tiedä vaikka oon kuullu monen monta kertaa.

Tähän oli vielä pakko tarttua. Monet tarjos Glenn Medeirosta tähän mut oon kyllä melkein satavarma että ko. biisi oli Foreignerin "I wanna know what love is", tai sit olin jotenkin huumassa (joka on kyllä sekin mahdollista lauantai-iltana;)
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
shineman kirjoitti:
Tähän oli vielä pakko tarttua. Monet tarjos Glenn Medeirosta tähän mut oon kyllä melkein satavarma että ko. biisi oli Foreignerin "I wanna know what love is", tai sit olin jotenkin huumassa (joka on kyllä sekin mahdollista lauantai-iltana;)
Ihan mahdollista, että oli Foreignerin biisi, ottaen huomioon että tuo "I wanna know what love is" löytyy Julion uudelta romantic classics- levyltä, kun taas tuo tarjottu Medeirosin biisi ei.
 

Jokru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hawks, sympatiat Sportille, S-Kiekko
shineman kirjoitti:
Tähän oli vielä pakko tarttua. Monet tarjos Glenn Medeirosta tähän mut oon kyllä melkein satavarma että ko. biisi oli Foreignerin "I wanna know what love is", tai sit olin jotenkin huumassa (joka on kyllä sekin mahdollista lauantai-iltana;)
Nostan käden pystyyn virheen merkiksi. Tarjosi juuri Medeirosta, mutta Foreigneriähän se oli. Itse syytän 38.8 kuumetta mikä oli sillä hetkellä...
Kotisivulta tarkistin kuuntelemalla http://www.julioiglesias.com/mainen.htm
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Nyt tarvis biisin nimeä, kyseessä on vanha biisi (60-luvulta?) ja se soi siinä Simo Frangenin digiboksi/YleTeema-mainoksessa, sanat menee jotenkin Girl, you really got me now...

Kiitokset sille joka tietää.
 

trigger

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ULUVFC member #24
Sir von Aulis kirjoitti:
Nyt tarvis biisin nimeä, kyseessä on vanha biisi (60-luvulta?) ja se soi siinä Simo Frangenin digiboksi/YleTeema-mainoksessa, sanat menee jotenkin Girl, you really got me now...

Kiitokset sille joka tietää.
Mainoksesta mitään havaintoa,mutta kovasti vaikuttaisi The Kinks nimisen tanssi- ja lauluorkesterin tuotokselta "You really got me".


edit:joka tuossa ylempänä jo nopeampana mainittiinkin
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
trigger kirjoitti:
Mainoksesta mitään havaintoa,mutta kovasti vaikuttaisi The Kinks nimisen tanssi- ja lauluorkesterin tuotokselta "You really got me".


edit:joka tuossa ylempänä jo nopeampana mainittiinkin

Jee, olihan se. Kiitokset!
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Kertokaahan mikä on sen biisin nimi, mikä soi Pako-sarjan edellisen viikon jaksossa, jossa Burrows tappelee mellakan aikana T-Bagin porukan kanssa? Tuttu kipale, joka jäi päähän soimaan.
 
Suosikkijoukkue
Real Madrid
Saatan olla tyhmä, mutta missä kappaleessa lauletaan näin "And we'll march day and night by the old cooling tower, They have the plans but we have the power!" Googlea käytin ahkerasti ja tuntuu, että tämä saattaa olla jotain amerikan työtaistelulauluja, joita ei koskaan ole levytettykään. Vahvistusta asialle?

Tässä linkki videoon, jossa biisi esiintyy: http://www.youtube.com/watch?v=dfh8XtRz9bo
 
Viimeksi muokattu:

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
13. Hyökkääjä kirjoitti:
Saatan olla tyhmä, mutta missä kappaleessa lauletaan näin "And we'll march day and night by the old cooling tower, They have the plans but we have the power!" Googlea käytin ahkerasti ja tuntuu, että tämä saattaa olla jotain amerikan työtaistelulauluja, joita ei koskaan ole levytettykään. Vahvistusta asialle?

Tässä linkki videoon, jossa biisi esiintyy: http://www.youtube.com/watch?v=dfh8XtRz9bo
Käsittääkseni se on ihan Alf Clausenin Simpsoneihin tekemä viisu.
 

lavos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Heat is on...?

Mikäköhän toi maikkarilla pyörivän mainoksen biisi on. Eli siinä mainostetaan maikkarin viikonlopun elokuvia ja vilahtaa eddie murphy (vissiin beverly hills kytässä). Biisissä lauletaan jotain "Heat is on...", on joku vanha (80's?) kappale. Hiton tuttukin viel mut ei muista mis kuunnellu enemmän :) Heittäkääs joku biisin nimi jos keksitte mitä tarkoitan.
 

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
lavos kirjoitti:
Mikäköhän toi maikkarilla pyörivän mainoksen biisi on. Eli siinä mainostetaan maikkarin viikonlopun elokuvia ja vilahtaa eddie murphy (vissiin beverly hills kytässä). Biisissä lauletaan jotain "Heat is on...", on joku vanha (80's?) kappale. Hiton tuttukin viel mut ei muista mis kuunnellu enemmän :) Heittäkääs joku biisin nimi jos keksitte mitä tarkoitan.

Taisit itse vastata esittämääsi kysymykseen. Sekä kappaleen, että leffan kohdalta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös