tant gredulin
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Hämähäkinverkkojen seasta voisi löytyä sellainenkin yhtye kuin Smack. Niillä oli joskus 'Look Around'-niminen loilotus.
Trenchtown kirjoitti:Eikös Maijasen Pavella ole juurikin sen niminen biisi kuin "ai ai ai"?
Kyllä se alkuperäinen on Marion Rungin, vaikka joku siitä uuden version väsäisikin.Bast kirjoitti:Alkuperäinen esitys on ainakin Marion Rungin Kylähäät ellei siitä sitten ole joku tehnyt uutta versiota.
Ja tämähän on Sentencedin Routasydän.Viima kirjoitti:Kertosäe menee tyyliin : "Poika pohjoiseen, Ouluun uudelleen" tms.
Kenen biisi ja biisin nimi?
Vastaan ensin ja kysyn sitten.13. Hyökkääjä kirjoitti:Ja itse ettisin sitä biisiä, mikä soi THE Siideri mainoksissa. : )
Ufo Mustonen - Siivoon pois.Huerzo kirjoitti:Sitten oma kysymys: missä biisissä on sanat: "pyyhin vielä tuon pöydän"..."hankaan pois sut mun elämästä pois sut mun mielestäni". Bändi saattaa olla Mieskone, mutta koska Google ei tähän tarjonnut vastausta, niin sekin on hieman auki...
13. Hyökkääjä kirjoitti:Kyllä se alkuperäinen on Marion Rungin, vaikka joku siitä uuden version väsäisikin.
rosswell kirjoitti:Joskus pikkupoikana tuli kuunneltua Zero Nine-nimistä bändiä... voisko joku heittäää joitain "hittibiisejä" heiltä, jos vaikka jonkun biisinkin muistaisin :)
Luultavasti Nobody's wife. Kuuntelussa meikäläisellä juuri nyt.Siis Anouk.Mielikuvitushahmo kirjoitti:Mikä oli se Anoukin biisi, joka soi ahkerasti 90- luvun jälkimmäisellä puoliskolla radioissa. Itselle ei tule mieleen millään.
Mielikuvitushahmo kirjoitti:Olikohan Anoukilla vielä joku muukin radioissa paljon soitettu biisi, kun tuo Nobody's wife ei kuulostanut samalta?
1Timer kirjoitti:A) mene googleen ja siella "Anouk music" ja siella sinne tulokseen joka on www.mp3.com ja sielta kuuntelet sen vuonna 1997 ilmestyneen levyn raidat.
tahi
B) suoraan Uusavuton-ketjuun kulkematta Lahto-ruudun kautta.
Mielikuvitushahmo kirjoitti:Yritin noista download-musiikkipätkistä kuunnella, mutta en joko tunnistanut tai löytänyt etsimääni kappaletta, hahmo kiittää ja painelee käyttämään internettiä johonkin muualle.
Mielikuvitushahmo kirjoitti:Olikohan Anoukilla vielä joku muukin radioissa paljon soitettu biisi, kun tuo Nobody's wife ei kuulostanut samalta?
Tekivät myös yhden upean coverin - 'Shadow on the Wall'.rosswell kirjoitti:Joskus pikkupoikana tuli kuunneltua Zero Nine-nimistä bändiä... voisko joku heittäää joitain "hittibiisejä" heiltä, jos vaikka jonkun biisinkin muistaisin :)
tant gredulin kirjoitti:Tekivät myös yhden upean coverin - 'Shadow on the Wall'.
Ainakin joissain Subin mainoksissa soi Placebon Song to say goodbye.vision kirjoitti:Sukuvian mainos. Mikäköhän kappale siinä mahtaa soida?
Bast kirjoitti:Smart alec, huh?
Tarkoitin tietenkin, että etsitty gibale saattaa olla joko alkuperäinen Rungin laulama tai sitten joku uudempi versio, jonka olemassaolosta minulla ei ole tietoa.